Securio Sweden AB

Securio Sweden AB

Välkommen till Securio Sweden! Vi står för en trygg och säker vardag där vi dygnet runt finns tillgängliga och behjälpliga för våra kunder som råkat ut för olycka eller skada och jobbar aktivt för att ha branschens nöjdaste kunder. Vi på Securio Sweden tillhandahåller de tjänster som oftast inte täcks av dina vanliga försäkringar...

65 omdömen om Securio Sweden AB

Claes Göran K

Vänlig och trevlig bemötande. Angående en faktura som ni löste utmärkt. Mvh CG

Svar från Securio Sweden AB

Hej Claes. Tack för ditt omdöme. Så bra att du fick ditt ärende med dekalerna löst. Tveka inte att kontakta oss igen vid behov. Mvh Vännerna på Securio

Tryggsam
4.4/5 i betyg av 1226 omdömen 4.4 av 1226 omdömen

Tjänsten är värdefull, det är tryggt och säkert, underbart.

Samer Matti F Samer Matti F
Christer W
Skrev om Securio Sweden AB

Fick personlig och snabb hjälp

Tommy A
Skrev om Securio Sweden AB

Jag blev bra mot tågen av en person. Han hjälpte mig med mitt problem. Jag är nöjd. Har ett konto hos er som jag tänkte säga upp, men jag behåller det.

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

Liselott J
Skrev om Securio Sweden AB

Jätte bra o trevlig o duktig handläggare, Fick bra information

Birgitta L
Skrev om Securio Sweden AB

Jag blev vänligt bemött och fick svar på mina frågor plus att jag fick ett billigare abonnemang

Thomas L
Skrev om Securio Sweden AB

Mycket bra bemött av den jag pratade med. Och att jag fick bättre månadsvis.

Ulla Kristina V
Skrev om Securio Sweden AB

Alltid lika trevligt att ringa Securio. Trevligt bemötande och fixar allt till det bästa. Har haft min brandvarnare i några år, och varit i kontakt med dom några gånger. Toppbetyg i princip allt.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Ulla. Tack för ditt fina omdöme och tack även för ditt förtroende. Vi är glada över att du kom på andra tankar när du kontaktade oss idag. Du är välkommen att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Maj B
Skrev om Securio Sweden AB

Mycket vänligt bemötande. De lever upp till förväntningarna 100%. Vi är väldigt nöjda med vårt brandskydd

Svar från Securio Sweden AB

Hej Maj! Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att ha dig som kund och önskar dig all lycka med den kommande flytten. Tveka inte att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Adem A
Skrev om Securio Sweden AB

Är ny kund så har inte mycket att säga just nu förutom att jag fick ett trevligt bemötande.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Adem! Tack för ett trevligt samtal. Vi hoppas att du med tiden får en bra upplevelse med oss. Tveka inte att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Yvonne R
Skrev om Securio Sweden AB

Id-skydd som jag tänkte säga upp, men fick tala med en jättetrevlig kille som förklarade på ett sätt så att jag förstod, så därför är jag kvar som kund.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Yvonne. Vi finns alltid ett samtal bort för att reda ut dina frågetecken. Du är välkommen att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Najy S
Skrev om Securio Sweden AB

Riktigt snabb återkoppling på mitt ärende och professionell service! Tack för ett fantastiskt fint bemötande. En extra stjärna till Kalle som hade tålamod med min sega hjärna ⭐️

Svar från Securio Sweden AB

Hej Najy. Tack för ditt härliga omdöme. Vi är glada att ha dig som kund och hoppas på att du får en trevlig upplevelse med oss. Tveka inte att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Yvonne R
Skrev om Securio Sweden AB

Id-skydd trevlig person som kunde förklara ordentligt så att jag förstår

Svar från Securio Sweden AB

Hej Yvonne. Tack för det trevliga samtalet. Du är välkommen att kontakta oss igen om det skulle dyka upp några nya funderingar. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Lena L
Skrev om Securio Sweden AB

Bra bemötande och dessutom fick jag kompensation för en liten miss i kommunikationen. Kunnig tjänsteman

Svar från Securio Sweden AB

Hej Lena och tack för ditt omdöme. Vi är glada över att ditt ärende löst sig tillslut. Tveka inte att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Ronny N
Skrev om Securio Sweden AB

Ett trevligt bemötande och ett saklig och rakt svar på mina frågor

Svar från Securio Sweden AB

Hej Ronny. Tack för ditt omdöme. Tveka inte att kontakta oss vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Gunilla M
Skrev om Securio Sweden AB

Jättetrevlig kille som förklarade och gav mig mera tips om om en app där jag kunde få mera detaljerad information. Tack, ha en bra dag! Gunilla

Svar från Securio Sweden AB

Hej Gunilla. Tack för ditt omdöme! Vi hoppas att ni får nytta av appen. Vi önskar er en trevlig vecka. Hälsningar, vännerna på Securio.

Jan E
Skrev om Securio Sweden AB

Beställning av nytt batteri till brand-varnaren.Mycket bra bemötande!

Svar från Securio Sweden AB

Hej Jan! Stort tack för ditt fina omdöme. Tveka inte att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Berit H
Skrev om Securio Sweden AB

Väldigt nöjd med så trevligt bemötande av Adam vid kontakt per telefon idag !

Svar från Securio Sweden AB

Hej Berit! Va härligt att du är nöjd med vårt bemötande. Tusen tack för ditt omdöme. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Gunnel K

Mycket trevligt Fick svar o hjälp samt återkoll Toppen

Gerd Evy Gunvor L
Skrev om Securio Sweden AB

Fick all hjälp och svar på mina problem

Svar från Securio Sweden AB

Hej Gerd. Vi är glada över att kunna hjälpa dig. Du är välkommen att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Birgitta S
Skrev om Securio Sweden AB

Bra info och hjälp, kommer att rekommend

Svar från Securio Sweden AB

Hej Birgitta. Vad härligt att höra att du är nöjd, det strävar vi alltid efter. Tveka inte att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Inga Märet H
Skrev om Securio Sweden AB

Jag köpte en brandvarnare som fungerar alldeles utmärkt, det har jag märkt när min brödrost hakade upp sig, bl a. Att jag inte gav 5 i betyg beror på att jag tycker det är lite väl dyrt. Det blir ju faktiskt nästan 3.000 om året. Men eftersom jag bor i ett gammalt trähus känns det tryggt.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Inga. Tack för ditt betyg med omdöme. Slå en signal till oss på 0770 339 339 så ska vi se ifall vi kan ordna något bättre för dig, du är välkommen! Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Rolf Arne O
Skrev om Securio Sweden AB

Jag köpte en brandvarnare och jag vill säga att den fungerar bra

Jan H
Skrev om Securio Sweden AB

Jag fick mycket god hjälp med mitt ärende, då jag inte fattade hur jag skulle hantera en faktura. Jag ville ha autogiro och fick det! Mvh Jan

Svar från Securio Sweden AB

Hej Jan! Tack för ditt omdöme och vad bra att du fick ditt ärende löst. Du är välkommen att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Kerstin B
Skrev om Securio Sweden AB

Köpte ID -skydd - Spärrservice - Kortskydd : Pass - Körkort - Kontokort samt Advokatskyddshjälp. Blev trevligt bemött och en fin presentation Kändes seriöst , o förtroendeingivande. Levde upp till mina förväntningar. Enda syn punkten är bindningstiden , som är 24 månader! Hade räckt m 12 mån i taget!

Svar från Securio Sweden AB

Hej Kerstin och tack för ditt trevliga omdöme. Vi tar din feedback angående bindningstiden vidare. Tveka inte att kontakta oss framöver om du önskar ha hjälp med något. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Raili J
Skrev om Securio Sweden AB

Köpte brandvarnare och blev sakligt bemött.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Raili och tack för ditt omdöme. Tveka inte att kontakta oss igen om du önskar ha hjälp med något. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Tommy F
Skrev om Securio Sweden AB

Har ett centralkopplat brandlarm, som fungerar utmärkt, och tog kontakt i en rent praktisk fråga. - Mycket lätt att komma fram. - Vänligt bemötande. - Lösningsinriktat. - Förtroendeingivande - Mycket prisvärd tjänst, i relation till den marknadens uppsjö av försäkringslösningar. - Möjlighet att billigt minska risken för en av de värsta materiella skador man kan drabbas av. - Larminstallationen installerad och funktionskontrollerad mot central på 5 min. Jag är alltså mycket nöjd med denna tjänst. Tommy Fabricius

Svar från Securio Sweden AB

Hej Tommy. Tack för ditt omdöme! Vi är glada över att du fått en bra kundupplevelse med oss. Vi strävar alltid efter att göra dig som kund nöjd. Tveka inte att kontakta oss igen vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

JAMAL E
Skrev om Securio Sweden AB

Tecknade avtal med Securio och brandlarmet fungerade utmärkt. Efter att ha stekt hemma och att det blev osigt blev jag uppringd av larmcentralen. Tack för bra service.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Jamal. Tack för ditt omdöme och förtroende till oss. Tveka inte att kontakta oss vid behov på 0770 339 339. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Åsa P
Skrev om Securio Sweden AB

Försäkring om man får Cancer typ! Bra förklarat och en jätte prisvärd försäkring med bara det bästa inom sjukvård och ekonomiskt om man blir drabbad.

Anita P
Skrev om Securio Sweden AB

Eftersom det blev strul med uppsägningen till KeyCode, blev då tvungen att betala för 1 år till. Securio erbjöd sig då att stå för månavg. för jan, febr och mars. Mycket bra jobbat!!!!!!!

Svar från Securio Sweden AB

Hej Anita. Tack för ditt omdöme, och va härligt att vi lyckades hjälpa dig till slut. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Gerdh J
Skrev om Securio Sweden AB

Brandlarm. Vänligt bemötande. Höga förväntningar som företaget levde upp till med råge. Vänligt bemötande och snappat agerande, även när jag har "klantat" mig.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Gerdh. Stort tack för ditt härliga omdöme. Vi strävar alltid efter att göra dig som kund nöjd. Tveka inte att kontakta oss vid behov på 0770 339 339. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Per R
Skrev om Securio Sweden AB

Brandlarm Blev övertalad av säljaren då jag var hos sjukgymnast och egentligen inte var riktigt klar på vad det handlade om. Sedan missade jag ångerveckan. Men larmet fungerar perfekt. Ringer upp mär det blivit för mycket rök i köket vid matlagning. Är dock relativt dyrt i jämförelse med andra larm .Slall säga upp det mu mär det gått två år.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Per. Stort tack för att du tog dig tiden ge oss ett omdöme. Vi försöker alltid pressa våra priser så att det passar alla plånböcker. Slå oss gärna en signal på 0770 339 339 så ser över din tjänst. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Adam J
Skrev om Securio Sweden AB

id skydd platinum! trevlig och informativ agent från securio sweden, känns säkert, bra och tryggt!

Svar från Securio Sweden AB

Hej Adam! Tack för ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd som kund hos oss. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Britt Inger Ö
Skrev om Securio Sweden AB

Hörde av sig snabbt, när larmet gick. För mycket os vid stekning.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Britt! Tack för ditt omdöme, vilken tur att det var stekning och inget annat! Du når oss alltid på 0770 339 339 ifall du önskar hjälp med något. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Monica Åsberg J

Positivt o trevligt bemötande

Svar från Securio Sweden AB

Hej Monica! Tack för ditt positiva omdöme. Tveka inte att kontakta oss vid behov. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Pia Elisabeth L
Skrev om Securio Sweden AB

Direktkoppling brandlarm Känns väldigt tryggt har haft 1 händelse och jag blev uppringd redan efter 1 minut Mycket nöjd

Svar från Securio Sweden AB

Hej Pia. Tack för ditt fina omdöme! Vid en rökutveckling är varje sekund avgörande, vår Larmcentral kommer alltid göra sitt yttersta för att återkoppla till dig omgående vid ett eventuellt larm. Tveka inte att kontakta oss vid behov på 0770 339 339. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Yvonne B
Skrev om Securio Sweden AB

Ett trevligt bemötande. Snabbt o lättförståeligt.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Yvonne. Tack för ditt omdöme, vi hoppas alltid kunna leverera en bra kundupplevelse för dig som kund. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Anna J
Skrev om Securio Sweden AB

Trevligt samtal. Sakligt o informativt. Känner mig nöjd med resultatet, så här långt.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Anna! Tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig en god jul & ett gott nytt år! Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Maud H
Skrev om Securio Sweden AB

Köpte ett brandlarm av en jätte trevlig kille.. Och larmet fungerar mycket bra larmet har gått igång några ggr och jag får ett samtal direkt... Helt enkelt nöjd... Tack... Mvh Maud..

Svar från Securio Sweden AB

Hej Maud. Tack för ditt fina omdöme. VI är glada över att du är nöjd som kund hos oss. Vänliga hälsningar Vännerna på Securio

Kjell J
Skrev om Securio Sweden AB

En brandvarnare , gott, om det hände något att man blev kontaktad o ja hitils har det varit bra, jag är nöjd med den

Svar från Securio Sweden AB

Hej Kjell.Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med den tjänst vi tillhandahåller till dig. Tveka inte att kontakta oss vid behov. Hälsningar Vännerna på Securio

Isabelle S

Fint bemötande av både säljare och kundtjänst Stort tack till Securio sweden AB

Svar från Securio Sweden AB

Hej Isabelle. Tack själv, och hoppas du får en nöjd kundupplevelse hos oss. Hälsningar Vännerna på Securio

Hamze M
Skrev om Securio Sweden AB

Securio id skydd - jätte nöjd och bra bemötande av Mats - fick tillbaka borttappade nycklar från deras id märkta dekaler. Är också kund på brandlarm som funkar bra - allt som allt en god upplevelse av Securio Sweden.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Hamze. Vad glada vi blir utav ditt fina omdöme. Super att vi kunde hjälpa er att få tillbaka era nycklar. Vi hoppas att vi alltid kan leverera en bra upplevelse för dig som kund. Du är välkommen att kontakta oss om du skulle önska hjälp med något. Hälsningar Vännerna på Securio

Tommy D
Skrev om Securio Sweden AB

Rökdetektor.Bra bemött av Securio. Förfäntningarna var jag helt nöjd med. Så Totalt 100 % nöjd!!

Svar från Securio Sweden AB

Hej Tommy. Tack för ditt fina omdöme. Vi strävar alltid efter att göra dig som kund nöjd. Du är välkommen att kontakta oss framöver om du skulle behöva ha hjälp med något. Hälsningar Vännerna på Securio

Ann-Cristin W
Skrev om Securio Sweden AB

Jag har köpt ID-skydd Platinum, familj. Jag förväntade mig att bli lyssnad på, att inte bli "överkörd" utan att kunna ha en dialog med försäljaren som ringde mig. Så blev det också. Igår ringde jag om hjälp med autogiro och blev lika trevligt bemött då också. Heder åt killarna!!!

Svar från Securio Sweden AB

Hej Ann-Cristin. Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att kunna leverera en bra kundupplevelse för dig. Tveka inte att kontakta oss vid behov. Vänliga hälsningar Vännerna på Securio

Jennifer F
Skrev om Securio Sweden AB

securio sweden id skydd, jätte nöjd. köpte med min mamma och jag tappade bort min iphone som jag fick tillbaka efter 10 dagar då den hade en stöldskyddsdekal. Kundtjänst svarar snabbt vid kontakt och är alltid trevliga. Vi har också brandlarm hela familjen hemma och larmcentralen är snabba när den går igång.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Jennifer. Tack för ditt omdöme! Vi är glada att vi kunnat hjälpa dig att återfå din borttappade iPhone. Kul att höra att ni är nöjda med de tjänster vi levererar. Tveka inte att kontakta oss framöver ifall ni önskar hjälp med något. Vänliga hälsningar Vännerna på Securio

Laila B

Brandvarnare, fungerar utmärkt

Svar från Securio Sweden AB

Hej Laila. Vad härligt att du är nöjd med tjänsten. Tveka inte att kontakta oss i framtiden om det finns något som vi kan hjälpa dig med. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Lars-Erik L
Skrev om Securio Sweden AB

Har id-skydds försäkring. Blev trevligt bemött av försäljaren som ringde. Har precis startat försäkringen, så har inte så stor uppfattning ännu, men än så länge känns det bra.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Lars-Erik. Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med din upplevelse hittills. Vi är tillgängliga på 0770 339 339 om du skulle önska hjälp med något. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Ingrid A
Skrev om Securio Sweden AB

Köpte brandvarnare med ringfunktion vid larm. Och det fungerar bra även om det bara varit matlagning.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Ingrid! Vad kul att höra att det fungerar bra för dig. Du är varmt välkommen att kontakta oss i framtiden ifall du skulle behöva ha hjälp med något. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Karin Viola G
Skrev om Securio Sweden AB

Tog tjänster för ID och kort skydd. Trevligt bemötande. Hoppas att det blir bra om det händer något.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Karin! Tack för att du valt att ge oss en chans, vi kommer alltid göra vårt yttersta för att leverera en bra kundupplevelse till dig. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Bengt-Olof Gösta V
Skrev om Securio Sweden AB

Köpt säkerhetstjänst vid uppringning! Säljaren var mycket trevlig

Svar från Securio Sweden AB

Hej Bengt-Olof! Vad kul att höra att du fick ett trevligt bemötande. Du är välkommen att kontakta oss i framtiden ifall du önskar hjälp med något. Vänliga hälsningar, Vännerna på Securio

Yrje Stig Albert A
Skrev om Securio Sweden AB

Har ingen upplevelse att beskriva mer än att den som ringde var väldigt på som alla som ringer för att dyvla på folk saker.

Svar från Securio Sweden AB

Hej Yrje. Tack för ditt omdöme. Vi beklagar om du upplevt att vi varit för på i dialogen med dig. Vi försöker alltid hålla en god och professionell ton i alla samtal vi har. Du är välkommen att kontakta oss ifall du skulle behöva ha hjälp med något i framtiden. Vänliga hälsningar Vännerna på Securio