Salong Complete Yourself

Salong Complete Yourself

Ring 08-533 380 15 www.completeyourself.se

På Salong Complete Yourself är Du som kund alltid viktigast och vi gör allt för att Du ska få fly vardagen för en stund. Vi kan erbjuda Dig behandlingar från topp till tå, se mer under vår behandlingsmeny på www.completeyourself.se All personal har en godkänd utbildning och yrkeserfarenhet. Vi arbetar endast med högkvalitativa...

22 omdömen om Salong Complete Yourself

Carin A
Skrev om Salong Complete Yourself

Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna!

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

bibbi b
Skrev om Salong Complete Yourself

Salong Complete Yourself är Kungsholmens pärla! Jag har varit där på sköna och avkopplande behandlingar. Tycker mycket om salongen där alla är proffsiga och ger mig ett glatt och trevligt bemötande.

lena l
Skrev om Salong Complete Yourself

Bra salong med väldigt trevlig och kompetent personal. Kan varmt rekommenderas!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Malin S
Skrev om Salong Complete Yourself

Kan varmt rekommendera den här Salongen! Det är fräscha lokaler, mycket bra produkter, proffsig och Trevlig personal. Man känner sig alltid Välkommen när man kommer hit,och man blir ompysslad på allra bästa sätt.

Marie N
Skrev om Salong Complete Yourself

Tänk att denna lilla, lilla plats på jorden kan göra sådana under! Till och med en trött småbarnsmorsa som mig går därifrån en nyutsprungen ros!!!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Jessica K
Skrev om Salong Complete Yourself

Riktigt mysigt och prisvart! Helt klart superbra salong att ga till for och koppla av! Har provat ansiktsbehandling lyx, helkropps massage och fransforlangning! Supernojd med alla 3! Gar pa massage med jamna mellanrum nu och ska snart prova nagelforlangning! Keep up the good work!

Eva L
Skrev om Salong Complete Yourself

Mycket mysig salong med humana priser. Har ofta bra erbjudanden! Har provat både ansiktsbehandling, ryggmassage, ögonfransförlängning - alltid nöjd till 100%! Kan verkligen rekommendera denna salong varmt! M v h Eva Lindberg

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Linnea T
Skrev om Salong Complete Yourself

Mycket trevlig och professionell personal. Fina och fräscha lokaler. Salongen är helt klart en liten oas att komma till för att bli ompysslad och må riktigt bra i.

Kattis B
Skrev om Salong Complete Yourself

Jag gjorde en ögonfransböjning på Salong Complete Yourself och blev extremt nöjd med resultatet! Förutom att jag fick många komplimanger så höll det dessutom i sig längre än väntat. :-)

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Ksenia C
Skrev om Salong Complete Yourself

Väldigt bra kvalité på allt de gör. Och de gör dem bästa ögonfransböjningen i stan´!

Maria L
Skrev om Salong Complete Yourself

Väldigt mysig och lugn lokal, litet och intimt. Här slappnar man av fullständigt och njuter av varje sekund. Jag har gjort ögonfranspermanent och Soledad är ett proffs som med varsamma och mjuka händer fixar till dig!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Josefine W
Skrev om Salong Complete Yourself

Här finns möjlighet att få i princip alla skönhetsbehandlingar. Hår, vaxning, spabehandlngar eller, det jag framför allt är intresserad av, fransböjning och nagelförlängning. Bra kvalité, relativt låga priser och trevlig och duktig personal gör det till min favoritsalong!

Marie H
Skrev om Salong Complete Yourself

Det är som att komma hem till sina tjejkompisar, väldigt o-snobbigt! Mysig salong, proffsiga behandlingar, bra priser (x-tra plus för bra erbjudanden) och flexibla öppettider. Salongen som har allt.

malin W
Skrev om Salong Complete Yourself

Ett underbart tjejgäng som alltid gör sitt bästa för kunden! Man känner sig som hemma redan efter första besöket och man är alltid otroligt nöjd när man går därifrån. Jag gör både naglar och fransar på denna salong och rekomenderar alla mina vänner att gå dit! Nära till tunnelbana och buss är ju alltid ett plus med! :)

Maria S
Skrev om Salong Complete Yourself

Jag går ingen annanstans längre. Önskar bara jag hann gå oftare. Varm och trevlig personal som gör att man känner sig välkommen. Har alltid varit nöjd när jag gått därifrån. :)

linda a
Skrev om Salong Complete Yourself

Mina ögonfransar är väldigt raka och länge sökte jag efter en salong som skulle lyckas med att få till en perfekt böjning. Har provat MASSOR av ställen innan jag fann Salong Complete. Soledad gjorde underverk med mina fransar. Nu är jag en trogen kund var 6:e vecka :)

Pia H
Skrev om Salong Complete Yourself

Seriös mysig salong med humana priser. Har ofta bra erbjudanden! Har provat både ansiktsbehandling, ryggmassage, kemisk peeling och förlängda naglar - alltid nöjd till 100%! Rekommenderas varmt...

Cecilia
Skrev om Salong Complete Yourself

Trevlig miljö! Härlig och kunnig personal som verkligen gör sitt yttersta för att du ska få en skön stund. Har gjort mina naglar, pedikyr och ansiktsbehandlingar där och alltid blivit jättenöjd!

Monica T
Skrev om Salong Complete Yourself

Det är en toppensalong! Kompetent och trevlig personal samt snygg inredning !

Rebecca N
Skrev om Salong Complete Yourself

Jag har nog aldrig blivit så bra bemött som på salong Complete Yourself! Lina gör mina naglar och dom blir alltid underbara och håller hur länge som helst! Alla som får syn på dem i min vänskaps krets vill ha dem;) atmosfären på salongen är helt perfekt och man kan verkligen slappna av!

Anna
Skrev om Salong Complete Yourself

Världens bästa salong, har provat många så jag vet att denna är något speciellt. Jag är en trogen kund och det kommer jag fortsätta vara i framtiden. /Anna

Angelica H
Skrev om Salong Complete Yourself

Helt underbart! Mycket trevliga och mycket duktiga.