Salong Magdalena

Salong Magdalena

Hej fina ni! 💕 Jag heter Magdalena och är frisör i Östersund som jobbar mycket med färg och klipp behandlingar! Allt ifrån mörkt till ljust, långt och kort! 😍 Jag är en glad tjej som älskar att få vara kreativ och social. Jag öppnade min salong juni 2022 och jobbat innan som anställd frisör.🥰 För att se mina jobb kan ni kika...

23 omdömen om Salong Magdalena

Tina A
Skrev om Salong Magdalena

Magdalena är en jätteduktig frisör som förstår hur mitt tjocka och lite bångstyriga hår ska klippas för att bli hanterbart - det är det inte alla frisörer som lyckas med. Utöver en bra frisör för vuxna är hon även väldigt fin med barn, min 4-åring vill inte klippa sig hos någon annan än Magdalena.

Johanna E
Skrev om Salong Magdalena

10 av 10!! Otroligt trevlig och fantastisk resultat!

Malin H
Skrev om Salong Magdalena

Så härlig frisör! Kände mig trygg i stolen när hon förklarade vad som va bäst för mitt hår. Jag är så nöjd med resultatet och jag kommer garanterat tillbaka! Rekommenderar starkt att gå till Magdalena ❤️

Jennie K
Skrev om Salong Magdalena

Lyhörd och duktig! Mysig salong!

Elin B
Skrev om Salong Magdalena

Så tekniskt duktig och otroligt omhändertagande. En perfekt helhetsupplevelse!

Ida S
Skrev om Salong Magdalena

Otroligt duktig! Kommer aldrig gå till en annan frisör.♡

Pernilla N
Skrev om Salong Magdalena

Superduktig och tydlig. Många bra idéer och förslag på vad som kan passa. Håret blev jättebra.

Anna B
Skrev om Salong Magdalena

Fantastiskt duktig och noga! Alltid väldigt nöjd!

Maria H
Skrev om Salong Magdalena

Superbra upplevelse! Magdalena är duktig på det hon gör och ger väldigt fin service. Mina förväntningar blev definitivt mött. Kommer definitivt komma tillbaka när det blir dags för en ny klippning.

Angelica K
Skrev om Salong Magdalena

Bästa frisören i stan! Alltid trevligt bemötande och mysig upplevelse.

Penphrapa F
Skrev om Salong Magdalena

Företaget uppfyller mina förväntningar 😊😊 Ha varit hennes kund i snart 3 år alltid nöjd när jag lämnar salongen 😊 Klippning och färgning 😊😊😊😊😊😊

Zivana B
Skrev om Salong Magdalena

Magdalena klippte mig så som vi kom överens om och resultatet blev toppen!!!

Elin W
Skrev om Salong Magdalena

Lika nöjd som alltid oavsett om jag klipper eller slingar.

Helena A
Skrev om Salong Magdalena

Alltid trevligt bemötande och man får exakt det resultat man vill ha. Jag är alltid nöjd med håret när jag går därifrån

Sandra J
Skrev om Salong Magdalena

Kunde inte blivit nöjdare! Hon är så grym och så trevlig. Kommer alltid gå dit❤️

Petra M
Skrev om Salong Magdalena

Superduktig! Såå nöjd! Ger bra tips och råd vad gäller min hårtyp, men inte alls på det sättet att jag känner att jag behöver köpa särskilda produkter👏.

Mathilda H
Skrev om Salong Magdalena

Detta är en mycket professionell och ambitiös frisör! Förutom det som hon kommer otroligt långt på är hon omtänksam, ödmjuk och ser till att ge kunden det där lilla extra. Dessutom blir resultaten alltid fantastiska. Jag rekommenderar Salong Magdalena varmt.

Maria S
Skrev om Salong Magdalena

Glad och trevlig! Lyssnade och förstod hur min son ville ha det och förklarade bra hur hon skulle klippa och klippte lite åt gången. 👍🏼

Mikaela R

Jätteduktig, lyhörd och trevlig. Rekommenderar verkligen Salong Magdalena 🥳

Dan H
Skrev om Salong Magdalena

Mycket nöjd och rekommenderar att fler besöker salongen

Mirja G
Skrev om Salong Magdalena

Duktig och trevlig frisör! Bäst i stan på ljusa hår tycker jag. Vänlig och intresserad när hon klippte mina barn! Rekommenderas starkt!

Gunilla D
Skrev om Salong Magdalena

Toppen ställe där du blir trevligt bemött & du får en stund av lyx. Något kallt/varmt att dricka & lite sötsaker. Proffsig hårvård & du känner dig fin & nöjd när du går härifrån 🤗😍👍

Elin H
Skrev om Salong Magdalena

Magdalena är otroligt duktig, lyhörd, noggrann och utöver hennes talang när det kommer till hår är hon väldigt varm och trevlig. Jättenöjd efter mina besök hos henne!