Salong Complete Yourself

St: Eriksgatan 15, 112 39 Stockholm — Visa karta

5.0 i betyg av av 22 omdömen

På Salong Complete Yourself är Du som kund alltid viktigast och vi gör allt för att Du ska få fly vardagen för en stund.
Vi kan erbjuda Dig behandlingar från topp till tå, se mer under vår behandlingsmeny på www.completeyourself.se
All personal har en godkänd utbildning och yrkeserfarenhet.
Vi arbetar endast med högkvalitativa produkter för bästa resultat.
Välkomna till oss och låt tiden stanna en stund…

För bokning utanför ordinarie öppetider vänligen kontakta oss på telefon så ska vi självklart försöka lösa det på bästa sätt för Dig!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Salong Complete Yourself

• 2012-08-12

Carin A skrev om Salong Complete Yourself
    Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! Läs mer
    Nordiska Kliniken
    4.7 / 5 i betyg — 69 omdömen
    Badge2019
    "Opererades första gången 2017, fick igenom korr utan bekymmer och opereras nu igen 2020. Otroligt nöjd med både Patrik som kirurg och övriga"
    Sophie Karin E E
  • 2012-04-10

bibbi b skrev om Salong Complete Yourself
    Salong Complete Yourself är Kungsholmens pärla!
    Jag har varit där på sköna och avkopplande behandlingar.
    Tycker mycket om salongen där alla är proffsiga och ger mig ett glatt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2012-04-03

lena l skrev om Salong Complete Yourself
    Bra salong med väldigt trevlig och kompetent personal. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    Mandy Medical
    4.8 / 5 i betyg — 212 omdömen
    Badge2020
    "Alltid ett professionellt bemötande fyllt med positiv energi. Mandy Medical uppfyller alltid mina förväntningar och behandlingarna ger fanta"
  • 2012-03-31

Malin S skrev om Salong Complete Yourself
    Kan varmt rekommendera den här Salongen! Det är fräscha lokaler, mycket bra produkter, proffsig och Trevlig personal. Man känner sig alltid Välkommen när man kommer hit,och man blir ompysslad på allra bästa sätt. Läs mer
  • Marie N

2011-12-21

Marie N skrev om Salong Complete Yourself
    Tänk att denna lilla, lilla plats på jorden kan göra sådana under! Till och med en trött småbarnsmorsa som mig går därifrån en nyutsprungen ros!!! Läs mer
    Botonik Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 45 omdömen
    Badge2014
    "Jättenöjd med alla behandlingar jag fått. Kommer fortsätta att gå till henne :)"

Jessica K skrev om Salong Complete Yourself
    Riktigt mysigt och prisvart! Helt klart superbra salong att ga till for och koppla av! Har provat ansiktsbehandling lyx, helkropps massage och fransforlangning! Supernojd med alla 3! Gar pa massage med jamna mellanrum nu och ska snart prova nagelforlangning! Keep up the good work! Läs mer

Eva L skrev om Salong Complete Yourself
    Mycket mysig salong med humana priser. Har ofta bra erbjudanden! Har provat både ansiktsbehandling, ryggmassage, ögonfransförlängning - alltid nöjd till 100%! Kan verkligen rekommendera denna salong varmt!
    M v h Eva Lindberg Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!
    4.9 / 5 i betyg — 277 omdömen
    Badge2020
    "Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk"

Linnea T skrev om Salong Complete Yourself
    Mycket trevlig och professionell personal. Fina och fräscha lokaler. Salongen är helt klart en liten oas att komma till för att bli ompysslad och må riktigt bra i. Läs mer

Kattis B skrev om Salong Complete Yourself
    Jag gjorde en ögonfransböjning på Salong Complete Yourself och blev extremt nöjd med resultatet! Förutom att jag fick många komplimanger så höll det dessutom i sig längre än väntat. :-) Läs mer
  • Sponsor
    Shama Clinic
    4.5 / 5 i betyg — 34 omdömen
    "Jag hade inga förväntningar alls i början. Dock är personalen jätte trevliga och är så hjälpsamma. De försöker deras bästa att nöja mig och"

Ksenia C skrev om Salong Complete Yourself
    Väldigt bra kvalité på allt de gör. Och de gör dem bästa ögonfransböjningen i stan´! Läs mer

Maria L skrev om Salong Complete Yourself
    Väldigt mysig och lugn lokal, litet och intimt. Här slappnar man av fullständigt och njuter av varje sekund. Jag har gjort ögonfranspermanent och Soledad är ett proffs som med varsamma och mjuka händer fixar till dig! Läs mer
    STILO - Ögonfransar Sthlm
    4.5 / 5 i betyg — 209 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sandra är jätteduktig och gullig kan starkt rekommendera henne, såg att STILO öppnat i Gustavsberg också GULD!"

