Salong Alexis HB

2.7

6 omdömen om Salong Alexis HB

Harmit K
Skrev om Salong Alexis HB

Företaget har blivit bättre med åren och nu klipper många ur vår familj här och är nöjda med resultaten.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 261 omdömen 4.8 av 261 omdömen
BadgeTwoYears

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Alfred P
Skrev om Salong Alexis HB

Trevlig, snabb och bra resultat.

Jerry S
Skrev om Salong Alexis HB

Kan verkligen rekomendera Salong Alexis har klippt mig där i mer än 30 år. Alltid ett trevligt bemötande av Semir med personal. Boka en klippning med en av deras duktiga frisörer eller ta deras drop in och du kommer bli en av deras flera hundra nöjda stamkunder.

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Anneli M
Skrev om Salong Alexis HB

Väldigt trist och oprofessionellt bemötande. Oengagerad och otrevlig personal som verkar helt ha glömt bort att de jobbar i ett serviceyrke. Går definitivt inte dit igen!!

Rick C
Skrev om Salong Alexis HB

Min fru visade en bild av hur hon ville bli klippt och klippte sig där. Efteråt så grät hon för hur hon såg ut. Betalt skulle dom ha för att ha förstört min frus hår också. Jag kan inte nog avråda från denna frisör som har salong både i Tumba centrum och vid tumba köpcenter. Jag ringde efteråt och undrade vad som hänt till frisören. Dom sa att det var precis som på bilden och att dom tog betalt av gråtande kunder, inga problem med det. Så vill ni bli så missnöjda så ni gråter och ändå få betala för det så gå dit.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

pia n
Skrev om Salong Alexis HB

Säg mig har några av dessa som jobbar här överhuvudtaget en frisör utbildning svensk nivå? Mitt råd är gå till en RIKTIG FRISÖR som kan sitt jobb, båda vad gäller bemötande och klippning.