Saxokam

Saxokam

www.saxokam.nu
  • BadgeTwoYears

Välkommen till din frisörsalong i centrala Sundsvall! På Torggatan 3 hittar du Saxokam där du möts av trevlig och serviceminded personal samt trevliga lokaler. Vår vision är att med vår professionalism kunna hjälpa våra kunder med att få den looken de vill ha, oavsett färg eller stil. Efter ditt besök hos oss vill vi att du...

610 omdömen om Saxokam

Kristina E
Skrev om Saxokam

Otroligt lyhörd för vad jag ville ha för färg och form på håret. Så bra upplevelse och värt varenda krona.

Mathilda W
Skrev om Saxokam

Nelly är supertrevlig och älskar hennes trygghet i sig själv. Håll hårt i henne

Camilla J
Skrev om Saxokam

Jättefint bemötande! Duktig och lättsamt frisör.

Katarina F
Skrev om Saxokam

Jag blev bemött med utmärkt service ,trevlig och glad personal . Lyhörd frisör , som tydligt uppfattade mina önskemål om vilken frisyr jag ville ha. Jag är mycket nöjd med det perfekta resultatet.

Anna F
Skrev om Saxokam

Nöjd över hela besöket, mycket bra konsultation av Alva och resultatet lika så!

Lotta J
Skrev om Saxokam

Frisören tog emot på ett mycket trevligt sätt. Frisören var mjuk och behaglig och trevlig under hela mitt besök.

Maria S
Skrev om Saxokam

Allt var toppen! Det var en barnklippning som var jätte bra.

Adam L
Skrev om Saxokam

Visade referensbild, blev inte alls som bilden

Maj N
Skrev om Saxokam

Jättenöjd. Trevlig frisör. Snygg frisyr.

Eva Jill R
Skrev om Saxokam

Trevlig frisör (Rebecca) och mycket bra resultat, mycket nöjd med klippningen.

Gunilla L
Skrev om Saxokam

Bemötandet var mycket bra Det var god service och mycket bra att bli tillfrågad om jag tyckte det var okej med medel i håret o dyl. Jag är mycket nöjd och kommer att bli stamkund där

Nicklas S
Skrev om Saxokam

Grymt duktiga å supertrevlig personal

Maria O
Skrev om Saxokam

Väldigt trevlig och kunnig personal. Blev fin i håret och fick många bra tips om bla produkter till just mitt hår. Stor chans att jag återkommer trots att jag bor 20 mil ifrån. 👌

Mira B
Skrev om Saxokam

Superfin salong, trevlig personal och bra service. Rebecca var superduktig och är väldigt nöjd med håret :)

David F
Skrev om Saxokam

Proffsigt, bra och smidigt. Precis så jag vill ha en klippning.

Josefine U
Skrev om Saxokam

Therese är en stjärna som vanligt! En ordentlig konsultation då jag själv inte visste riktigt vad jag ville ha för färg på håret. Resultatet är att jag är supernöjd och glad efter besöket! Jag klippte, slingade samt köpte produkter.

Johanna N
Skrev om Saxokam

Trevlig och duktig frisör. Mycket nöjd!

Ulrica N
Skrev om Saxokam

Mycket lyhörd och inkännande lärling!

Jasmine A
Skrev om Saxokam

Blev bemött med både glad personal och glada kunder. Mitt nöje som kund var det högsta prioriteringen, jättebra salong.

Fredrik B
Skrev om Saxokam

Trevlig fridörska, bra atmosfär, fin lokal

Karin A
Skrev om Saxokam

Bra o duktig frisör. Lätt att få tid.

Cecilia G
Skrev om Saxokam

Mycket duktig frisör! Snygg salong! Bläddrar hellre i papperstidningar än på iPad, men det är väl en vanesak.

Katarina C
Skrev om Saxokam

Jättenöjd son och fin frisyr och klippning! MEN hutlöst dyrt med 760kr för en barnklippning.

Viktoria B
Skrev om Saxokam

Bra service som vanligt! Och noggrann frisör

Mait S
Skrev om Saxokam

Väldigt bra upplevelse. Nöjd med både klippning och service.

Marie A
Skrev om Saxokam

Bemötandet var jättebra. Resultatet hyfsat. Dyrt.

Jenny S
Skrev om Saxokam

Vanlig klippning. Bra mottagande, lyssnade på vad jag ville. Superbra resultat!!!

Gina G
Skrev om Saxokam

Min son och jag välkomnades av Rebecca som även klippte sonen. Min son hade bestämt sig för att klippa en frisyr som även involverar permanent längre fram och vi kom in på drop in, han blev supernöjd att få en tid lite senare samma dag med Rebecca och efter klippningen rekommenderade hon produkter. Delvis det hon använt och om för mer lockig utseende. Gav även mig som har fått något hemskt frissigt hår efter förfrågan om hjälp med produkter. Top notch skulle jag säga och sonen är nöjd, vilket var anledningen till att vi kom in.

