Salong Alexis HB

Läs vad 4 kunder tycker om Salong Alexis HB

• Jerry S

2019-02-28

Jerry S skrev om Salong Alexis HB
    Kan verkligen rekomendera Salong Alexis har klippt mig där i mer än 30 år.
    Alltid ett trevligt bemötande av Semir med personal.
    Boka en klippning med en av deras duktiga frisörer eller ta deras drop in och du kommer bli en av deras flera hundra nöjda stamkunder. Läs mer
  • Reco tipsar!
    O Frisör
    5.0 / 5 i betyg — 69 omdömen
    Badge2019
    "Har länge letat efter en frisör som förstår och lyckas skapa det resultat jag vill åt! O Frisör lyckas med det varje gång! O Frisör är he"
  • Anneli M

2018-05-25

Anneli M skrev om Salong Alexis HB
    Väldigt trist och oprofessionellt bemötande. Oengagerad och otrevlig personal som verkar helt ha glömt bort att de jobbar i ett serviceyrke. Går definitivt inte dit igen!! Läs mer
  • Rick C

2017-07-12

Rick C skrev om Salong Alexis HB
    Min fru visade en bild av hur hon ville bli klippt och klippte sig där. Efteråt så grät hon för hur hon såg ut. Betalt skulle dom ha för att ha förstört min frus hår också. Jag kan inte nog avråda från denna frisör som har salong både i Tumba centrum och vid tumba köpcenter. Jag ringde efteråt och undrade vad som hänt till frisören. Dom sa att det var precis som på bilden och att dom tog betalt av gråtande kunder, inga problem med det. Så vill ni bli så missnöjda så ni gråter och ändå få betala för det så gå dit. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Grieco Ericsson Hair Couture
    4.9 / 5 i betyg — 181 omdömen
    Badge2019
    "Proffsigt och trevligt med väldigt fint slutresultat! Nöjd med både färg och klipp!"
  • pia n

2016-02-09

pia n skrev om Salong Alexis HB
    Säg mig har några av dessa som jobbar här överhuvudtaget en frisör utbildning svensk nivå? Mitt råd är gå till en RIKTIG FRISÖR som kan sitt jobb, båda vad gäller bemötande och klippning. Läs mer

Bästa Frisörerna nära Salong Alexis HB:

Salong Mold. (9.2km)