Simling Bil

Simling Bil

www.simlingbil.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Simling Bil! Vi är en bilhandlare som har varit verksamma i branschen sedan 1976 och har siktet inställt på Toyota. Som återförsäljare till Toyotas utbud kan vi erbjuda bilar av alla stilar, färger och modeller. Lång erfarenhet inom branschen. Vi hjälper dig med bilservice såväl som att hitta din nya drömbil....

298 omdömen om Simling Bil

Sedan starten hos Reco 2019

Evy J
Skrev om Simling Bil

Alla på Simling Bil är både vänliga och proffsiga. Vi köpte en röd Toyota corolla 2023. Vi är nöjda med den.

Jarkko R
Skrev om Simling Bil

Bra och trevligt mottagande. Snabb leverans med bra genomgång av bilen.

Nicklas L
Skrev om Simling Bil

Bra känsla och service från att jag klev innanför dörren.

Emily E
Skrev om Simling Bil

Trevligt bemötande och känns familjärt. De erbjöd både hjälp m abonnemang för service osv

Harald K
Skrev om Simling Bil

Har haft en bra uplevels men lite krångel i början men dom löste det bra.

Magnus N
Skrev om Simling Bil

Köpte ny bil. Blev mycket väl bemötta. Trevligt och vänligt utan att kännas insmickrande. Väldigt nöjda.

Lena S
Skrev om Simling Bil

Jättebra service. Trevligt bemötande. Bra personal på alla ställen. Tillmötesgående. Mina förväntningar införlivades. Jag köpte en ny Yaris.

Owe A
Skrev om Simling Bil

Mycket bra och informativt bemötande. Eftersom vi varit nöjda kunder i så många år kom det inte ens för oss att ens diskutera priset.. Vi litar på att vi gjort en god affär!

Bo J
Skrev om Simling Bil

Alltid ett trevligt bemötande, man känner verkligen sig välkommen. Duktig personal och alltid hjälpsamma.

Ann Katrin S
Skrev om Simling Bil

Jag , Daniel Sohn är ägare till bilen (inte AnnKatrin Sohn). Det är alltid bra att ha att göra med Jonas på Simling bil. Men det blev tokigt sist, vid senaste bilköpet då Jonas satt AnnKatrin som ägare till bilen istället för mitt namn, Daniel. Resultat blev att vi fick betala fordonsskatt 2 gånger - 1760 kr varje gång. Inte rolig!

Svar från Simling Bil

Hej Daniel & AnnKatrin, tack för er feedback. Så ska det självfallet inte vara, Jonas återkopplar till er.

Janet J
Skrev om Simling Bil

Jag har bara bra upplevelser från Simling Bil. Blivit bra bemött varje gång jag haft kontakt med dem. Vare sig det är på telefon eller på plats.

Lena N
Skrev om Simling Bil

Köpte Toyota Yaris cross. Enkelt och smidigt att köpa bil av en mycket förekommande och kunnig försäljare. Extra plus att erbjudas bli hämtad på tågstationen när man kommer för att hämta bilen.

Fredrik Martin Erik B

Alltid trevlig bemötande och service verkstaden är riktigt bra

Jenny E
Skrev om Simling Bil

Blir alltid trevligt bemött, aldrig några problem när man kommer med frågor osv.

Mats J
Skrev om Simling Bil

Jag blev väldigt bra bemöt på alla punkter.Jag fick vänta ett år på bilen,kanske kunde kontakten varit lite bättre när bilen skulle komma.Dom hänvisa bara till appen,som inte gav så mycket information.

Svar från Simling Bil

Hej Mats, tack för din återkoppling. Vi tar till oss av ditt förbättringsförslag. Med vänlig hälsning, Jonas Simling Bil AB

Patience N
Skrev om Simling Bil

It was a smooth and successful purchase, we would recommend the company to anyone

Marina M
Skrev om Simling Bil

Har varit kund där med service och bilköp i snart 5 år. Alltid smidigt och bra!

Per V
Skrev om Simling Bil

Toyota är en bra bil och har en bra service. Personalen är mycket service inriktad och bjuder på en positiv attityd.

Mikael A
Skrev om Simling Bil

Trevlig och tillmötesgående personal som fixar alla problem.

Gunnar E
Skrev om Simling Bil

Trevligt bemötande som ledde till köp av ny bil. Hade gärna sett någon form av uppföljning efter köpet. Många frågor uppstår efter en tid.

Svar från Simling Bil

Hej Gunnar! Tack för din bedömning och förbättringsförslag, vi tar detta med oss. Med vänlig hälsning, Jonas Simling Bil AB

Filippa B
Skrev om Simling Bil

Väldigt trevligt bemötande, vi är så nöjda med vår nya bil.

Jan Erik W
Skrev om Simling Bil

Informativa, vänligt bemötande och tydlig information. Trygg med de åtgärder de vidtagit vid service på bilen och trygg med information och hantering vid köp av ny bil.

Erik H
Skrev om Simling Bil

Mkt trevligt. Bra bemötande ingen stress . Hade inga förväntningar alls så blev positivt överraskad. Köpte en Camry.

Marek K
Skrev om Simling Bil

Jag är mycket nöjd med samling bil i Strängnäs.Försäljare är jätte bra.

Agneta B
Skrev om Simling Bil

Trevlig personal, ej påträngande. Bra på att förklara.

Malin G
Skrev om Simling Bil

Simling Bil - Jonas är en mycket trevlig och väldigt hjälpsam säljare som lyssnar. Han hjälpte oss att välja rätt bil utefter våra behov. Vi är väldigt glada över att vi köpt våran bil av Simling Bil.

Ann G
Skrev om Simling Bil

Jag blev bemött som en vuxen människa med rak och uppriktig kommunikation vilket var i princip det viktigaste kriteriet för att välja bilföretag. Jag köpte en Toyota Corolla Cross.

Lars A

100% service rakt i genom all persou

Daniel C

DOM ÄR BEST OCH HÅLLER SITT ORD ,JAG REKOMMENDERAR STARK . MVH Danne

Mats K
Skrev om Simling Bil

Bra kundhantering, altit hjälpsam personal! Bra kvalite på servicen, är alltid nöjd

Ronny T
Skrev om Simling Bil

Blir alltid bemött på ett bra sätt, alltifrån försäljning till serviceverkstad. Senaste köp Rav 4, levererad till belåtenhet.

Bengt Olof Ingemar L

Helnöjd med min nya Yaris GR. Kanske lite för litet bagageutrymme men vi är två och det funkar jättebra för oss. Man blir väldigt bra mottagen och personalen är alltid trevliga och hjälpsamma.

Johan Ö
Skrev om Simling Bil

En mycket enkel och smidig bilaffär. Väldigt proffsig bemötande och hög servicenivå.

Johan T
Skrev om Simling Bil

Trevlig och kunnig personal som hjälpte mig genom hela mitt bilbyte. De överträffade mina förväntningar.

Leif H
Skrev om Simling Bil

Genomgående bra mottagande. Proffessionalitet i hela processen. Inget oförutsett ”trassel och strul” under leveransprocessen. Jag köpte en ny bil - Rav4 Executive.

Andrea K
Skrev om Simling Bil

Köpte min Toyota CHR häromveckan. Mycket nöjd med servicen, likaså med bilen!

Ulla H
Skrev om Simling Bil

Jag köpte en demobil. Bytte in min gamla. Jag är mycket nöjd med servicen.

Ing-Marie K
Skrev om Simling Bil

Blir alltid bra bemött av all personal, trevliga och hjälpsamma.

Svea A
Skrev om Simling Bil

Personalen har alltid tid att svara på frågor och hjälpa om man har problem. Fixar tid på verkstad om så behövs inom rimlig tid ibland på en gång fantastiskt. De motsvarar mina förväntningar med råge.

Johan Erik Stefan L

Alla hälsar när man besöker butiken. Har alltid blivit väl bemött och fått hjälp med frågor eller problem. Det är nog den 7;e bilen som beställts hos dem.

Dolf B
Skrev om Simling Bil

Simling Bil i Strängnäs bytte in min befintliga och levererade e4n Toyota Corolla Cross. Bra säljare och mycket trevligt bemötande. Lång leveranstid (9 månader) men det visste jag om. Bilen fungerar bra och vi är nöjda med den. Tyvärr har Toyota inte lyckats leverera bilen så att den beställda dragkroken kan monteras lokalt. Hoppas att man kan fixa detta relativt snart!!

Ulf K
Skrev om Simling Bil

vi blev bemötta mycket positivt och fick mycket hjälp. de levde upp till våra förväntningar som var stora. Vi köpte en ny bil, vår första Toyota

Jari S
Skrev om Simling Bil

Försäljaren satt ute i hallen och pratade med en kompis om fiske och dylikt var inte ett dug intresserad av att sälja.Var där i 30 minuter.Han tittade bara på mig och flinade.Köpte bilen per telefon

Svar från Simling Bil

Hej Jari, det var verkligen tråkigt att höra om din upplevelse hos oss! Så får det absolut inte gå till och vi ber om ursäkt. Tack för att du återkopplar till oss så att vi kan bli bättre. Vi hoppas ändå att du är nöjd med ditt köp. Vänligen, Jonas Simling Bil AB.

Irene J

Trevligt och proffsigt bemötande

Peter J
Skrev om Simling Bil

Alltid bra bemötande bra service. Vid flera tillfällen har dom behjälpliga att lösa problem med prisvärda renoveringar mm.

William W
Skrev om Simling Bil

Grym service, hjälper till att nå dina önskemål!

Ulla E
Skrev om Simling Bil

Jag köpte en Toyota Yaris elhybrid. Leveranstiden höll bra. Säljaren gick igenom med mig användarhandboken in i bilen och det var jättebra.

Helene L
Skrev om Simling Bil

Så himla bra bemötande! Känns som dom tycker det är viktigt att kunderna blir nöjda! Kommer vända mig dit för service mm.

Jouko Kalevi K
Skrev om Simling Bil

Bra bemötande från säljaren Fredrik.vid köp av bil.

Mohammad A
Skrev om Simling Bil

Det var bra…………….,,,,, de klara allt