Simling Bil

Harvstigen 2, 645 41 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Simling Bil!

Vi är en bilhandlare som har varit verksamma i branschen sedan 1976 och har siktet inställt på märkena Kia samt Toyota. Som återförsäljare av dessa märken kan vi erbjuda bilar av alla stilar, färger och modeller.

Lång erfarenhet inom branschen.
Vi hjälper dig med bilservice såväl som att hitta din nya drömbil.
Reparerar och levererar Lexus sedan 1991.

Våra duktiga säljare och mekaniker finns alltid på plats för dina frågor angående bilköp eller skador på din bil. Vi tar självklart även emot din gamla bil som inbyte. Varmt välkommen in till oss på Harvstigen 2 för en kopp kaffe, samtidigt som vi tar hand om din bil, eller låter dig i lugn och ro välja en ny!

Läs vad 3 kunder tycker om Simling Bil

• 2019-08-16

BJÖRN V skrev om Simling Bil
    Trevliga och flexibla, smidig hämtning av min nya Kia Optima ladd-hybrid:) Läs mer
    Simling Bil gillar detta
  • 2014-02-17

Martin skrev om Simling Bil
    Jag köpte en Land Rover Discovery 3 av Jonas på Simling bil i höstas och byte då in min fina Audi. Efter att kollat runt så förstod jag att Land Rover kanske inte hade den bästa kvaliteten och det sa även Jonas till mig och nästan varnade mig för att köpa bilen vilket var väldigt ärligt. Men eftersom man ibland bara vill ha en speciell bil så struntade jag lite i kvaliteten.

Efter någon vecka så gick en del saker sönder. Jag lämnade då in bilen på märkesverkstad och Simlings betalade allt utan mycket problem. Sedan efter några veckor till så hände det mer grejer med bilen och Jonas försökte lösa även detta och betalade. Till slut så fick jag nog och de erbjöd mig då att få tillbaka min gamla bil plus de utgifter jag har lagt ut på bilen.

Ett mycket föredömligt sätt att behandla en kund! Om jag någon gång ska köpa en Toyota eller hittar en beg. bil hos dem så skulle jag lätt välja dem. Trevliga människor att ha att göra med! Läs mer
  • 2009-10-27

Daniel K skrev om Simling Bil
    Mycket god service och en verkstad som kämpar för att ordna lägsta möjliga pris för sina kunder. All heder! Läs mer

Harvstigen 2, 645 41 Strängnäs