Santino HB

Södermannagatan 27, 116 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Santino HB

• linda l
    linda l skrev om Santino HB
    Riktigt riktigt vidrigt faktiskt! Tips: besök inte toaletten innan du ätit upp... Läs mer
  • Roza M
    Roza M skrev om Santino HB
    Mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal som hjälpte oss med en barnstol och som inte såg arga ut när min son slängt ner en massa matbitar och servettbitar under sig. Maträtten "Adana" var gudomligt god. Efter maten drack jag den välkända turkiska kaffet som smakade som det skulle. Maten var MYCKET prisvärd! Äter man där mellan torsdag-söndag kommer man undan med 100:- för en stor underbar tallrik. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Santino HB
    Trevlig service, men maten lämnade mer att önska. Mesetallriken bestod av två ledsna, konserverade vinbladsdolmar, nån pirog, lite sallad och fyra olika sorters såser. Till det serverades limpa och märkligt nog inte pita. Trist krubb som inte mättade. Läs mer
  • Carin H
    Carin H skrev om Santino HB
    Var här och firade en kompis födelsedag en lördagskväll. Trots åtta flamsiga brudar som pratade i munnen på varandra lyckades alla beställningar bli rätt (bara det en prestation). Den grillade laxen var mycket god och det var inte alls dyrt. Min andra coca cola jag beställde fick jag vänta på ett tag, men det kompenserades snabbt och lätt med att jag slapp betala för den. Rekommenderas! Läs mer
  • Krister L
    Krister L skrev om Santino HB
    Ok det här inte någon rekomendation utan gnäll. Hur som helst, jag åt något "direkt från grillen" förra sommaren (kycklingspett och ris) och fick salmonella. Jag har inte gått dit efter den incidenten. Läs mer
  • Axel P
    Axel P skrev om Santino HB
    bra mat och jag har ätit där fem, sex gånger. oftast grym service och väldigt god mat - speciellt med tanke på det fina priset på vardagar.
    Men en utav gångerna, den enda gången jag var där på sommaren, så käkade jag ute och då tog det minst en timme efter urdrucket och uppätet innen kyparen ens dök upp. det kostade fyran och gav en trea. Läs mer
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Santino HB
    Aya Sofya, som förut var Ragnars, som innan det var någonting annat med samma mat men annat namn. En trevlig turkisk restaurang med något underlig dekor. (Som tur är har de dock gjort sig av med lamporna som var silhuetter av nakna kvinnor, som den tidigare ägaren hade). God mat och ganska rikliga portioner. Jag åt ett fetaostfyllt kycklingbröst som var väldigt väldigt gott. Den rätten ingår i deras "Söndag till torsdag kostar de här rätterna 100 kronor"-deal, som ju kan vara väldigt trevligt för gom och plånbok. Det tar inte jättelång tid att få maten, och man får gott bröd medan man väntar. Som brukligt är i Turkiet får man både ris och potatis till sin rätt, vilka båda var väldigt goda. Stort minus för salladen dock, eller vad man nu ska kalla det. Lite uppskurna grönsaker som är godast tillagade. Tyvärr fick paprikaallergikern i sällskapet paprika i sin sallad, trots att hon sagt till, det var ett minus. Andra saker som tog ner upplevelsen var att kycklingspetten var slut, att de inte har ett särskilt stort utbud av kaffe och att det var väldigt svårt att få uppmärksamhet från serveringspersonal för att bordet avdukat. Men, väldigt god mat som sagt. Gå hit! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Inger H Inger H tycker: