Alla kategorier Bokföring Stockholms län Nacka Scansov AB

Vikdalsvägen 10A, 131 53 Nacka — Visa karta

Kanalvägen 3A, 19461, Upplands Väsby
Win Win Ekonomi Infra City
Pia L:
Underbar personal, alltid ett bra bemötande och det finns inga problem som inte går att lösa.

Bokföringsfirmor nära Scansov AB:

Palmfeltsvägen 19, Johanneshov
Kontakta gärna oss på Win Win Ekonomi. Läs mer ›
Jacob B:
Proffsigt och bra bemötande. Väldigt nöjd!

S:T Göransgatan 80, Stockholm
Det som är stödverksamhet hos er är kärnverksamhet hos oss. Genom uppdelning ka... Läs mer ›
Rickard N:
Johan är en klippa som löste alla problem när jag startade ett nytt företag

Larsbodavägen 50 nb, Farsta
Välkommen till oss på BokföringsExperten. Läs mer ›
Katarina L:
En mycket seriös och kompetent redovisningsbyrå. Trevligt bemötande, snabb återkoppling, ger mycket bra service, stöd och goda råd. Jag kan ...

Läs vad 3 kunder tycker om Scansov AB

• Elena R
    Elena R skrev om Scansov AB
    Varning! Jag anlitade Scansov AB under flera tillfällen för redovisning/deklaration.
    Varje gång som Scansov gjorde jobb för mig-fick jag problem med skatteverket i form av: missade uppgifter i skattedeklaration, de visar inte respekt mot sina kunder och ger inte service alls. De tar mer betalt än vad deras tjänster kostar egentligen, de verkar inte ha kompetens i det de gör, har även skatteverket bekräftat.
    Mycket uselt...
  • Rikard A
    Rikard A skrev om Scansov AB
    Vill avråda andra från att anlita detta, i våra ögon, oseriösa företag. Många fundamentala brister finns - inte minst beträffande säkerhet, rutiner och kompetens!
    När det uppstår problem har de inte kompetens för lite svårare saker. De verkar outbildade och okunniga trots tar för mycket betalt för sitt arbete.
  • Emily N
    Emily N skrev om Scansov AB
    Fel i deklarationer = betalningsanmärkningar!
    Jag var kund hos Scansov och det kan inte ha blivit mer fel, när det var deklarationsdags var det konstant fel, fick betala när dem sa att jag skulle få och tvärtom. Dessutom har företagets ledare sett till så jag som företagare har dragits med en betalningsanmärkning i 3 år!!!
    Vill du hamna i skiten med din ekonomi så rekommenderar jag Scansov!

Vikdalsvägen 10A, 131 53 Nacka