Eleonor T
Skrev om Saxokam

Jättebra bemötande och service. Lyssnade in på önskemål och gav tips och råd vid behov. Professionellt och prisvärt. Bra kunskap om produkter och duktig på merförsäljning. 5 av 5

Birgit L
Skrev om Saxokam

Bra, men det fanns hund i salongen och jag är allergiker. Inte bra. I övrigt var allt bra.

Nikki W
Skrev om Saxokam

Supertrevlig personal! Fick bra tips och rekommendationer som passar just mitt hår. Är supernöjd med resultatet! Man fick även en liten hårmassage under tvättningen<3

Ronia S
Skrev om Saxokam

Bra personal, lyssnar efter kundens behov👍

Maria J
Skrev om Saxokam

Supergullig tjej Alva med bra tips inför klippningen, är så nöjd och kommer tillbaka igen!

Pernilla W
Skrev om Saxokam

Förstagångskund och blev bra bemött. Trevlig personal som verkar kunna sitt jobb Blev "bara" en klippning för mig denna gång, men nöjd med resultatet.

Lars A
Skrev om Saxokam

Duktig tjej som klippte mitt hår. Hade förståelse för att jag är rätt introvert och var lugn. Från att ha varit nervös och tyckt det varit gruvsamt att gå till frisören, så blev det ett trevligt möte. Dock inte så mycket småprat, men i mitt fall uppskattade jag det. En lugn stund med ompyssling.

Isabel E
Skrev om Saxokam

Väldigt nöjd med klippningen som vanligt. Alltid mycket trevligt bemötande. Den enda nackdelen är att nya stället har ganska liten plats att vänta på när det är många kunder som väntar samtidigt.

Sofia W
Skrev om Saxokam

Jag blev bra bemött och det var trevlig stämning hela tiden. Jag beställde en klippning med styling och jag blev väldigt nöjd med resultatet och lärde mig lite om olika produkter som är bra att använda.

Ingela H
Skrev om Saxokam

En mysig, lyxig stund med styling, bubbel och fantastiskt resultat

Harmany K
Skrev om Saxokam

Så nöjd med resultatet! Kommer bli mitt nya go-to-ställe i stan!

Veronica H
Skrev om Saxokam

Jag valde en person under upplärning. Ida var Engagerad intresserad noggrann & lyhörd. Jag kommer tillbaka då jag anser att servicen hon gav är viktigast Samt att jag blev nöjd med resultatet 👍

Björn S
Skrev om Saxokam

Mycket bra utfört arbete och ett trevligt bemötande.

Linda N
Skrev om Saxokam

Jag blev så otroligt fint och trevligt bemött av min frisörska (Alva).🥰 Ville klippa av mig och tunna ur mitt långa tjocka och lockiga hår, hon gav så bra förslag och jag gick ut därifrån 100% nöjd 😃 Hit kommer jag fortsätta att gå 😃

Ella S
Skrev om Saxokam

Klippning. Blev bemött mycket bra och besöket blev en avslappnande stund. Brukar komma hit för samma behandling och resultatet blir lika bra varje gång.

Moa P
Skrev om Saxokam

Bra och trevlig. Härligt med huvudmassage under schamponering och jag kände mig lyssnad på när jag beskrev hur jag ville ha håret. Nöjd med resultatet. Toppen. Aningens dyrt möjligtvis

Melika S
Skrev om Saxokam

Bra bemötelse, trevligpersonal. Mitt hår blev lite kortare än jag hade tänkt,

Månja M
Skrev om Saxokam

Fick ett trevligt bemötande av frisörskan. Kände mig välkommen. Blev mycket väl omhändertagen och ompysslad. Jag förväntade mig en proffsig och kompetent klippning och styling vilket jag i allra högsta grad fick. Frisörskan var glad och positiv hon berättade om de produkter hon använde och hur de fungerar, vilket jag uppskattade. Jag är supernöjd med resultatet.

Sari K
Skrev om Saxokam

Frisören Linda var lyssnande och förstod hur jag ville ha men ändå flikade in egna synpunkter på ett positivt sätt. Mycket nöjd med både bemötande och resultat.

Jennie P
Skrev om Saxokam

Jag upplevde att jag blev väldigt bra bemött av Saxokam, hela vägen från det att jag klev in genom dörren till avslutad klippning. Stämningen i lokalen, personalens interaktioner sinsemellan samt interaktionen med mig som kund var mycket positiv. Mina förväntningar på saxokam var att få råd om frisyrval, få en proffsig klippning med en lite lyxigare känsla. Hade hört mycket bra om saxokam innan så hade höga förväntningar inför mitt besök. Tiden jag egentligen bokat blev inställd pga vabb men det löste Saxokam snabbt och...

Sofia M
Skrev om Saxokam

Mycket bra. Nöjd med resultatet.

Lena R
Skrev om Saxokam

Trevlig miljö och väldigt fint bemötande.