Sim Design

Välkommen till Sim Design!

Vi på Sim Design finns till för att underlätta för dig vad det gäller att förverkliga din dröm om ett nytt hem. Kanske ska du bygga om, renovera eller bara piffa till det lite där hemma. Oavsett vad så har vi lösningen för dig.

Hos oss hittar du inredning inom kök, badrum, dörrar, fönster, golv, vägg och mycket mer.

Besök gärna vår hemsida och låt dig inspireras. Beställ sedan enkelt och snabbt hem de tillbehör du behöver för ditt nya hem! Är du nyfiken på vad våra tidigare kunder har haft för erfarenhet av vår service. Läs gärna våra omdömen här nedan.

Läs vad 7 kunder tycker om Sim Design

• 2020-01-24

Milica B skrev om Sim Design
    Vi köpte vårt nya kök hos Sim Design väldigt nöjd med kökets utseende och kvalité, jag gillade att jag fick vara involverad och välja hur alla skåp ska se ut både på insidan och utsidan, planerar att byta mina badrumsmöbler i sommar, nya kommer att köpas in på Sim Design Läs mer
  • Ljubica L

2020-01-23

Ljubica L skrev om Sim Design
    Väldigt nöjd i helhet med köket och golvet jag köpte på Sim Design, kommer renovera mitt badrum efter sommaren och köpa in badrumsinredning från dem. Läs mer

Filip T skrev om Sim Design
    Köpte in nytt garderob som var måttbeställd, väldigt nöjd med garderoben toppenkvalité och väldigt bra utrustad Läs mer

Danijel M skrev om Sim Design
    Vi är jättenöjda med vårt nya kök, blev superbra. Jätte nöjda med bemötandet och arbetet. Riktigt profissonellt!!! Läs mer

Frida M skrev om Sim Design
    Mycket bra service och bemötande, Jag är supernöjd med mitt köp! Läs mer

Nina R skrev om Sim Design
    Bra service och snabb leverans, nöjd med kvalitén och utseendet av badrumsmöblerna
    Nina Läs mer
    2020-01-23 Sim Design svarar Nina R
    Tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet.
    vi är så glada över att du är nöjd

Nevena J skrev om Sim Design
    Jag köpte allt för mitt ny renoverade badrum på Sim Design, det var smidigt att ha allt på ett och samma ställe. Jag är väldigt nöjd med badrumsmöblerna jättebra kvalité och bra pris, kommer definitivt handla mer där i framtiden. Läs mer
    2020-01-23 Sim Design svarar Nevena J
    Tack för att du tog dig tid att bedöma vårt verksamhet.
    vi är så glada över att du är nöjd