Santino HB

2.7

7 omdömen om Santino HB

linda l
Skrev om Santino HB

Riktigt riktigt vidrigt faktiskt! Tips: besök inte toaletten innan du ätit upp...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Roza M
Skrev om Santino HB

Mycket tillmötesgående och serviceinriktad personal som hjälpte oss med en barnstol och som inte såg arga ut när min son slängt ner en massa matbitar och servettbitar under sig. Maträtten "Adana" var gudomligt god. Efter maten drack jag den välkända turkiska kaffet som smakade som det skulle. Maten var MYCKET prisvärd! Äter man där mellan torsdag-söndag kommer man undan med 100:- för en stor underbar tallrik. Rekommenderas varmt!

Johannes S
Skrev om Santino HB

Trevlig service, men maten lämnade mer att önska. Mesetallriken bestod av två ledsna, konserverade vinbladsdolmar, nån pirog, lite sallad och fyra olika sorters såser. Till det serverades limpa och märkligt nog inte pita. Trist krubb som inte mättade.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Carin H
Skrev om Santino HB

Var här och firade en kompis födelsedag en lördagskväll. Trots åtta flamsiga brudar som pratade i munnen på varandra lyckades alla beställningar bli rätt (bara det en prestation). Den grillade laxen var mycket god och det var inte alls dyrt. Min andra coca cola jag beställde fick jag vänta på ett tag, men det kompenserades snabbt och lätt med att jag slapp betala för den. Rekommenderas!

Krister L
Skrev om Santino HB

Ok det här inte någon rekomendation utan gnäll. Hur som helst, jag åt något "direkt från grillen" förra sommaren (kycklingspett och ris) och fick salmonella. Jag har inte gått dit efter den incidenten.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen

Jessica I Jessica I
Axel P
Skrev om Santino HB

bra mat och jag har ätit där fem, sex gånger. oftast grym service och väldigt god mat - speciellt med tanke på det fina priset på vardagar. Men en utav gångerna, den enda gången jag var där på sommaren, så käkade jag ute och då tog det minst en timme efter urdrucket och uppätet innen kyparen ens dök upp. det kostade fyran och gav en trea.

Rebecca W
Skrev om Santino HB

Aya Sofya, som förut var Ragnars, som innan det var någonting annat med samma mat men annat namn. En trevlig turkisk restaurang med något underlig dekor. (Som tur är har de dock gjort sig av med lamporna som var silhuetter av nakna kvinnor, som den tidigare ägaren hade). God mat och ganska rikliga portioner. Jag åt ett fetaostfyllt kycklingbröst som var väldigt väldigt gott. Den rätten ingår i deras "Söndag till torsdag kostar de här rätterna 100 kronor"-deal, som ju kan vara väldigt trevligt för gom och plånbok. Det tar...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen