Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Österåker S Quality Auto Import

S Quality Auto Import

Sågvägen 31, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Välkommen till S Quality Auto Import!

Vi hjälper dig med det mesta som rör din bil, hela vägen från import och försäljning till däckbyte och motorreparation.

Vi importerar bilar från Tyskland, Japan, USA och England. Vi hittar bilen du vill ha till bästa pris, bilen kontrolleras på plats och skickas sedan till Sverige. När du importerar genom oss sköter vi allt pappersarbete och vi ger dig gärna tips och råd när du väl har bilen hos dig.

Utöver import erbjuder vi verkstadstjänster för alla bilmärken. Vi har mycket erfarenhet av felsökning och vi reparerar motorer och växellådor.

Vi har även däckverkstad och säljer, byter och balanserar dina hjul och däck.

Läs vad 7 kunder tycker om S Quality Auto Import

• Per T
    Per T skrev om S Quality Auto Import
    Väldigt bra service och trevlig personal .
  • Lars-erik T
    Lars-erik T skrev om S Quality Auto Import
    Otroligt bra servise. Bra priser och trevlig personal kunniga.
  • Sussie S
    Sussie S skrev om S Quality Auto Import
    Bra service och trevligt bemötande.
  • Rasmus D
    Rasmus D skrev om S Quality Auto Import
    Jag har använt mig av S Quality ganska länge nu och har alltid varit väldigt nöjd med både arbete, service, bemötande och pris.
    Jag kommer absolut använda dom igen!
  • Robin L
    Robin L skrev om S Quality Auto Import
    Trevligt bemötande och Snabb service. Återkommande besök och har aldrig varit besviken. Rekommenderas.
  • Robin S
    Robin S skrev om S Quality Auto Import
    Utanför ser det ut som en liten hobbyverkstad, men skenet bedrar. När man kommer in så möts man av excellent kundservice och snabba puckar. Känns inte som ett välpolerat ställe men ack så charmigt. Rekomenderar varmt att vända sig hit pga mycket bra priser och mycket bra kunskap och kundservice.

Har man tur så kan man få en kaffe medans man väntar :)
  • Marie I
    Marie I skrev om S Quality Auto Import