Salong Alexis HB

2.2 i betyg av av 5 omdömen

Läs vad 5 kunder tycker om Salong Alexis HB

• 2020-07-22

Alfred P skrev om Salong Alexis HB
    Trevlig, snabb och bra resultat. Läs mer
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 225 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • Jerry S

2019-02-28

Jerry S skrev om Salong Alexis HB
    Kan verkligen rekomendera Salong Alexis har klippt mig där i mer än 30 år.
    Alltid ett trevligt bemötande av Semir med personal.
    Boka en klippning med en av deras duktiga frisörer eller ta deras drop in och du kommer bli en av deras flera hundra nöjda stamkunder. Läs mer
  • Anneli M

2018-05-25

Anneli M skrev om Salong Alexis HB
    Väldigt trist och oprofessionellt bemötande. Oengagerad och otrevlig personal som verkar helt ha glömt bort att de jobbar i ett serviceyrke. Går definitivt inte dit igen!! Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 411 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • Rick C

2017-07-12

Rick C skrev om Salong Alexis HB
    Min fru visade en bild av hur hon ville bli klippt och klippte sig där. Efteråt så grät hon för hur hon såg ut. Betalt skulle dom ha för att ha förstört min frus hår också. Jag kan inte nog avråda från denna frisör som har salong både i Tumba centrum och vid tumba köpcenter. Jag ringde efteråt och undrade vad som hänt till frisören. Dom sa att det var precis som på bilden och att dom tog betalt av gråtande kunder, inga problem med det. Så vill ni bli så missnöjda så ni gråter och ändå få betala för det så gå dit. Läs mer
  • pia n

2016-02-09

pia n skrev om Salong Alexis HB
    Säg mig har några av dessa som jobbar här överhuvudtaget en frisör utbildning svensk nivå? Mitt råd är gå till en RIKTIG FRISÖR som kan sitt jobb, båda vad gäller bemötande och klippning. Läs mer
    Ekman Hair
    4.9 / 5 i betyg — 672 omdömen
    Badge2019
    "Jätteproffsig, lyhörd och väldigt trevlig! :)"
    Alexandra K

Bästa Frisörerna nära Salong Alexis HB:

Salong Mold. (9.2km)
Kirsti L Kirsti L tycker:
“Klipper mitt hår på salong MOL...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte