ServiceFinder

ServiceFinder

3.6

ServiceFinder hjälper alla som är i behov av expertis att få offerter från tjänsteföretag, och oftast inom rot- och rut-branscherna. ServiceFinder är en av de största offertjämförelsetjänsterna i Sverige och samarbetar med några av landets största varumärken och sajter – exempelvis hitta.se, Blocket, SvD och Aftonbladet. Företagen...

206 omdömen om ServiceFinder

Joakim K
Skrev om ServiceFinder

Blev uppringd av säljare på Servicefinder som lovade att man skulle få 2-4 jobb i månaden med garanterad vinst på 40000 och skulle få prova en månad gratis. När man provat och de inte finns ett enda jobb man är nischad för. När man inte vill ha så är man fast och Servicefinder vägrar att återkomma när man ringer eller mailar. Aldrig varit med om att bli så lurad av någon. Så nu ör man fast och måste betala 40000 på ett år. Tjänsten lär ju inte gå att säga upp heller då dom ör omöjliga att få tag i. Så till alla nya småföretagare. Ringer de och presenterar sig från Servicefinder så lägg bara på luren.

Matkomfort
4.5/5 i betyg av 1371 omdömen 4.5 av 1371 omdömen

Jag uppskattar såserna som minskar tiden från start till färdig middag. Generösa portioner och bra variation på recepten.

Vera B
Skrev om ServiceFinder

Varning! Totalt oseriöst företag.

Peter K
Skrev om ServiceFinder

Försäljaren lovade att jag skulle få 10 kunder per månad om jag betalade 2500 SEK. Han tyckte att jag skulle ta 20 kunder i månaden. Senaste 2 månaderna har jag fått 2 erbjudanden som jag inte vill ha.

Marcus Kurt Daniel B

Testat denna tjänst som företag för att få in nya jobb men är samma skit som liknande tjänster. 99% av alla förfrågningar man skickar på svarar inte ens, så man undra hur många av alla förfrågningar som läggs in som det verkligen finns en riktig person bakom. Aldrig mer denna lägga pengar på denna tjänst för oss som seriöst företag. Inte att rekommendera

Cecilia C
Skrev om ServiceFinder

Jag ringde upp dem då vi anlitat ett oseriöst företag som vi och grannen fick tag på via Service finder, de marknadsför sig som att företagen på sidan är seriösa: "Servicefinder - Hitta seriösa tjänsteföretag Jämför omdömen, offerter och välj ett pålitligt tjänsteföretag för jobbet. Skapa en förfrågan hos oss och få offerter från våra anslutna företag. Få offerter från proffs." Service finder visade inget intresse av att ta del av informationen. Vi anlitade SPJ Group AB för renovering av badrum/tvättstuga. De är väldigt...

Jurij S
Skrev om ServiceFinder

Hade kontakt med ServiseFinder för 2 år sen . Jag känner mig lurad.

FERAS S
Skrev om ServiceFinder

Hej alla! Servicefinder bygger på att lura små och nya företagare med stora summor. Jag har blivit lurad och de kräver mig 25 000kr

RÓBERT ATTILA T
Skrev om ServiceFinder

Varning! Totalt oseriöst företag. Pengarna är viktigast till Servicefinder!!!

TOMMY E
Skrev om ServiceFinder

Totalt oseriöst företag. Jag blev uppringd av en säljare som menade att jag kunde prova i 3 månader utan kostnad. Han var övertygad om att vi skulle få massor av jobb. Jag var övertygad om motsatsen. Men kostar det inget så kan man ju prova. Inget av detta kom med på ljudinspelningen av avtalet, (surprise!) Nu är jag låst att betala för en värdelös tjänst i 12 månader.

RÓBERT ATTILA T gillar detta
ALAA H
Skrev om ServiceFinder

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤯🤯😠😠😡😡😡🤬🤬🤬🤬Efter… 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤯🤯😠😠😡😡😡🤬🤬🤬🤬Efter att jag fick många samtal från säljaren heter han Victor och han sålde mig service ett år och han erbjöd mig några månader att ha gratis service för att använda dem hemsida och service, du tror aldrig vad de ger dig på telefon även via e-post , vi skriver på grundkontrakt som jag har rätt till att få tillbaka min rätt om jag inte fick önskan vi har att göra med , efter många veckor fick jag reda på de flesta kunderna vad de angav på hemsidan de är falska eller felaktig information...

RÓBERT ATTILA T gillar detta
ERIK F
Skrev om ServiceFinder

Varning! Detta bolag har ingen som helst aning om vilka företag som kontaktar en. (Eller så skiter de i det. Pengarna är viktigast).Jag har fått flera svar på en förfrågan med bolag som fuskat med skatten, har konkurser bakom sig eller använder köpta omdömen. Tur att jag är inköpare och har tillgång till utförlig kreditupplysning. Detta är rent ut sagt farligt att använda.

Hans Tobias C
Skrev om ServiceFinder

Frukansvärt oseriöst företag. Ringer upp på sambos och föräldrarsnummer för att få tag i firmatecknare. Aldrig att jag skulle befatta mig med Servicefinder.

Hans Tobias C gillar detta
KRISTOFFER G
Skrev om ServiceFinder

De ringde 2019 och ville att jag skulle ansluta mig som företagare. Svarade då att jag behövde tänka och läsa på själv .De bad då om min email vilket jag inte gav ut. De har skickat mellan 5 och 10 sms i veckan om "chans till nu kund" och ringt 2-3ggr i veckan. Ignorerar det, ändå fortsätter dom. Det hela känns oseriöst😒

SAMUEL F
Skrev om ServiceFinder

Vi har anlitat ett bolag via er digitala tjänst för att renovera ett badrum och riva en vägg. Detta var en ren katastrof. Vi har haft en extern granskning som kontrollerat den delen av badrummet som de har utfört och tyvärr allt måste göras om helt på nytt från början. Vi trodde att ni enbart rekommenderade och förmedlade seriösa hantverkare. Detta har varit riktigt katastrof! Vad är det för bolag ni förmedlar egentligen? Företaget har alltså fått dryga 100 000 kr (inklusive ROT) för ett projekt som är helt och hållet...

LUIS AXEL T
Skrev om ServiceFinder

Utmärkt företag, har allt som behövs om man vill få in kunder till sitt företag. Dem ser till att du utvecklas och med det att man får mer kunder, det är så min kontaktperson har gjort med mig, han är hur duktig som helst. Med en av hans kurser om säljning har jag hur mycket kunskap som helst för att kontakta en kund och få kunden.

Ahmed D
Skrev om ServiceFinder

Jag är jätte nöjd med servicefinder dom ör jätte bra företag som hjälper till om man vill ha hjälp med något! Särskilt han säljaren som heter Alexander han gav mig himla bra erbjudande och han var trevlig och glad. Plus när jag tar något jobb från servicefinder allt funkar bra och kunden blir glad och vill ha jobbet! Jag tackar så himla mycket Alexander Davaos att han ringde mig!

Nada B
Skrev om ServiceFinder

Mkt bra företag och bryr sig om kunderna.

Lars Thomas J
Skrev om ServiceFinder

Vi på Strimma Assistans i Norrtälje är ett ganska nystartat företag. Med hjälp av Servicefinder har vi redan fått in ett antal kunder. Vi kan verkligen rekommendera både Servicefinder och vår kontaktperson där, Alexander Davalos, som här hjälpt oss med alla våra frågor och funderingar

Jawad H
Skrev om ServiceFinder

Jag startade min mark & anläggnings företag i år . Servicefinder har hjälpt mig mycket med att få många kunder . Alexander Davalos är säljare hos de och är en riktig ärlig person . Värmt rekommenderar Servicefinder och Alexander Davalos .

Ove L
Skrev om ServiceFinder

från dag 1 inget fungerade vi ångrade oss vi ville avsluta men det gick inte ånger veckan gäller inte företagare ett skit företag som inte lyssnar på oss små tur va att vi bara skrivit på för 6 mån alldrig mera detta skit bolag

Peter S
Skrev om ServiceFinder

Bara strul med detta företag från dag 1. Ingenting jag rekommenderar. Ring hellre Dorunner el liknande

Jojje L
Skrev om ServiceFinder

Jag vill varna alla för att beblanda sig med detta företag. Om ni har en meningsskiljaktigheter om något så kommer Servicefinder stämma dig. Det finns hundratals mål hos tingsrätten.

Esther  A
Skrev om ServiceFinder

Att få riktiga besked från kundtjänsten verkar omöjligt

Lars N
Skrev om ServiceFinder

Pass upp!ingå inget med dessa bedragare! kommer att kosta er företagare massor!!! https://www.breakit.se/

Fabian B
Skrev om ServiceFinder

Som annonserande företagare köper man ett antal kommande uppdrag som brinner inne då man inte längre vill betala deras abonnemang. Det känns riktigt uselt. I övrigt är tjänsten hyfsat bra nuförtiden, även om jag personligen tycker att en konkurrent till dem är bättre. Vi har haft tur att få en trevlig säljare, dock hårt styrd uppifrån och utan egentliga möjligheter att skapa någon bra deal. Allt detta var mycket bättre innan företaget köptes upp av storfinansen. Nu har vi växt ifrån dem efterson våra uppdrag vi tar idag...

Adam H
Skrev om ServiceFinder

Fuskföretag. skum. Det riktar sig till småföretag, speciellt företag med utländsk bakgrund. Eftersom de vet intet mycket om svensk miljö. Varning till alla, stanna 100 meter bort från Servicefinder

Johan N
Skrev om ServiceFinder

Superbra tjänst! Letade efter någon som kunde hjälpa mig med min bokföring. Kort efter att jag lagt in en förfrågan kom det in 5 svar direkt.

Arko G

.................................

Jens O
Skrev om ServiceFinder

Tvivelaktiga försäljningsförfarande. Fick samtal av en försäljare som lovade guld och gröna skogar. När man forska lite mer insåg man ganska snart att så inte var fallet.

Svar från ServiceFinder

Vad tråkigt att du upplever kontakten med oss på detta sätt. Vi har många nöjda kunder som vi samarbetar med och vi ser gärna att du kontaktar vår kundservice på telefonnummer 08 653 00 00 så att vi får mer information kring varför du känner som du gör och vad som har hänt. Vi inväntar din kontakt för att förtydliga eventuella oklarheter du upplevt vid kontakten med oss. MVH / Paulina, ServiceFinders Kundservice

nils r
Skrev om ServiceFinder

De säljer dåliga och dyra abonnemangstjänster till att börja med. Det abbonemang / bransch vi riktade oss mot hade för många medkonkurrenter och prospecten ville inte ha annat än mailkontakt. När vi ändå skulle göra ett försök till och förlänga ett testavtal på 6 månader, så lurade de in oss på ett avtal med lång uppsägningstid. De var fullständigt ointresserade att justera det - istället fick vi fint betala för en tjänst under lång tid, som vi inte hade någon nytta av. De säljer för hårt och tjänsten är långt ifrån så bra som de utger.

Marcus E
Skrev om ServiceFinder

Hej. Mitt företag Mr Clean Bygg & Rent kan bara ge ServiceFinder högsta betyg då deras service är exceptionell och professionell! Har varit deras kund sedan mars och de har gett oss möjlighet att växa i vår branch. Kommer att rekommendera ServiceFinder till min vänner och kollegor. Mvh Marcus Engzell Mr Clean Bygg & Rent

Xas S
Skrev om ServiceFinder

Om man vet hur man säljer in sig själv och sitt företag är servicefinder väldigt effektivt för nya eller etablerade företag. Vi betalar själva 10.000kr i månaden och är nöjd med resultatet. Servicefinder är störst i sverige på att förmedla tjänster och resultat talar för sig själv! / eXtra Allservice www.xas.se

Hussein E
Skrev om ServiceFinder

Att tro på vad killen från Servicefinder lurade mig att starta eget företag (paul ) tror jag han heter för att senare försvinna ur bilden och bara ösa över mig dessa påhittade kunder och bara ställa till ett helvete för mig ekonomi samt ändra avtalets författning för att inte lägga ner det för detta är lagligt med muntligt avtal detta var det värsta jag har varit med om under hela mitt live jag bestrider alla deras räkningar som de skickar till mig just nu och kommer att försätta bestrida och kommer att tala med TV...

Johan L
Skrev om ServiceFinder

skoj, bra härligt vettigt, o.s.v.

Stefan  J
Skrev om ServiceFinder

Jävla bluff företag som bara lurar in nystartade småföretagare i långa bindande avtal som inte ger ett skit. Dom målar upp en bild att alla får massa nya kunder och man kommer få en massa uppdrag genom dem, men verkligheten är en helt annan. Är troligen Sveriges i särklass största bluff företag. Att dom får hålla på är helt ofattbart? Jag och många med mig har blivit lurade och som småföretagare, så har man inte råd att bli lurad på 3-6.000:-/mån Hoppas detta kommer upp till ytan snart, så att fler inte blir lurade. Man borde bura in hela ledningen, detta är ju kriminellt.

Michael B
Skrev om ServiceFinder

Bra bemötande, hjälpte mig att hitta lösningar för mitt Företag. Nu se jag fram emot att kunderna hitta speciell mig.

Marko P
Skrev om ServiceFinder

Som hantverkare med eget företag kanske det fungerar....

Marko P

Som hantverkare med eget företag kanske det fungerar.... Men jag skulle inte våga riskera fastna i deras avtal. Pratar av erfarenhet. Lurad är man....

Britt-Marie S
Skrev om ServiceFinder

Snabb hantering av ansökan och förfrågan. Snabb återkoppling. Kommer att anlita Service Finder fortsättningsvis.

Brf T
Skrev om ServiceFinder

Bra sätt att få kontakt men enklare om man hade fått fler valmöjligheter som efterfrågare.

Josef S
Skrev om ServiceFinder

Jag tycker att företag som åtar sig uppdraget att ta kontakt med oss för att offerera inte tog ansvaret att fullgöra sitt uppdrag. Jag fick några sms om att företag har köpt mina uppgifter men de har inte hört av sig konstigt nog. I detta fal föredrar jag offerta. Där fick jag tid samma far redan.

Tomas P
Skrev om ServiceFinder

Mycket bra tjänst! Vi är nöjda!

Susanne A
Skrev om ServiceFinder

Jag tycker tjänsten fungerat bra, bortsett från att jag från ena företaget fick ett underförstått hot att jag minsann skulle valt honom eftersom han betalat 350:- för att få mina adressuppgifter, det hela kändes lite olustigt. Mvh Susanne

Magnus S
Skrev om ServiceFinder

Snabbt och enkelt sätt att söka t.ex. hantverkartjänster.

svante s
Skrev om ServiceFinder

Inom ett par timmar hade jag skickat förfrågan (städhjälp) fått 4 offerter, antagit en och gjort upp med leverantör. Perfekt.

Lise-Lotte S
Skrev om ServiceFinder

Bra bemötande snabba svar och jag har hittat bra hjälp varje gång jag har sökt!

Annika L
Skrev om ServiceFinder

vi tycker servicefinder är bra!

Lennart S
Skrev om ServiceFinder

Servicefinder löste min förfrågan på ett utmärkt sätt

Arne A
Skrev om ServiceFinder

Snabba svar och seriösa hantverkare visade intresse att utföra det jobb vi sökte för.

Maria B
Skrev om ServiceFinder

Snabbt och enkelt! Tack vare de företag vi fick tips om hittade vi snabbt ett företag som kunde hjälpa oss. Perfekt!!