Josefine W skrev om Salong Complete Yourself
    Här finns möjlighet att få i princip alla skönhetsbehandlingar. Hår, vaxning, spabehandlngar eller, det jag framför allt är intresserad av, fransböjning och nagelförlängning. Bra kvalité, relativt låga priser och trevlig och duktig personal gör det till min favoritsalong! Läs mer

Marie H skrev om Salong Complete Yourself
    Det är som att komma hem till sina tjejkompisar, väldigt o-snobbigt! Mysig salong, proffsiga behandlingar, bra priser (x-tra plus för bra erbjudanden) och flexibla öppettider. Salongen som har allt. Läs mer
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"

malin W skrev om Salong Complete Yourself
    Ett underbart tjejgäng som alltid gör sitt bästa för kunden! Man känner sig som hemma redan efter första besöket och man är alltid otroligt nöjd när man går därifrån. Jag gör både naglar och fransar på denna salong och rekomenderar alla mina vänner att gå dit! Nära till tunnelbana och buss är ju alltid ett plus med! :) Läs mer
  • Maria S

2011-12-20

Maria S skrev om Salong Complete Yourself
    Jag går ingen annanstans längre. Önskar bara jag hann gå oftare. Varm och trevlig personal som gör att man känner sig välkommen. Har alltid varit nöjd när jag gått därifrån. :) Läs mer
    Skin Care By Louise Labero
    4.8 / 5 i betyg — 201 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Testar NBE1000 och och det känns jättebra hittills, en bit in i kuren, Louise känns kunnig, genuint intresserad av att behandlingen ska ge r"
    Kristina S

linda a skrev om Salong Complete Yourself
    Mina ögonfransar är väldigt raka och länge sökte jag efter en salong som skulle lyckas med att få till en perfekt böjning. Har provat MASSOR av ställen innan jag fann Salong Complete. Soledad gjorde underverk med mina fransar. Nu är jag en trogen kund var 6:e vecka :) Läs mer
  • 2011-11-09

Pia H skrev om Salong Complete Yourself
    Seriös mysig salong med humana priser. Har ofta bra erbjudanden! Har provat både ansiktsbehandling, ryggmassage, kemisk peeling och förlängda naglar - alltid nöjd till 100%! Rekommenderas varmt... Läs mer
    Klinik Divage
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2016
    "Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d"
  • 2011-11-06

Cecilia skrev om Salong Complete Yourself
    Trevlig miljö!
    Härlig och kunnig personal som verkligen gör sitt yttersta för att du ska få en skön stund.
    Har gjort mina naglar, pedikyr och ansiktsbehandlingar där och alltid blivit jättenöjd! Läs mer
  • 2011-11-05

Monica T skrev om Salong Complete Yourself
    Det är en toppensalong! Kompetent och trevlig personal samt snygg inredning ! Läs mer
    La Clinique
    4.7 / 5 i betyg — 169 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag köpte ögonlocks plastisk! Jag blev bemött på ett jättebra sätt, de var vänliga och trevliga! De förväntningar jag hade var att ögone"
  • 2011-11-02

Rebecca N skrev om Salong Complete Yourself
    Jag har nog aldrig blivit så bra bemött som på salong Complete Yourself! Lina gör mina naglar och dom blir alltid underbara och håller hur länge som helst! Alla som får syn på dem i min vänskaps krets vill ha dem;) atmosfären på salongen är helt perfekt och man kan verkligen slappna av! Läs mer
  • 2011-10-31

Anna skrev om Salong Complete Yourself
    Världens bästa salong, har provat många så jag vet att denna är något speciellt. Jag är en trogen kund och det kommer jag fortsätta vara i framtiden.
    /Anna Läs mer
  • Sponsor
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S
  • 2011-10-31

Angelica H skrev om Salong Complete Yourself
    Helt underbart! Mycket trevliga och mycket duktiga. Läs mer

Bästa Hudvårdsalongerna nära Salong Complete Yourself:

ANNA R ANNA R tycker:
“Sandra är jätteduktig och gull...” Läs mer
TIFONY (678m)
Klinik Divage (1.1km)