Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Salong Complete Yourself

Salong Complete Yourself

St: Eriksgatan 15, 112 39 Stockholm — Visa karta

På Salong Complete Yourself är Du som kund alltid viktigast och vi gör allt för att Du ska få fly vardagen för en stund.
Vi kan erbjuda Dig behandlingar från topp till tå, se mer under vår behandlingsmeny på www.completeyourself.se
All personal har en godkänd utbildning och yrkeserfarenhet.
Vi arbetar endast med högkvalitativa produkter för bästa resultat.
Välkomna till oss och låt tiden stanna en stund…

För bokning utanför ordinarie öppetider vänligen kontakta oss på telefon så ska vi självklart försöka lösa det på bästa sätt för Dig!
Torsgatan 43, 11362, STOCKHOLM

Hudvårdsalonger nära Salong Complete Yourself:

Flemmingatan 99, STOCKHOLM
För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna ... Läs mer ›
ylva s:
Tack Caroline, för ännu en lyckad botox behandling av "arga rynkan". Även jag har varit kund hos caroline under många år och kan varmt reko...

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till Emelie hudterapeut! Läs mer ›
Julia G:
Emelie var väldigt duktig, lugn och informativ under behandlingen och jag var supernöjd när jag gick därifrån. På tidigare ansiktsbehandl...

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa. Läs mer ›
Kristina G:
Mycket väl bemött och omhändertagen. Tyvärr har de två Alkalinebehandlingar jag genomgått ännu inte givit önskat resultat.

Torsgatan 43, STOCKHOLM
Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandling... Läs mer ›
Marie B:
Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d...
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Salong Complete Yourself

• Carin A
    Carin A skrev om Salong Complete Yourself
    Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! Läs mer
  • bibbi b
    bibbi b skrev om Salong Complete Yourself
    Salong Complete Yourself är Kungsholmens pärla!
    Jag har varit där på sköna och avkopplande behandlingar.
    Tycker mycket om salongen där alla är proffsiga och ger mig ett glatt och trevligt bemötande. Läs mer
  • lena l
    lena l skrev om Salong Complete Yourself
    Bra salong med väldigt trevlig och kompetent personal. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Salong Complete Yourself
    Kan varmt rekommendera den här Salongen! Det är fräscha lokaler, mycket bra produkter, proffsig och Trevlig personal. Man känner sig alltid Välkommen när man kommer hit,och man blir ompysslad på allra bästa sätt. Läs mer
  • Marie N
    Marie N skrev om Salong Complete Yourself
    Tänk att denna lilla, lilla plats på jorden kan göra sådana under! Till och med en trött småbarnsmorsa som mig går därifrån en nyutsprungen ros!!! Läs mer
  • Jessica K
    Jessica K skrev om Salong Complete Yourself
    Riktigt mysigt och prisvart! Helt klart superbra salong att ga till for och koppla av! Har provat ansiktsbehandling lyx, helkropps massage och fransforlangning! Supernojd med alla 3! Gar pa massage med jamna mellanrum nu och ska snart prova nagelforlangning! Keep up the good work! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Salong Complete Yourself
    Mycket mysig salong med humana priser. Har ofta bra erbjudanden! Har provat både ansiktsbehandling, ryggmassage, ögonfransförlängning - alltid nöjd till 100%! Kan verkligen rekommendera denna salong varmt!
    M v h Eva Lindberg Läs mer
  • Linnea T
    Linnea T skrev om Salong Complete Yourself
    Mycket trevlig och professionell personal. Fina och fräscha lokaler. Salongen är helt klart en liten oas att komma till för att bli ompysslad och må riktigt bra i. Läs mer
  • Kattis B
    Kattis B skrev om Salong Complete Yourself
    Jag gjorde en ögonfransböjning på Salong Complete Yourself och blev extremt nöjd med resultatet! Förutom att jag fick många komplimanger så höll det dessutom i sig längre än väntat. :-) Läs mer
  • Ksenia C
    Ksenia C skrev om Salong Complete Yourself
    Väldigt bra kvalité på allt de gör. Och de gör dem bästa ögonfransböjningen i stan´! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Salong Complete Yourself
    Väldigt mysig och lugn lokal, litet och intimt. Här slappnar man av fullständigt och njuter av varje sekund. Jag har gjort ögonfranspermanent och Soledad är ett proffs som med varsamma och mjuka händer fixar till dig! Läs mer
  • Josefine W
    Josefine W skrev om Salong Complete Yourself
    Här finns möjlighet att få i princip alla skönhetsbehandlingar. Hår, vaxning, spabehandlngar eller, det jag framför allt är intresserad av, fransböjning och nagelförlängning. Bra kvalité, relativt låga priser och trevlig och duktig personal gör det till min favoritsalong! Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Salong Complete Yourself
    Det är som att komma hem till sina tjejkompisar, väldigt o-snobbigt! Mysig salong, proffsiga behandlingar, bra priser (x-tra plus för bra erbjudanden) och flexibla öppettider. Salongen som har allt. Läs mer
  • malin W
    malin W skrev om Salong Complete Yourself
    Ett underbart tjejgäng som alltid gör sitt bästa för kunden! Man känner sig som hemma redan efter första besöket och man är alltid otroligt nöjd när man går därifrån. Jag gör både naglar och fransar på denna salong och rekomenderar alla mina vänner att gå dit! Nära till tunnelbana och buss är ju alltid ett plus med! :) Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Salong Complete Yourself
    Jag går ingen annanstans längre. Önskar bara jag hann gå oftare. Varm och trevlig personal som gör att man känner sig välkommen. Har alltid varit nöjd när jag gått därifrån. :) Läs mer
  • linda a
    linda a skrev om Salong Complete Yourself
    Mina ögonfransar är väldigt raka och länge sökte jag efter en salong som skulle lyckas med att få till en perfekt böjning. Har provat MASSOR av ställen innan jag fann Salong Complete. Soledad gjorde underverk med mina fransar. Nu är jag en trogen kund var 6:e vecka :) Läs mer
  • Pia H
    Pia H skrev om Salong Complete Yourself
    Seriös mysig salong med humana priser. Har ofta bra erbjudanden! Har provat både ansiktsbehandling, ryggmassage, kemisk peeling och förlängda naglar - alltid nöjd till 100%! Rekommenderas varmt... Läs mer
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Salong Complete Yourself
    Trevlig miljö!
    Härlig och kunnig personal som verkligen gör sitt yttersta för att du ska få en skön stund.
    Har gjort mina naglar, pedikyr och ansiktsbehandlingar där och alltid blivit jättenöjd! Läs mer
  • Monica T
    Monica T skrev om Salong Complete Yourself
    Det är en toppensalong! Kompetent och trevlig personal samt snygg inredning ! Läs mer
  • Rebecca N
    Rebecca N skrev om Salong Complete Yourself
    Jag har nog aldrig blivit så bra bemött som på salong Complete Yourself! Lina gör mina naglar och dom blir alltid underbara och håller hur länge som helst! Alla som får syn på dem i min vänskaps krets vill ha dem;) atmosfären på salongen är helt perfekt och man kan verkligen slappna av! Läs mer
  • Anna
    Anna skrev om Salong Complete Yourself
    Världens bästa salong, har provat många så jag vet att denna är något speciellt. Jag är en trogen kund och det kommer jag fortsätta vara i framtiden.
    /Anna Läs mer
  • Angelica H