Sitora Gruppen

Sitora Gruppen

Ring 08-733 22 22 www.sitora.se
4.3

Vi på Sitora är ett flexibelt företag med flera års erfarenhet inom städbranschen som hjälper dig med hushållsnära tjänster som hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel och fönsterputs. Vi har även tjänster såsom trapphusstäd, kontorsstäd, butikstäd, flytthjälp, packhjälp och transport av möbler samt kontor. Våra tjänster...

23 omdömen om Sitora Gruppen

Eva M
Skrev om Sitora Gruppen

Flytthjälp av två killar som kämpade hårt en hel dag Vi är inget annat än nöjda Hemstädning funkar bra! Kommer på tid o städar de vi sagt åt dem att göra.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Ulrika A
Skrev om Sitora Gruppen

Företaget jätteservice minded. Lätta att få tag på, även på udda tider. De som flyttat o levererat möbler, bara så snabba, tillmötesgående, skickliga. Däremot klagade jag på deras flyttstäd, den var inte alls till belåtenhet. Skulle jag betygsätta flytthjälp o övrig transport en klar femma. Städet en tvåa. Så bara därför tre i snittbetyg.

Marcus A
Skrev om Sitora Gruppen

Vi använder och rekommenderar Sitora till våra kunder. Resultatet är alltid mycket bra. Trevlig personal och tydlig struktur.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2188 omdömen 4.7 av 2188 omdömen

Åsa
Skrev om Sitora Gruppen

Har haft Sitora i flera år. De är superproffsiga, noggranna, har extra personal om någon skulle bli sjuk och är väldigt snabba om man ringer eller mailar. Rekommenderar varmt.

Daniela M
Skrev om Sitora Gruppen

Vi köper städning varannan vecka och är mycket nöjda. Städning utförs alltid på angiven dag och är noga utförd. En önskvärd situation är att personalen lär sig behjälplig svenska så att man kan lämna meddelanden och ge ändrade instruktioner direkt till personalen. Bemötandet från personalen är alltid bra. Vår förväntan är uppfylld av Sitora städ. Vi kommer att fortsätta använda deras tjänster. Ibland kan det vara svårt att nå fram på telefonen till företaget, öppettiderna skulle gärna få utökas och se över rutiner för att någon alltid svarar under öppettiderna.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Maria Ö
Skrev om Sitora Gruppen

Jag hade köpt sex timmars städ på Let's deal. De var flexibla med tid och kom och städade en helgdag.jag är nöjd med resultatet. Dock var det lite svårt att kommunicera med tjejen som städade för hon kunde inte svenska och knappt någon engelska. Hon städade dock bra

Cecilia W

Generellt väldigt bra städning

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1133 omdömen 4.7 av 1133 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Aynur S
Skrev om Sitora Gruppen

Dem är fantastiska. Dem gör den lilla

Sussane G
Skrev om Sitora Gruppen

Vi är mycket nöjda med Sitora. De svarar snabbt när man har frågor och är aldrig omedgörliga när man måste göra snabba ändringar.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Åsa F
Skrev om Sitora Gruppen

Vi har anlitat Sitora sedan 2010 för hemstäd,flyttstäd och flytt, rabattrensning och borttagning av takmossa. Mycket bra intryck. Seriöst företag och seriös ledning. Trevligt bemötande i all kommunikation. Flexibelt och generöst. Städningen är överlag bra, men lite ojämn. Vissa gånger har städerskan glömt att torka av vissa ytor eller att ta ut soporna. Dock inte något stort problem. Ibland har ni verkligen ansträngt er och gjort jättefint med soffkuddar och gosedjur osv, vilket ger en känsla av det där lilla extra. Jättetrevligt!...

Inger S
Skrev om Sitora Gruppen

Bra när man får samma städerska. Flera olika i början - inte bra

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Sanasin C
Skrev om Sitora Gruppen

Hej, generellt är vi nöjda med er. Arbetstagaren är mycket pålitlig ( nergisa) och ambitiös. Ni är lätt tillgängliga

Diba K
Skrev om Sitora Gruppen

Jag tycker att företaget har mycket disciplin regler.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 119 omdömen 4.5 av 119 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Fredrik B
Skrev om Sitora Gruppen

Har städat för mig i flera år. Endast goda erfarenheter!

Semra B
Skrev om Sitora Gruppen

Väldigt bra och duktig personal som städar noggrann. Är jätte nöjd som kund. Värt pengarna!!!!

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1024 omdömen 4.8 av 1024 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Maria H
Skrev om Sitora Gruppen

Bara bra . Vi har inget att klaga på. De är väldigt flexibla.

Britt-Marie L
Skrev om Sitora Gruppen

Vi tycker att det fungerar väldigt bra med städningen som Elena gör.Tyvärr är det svårt eftersom vi inte kan prata med henne men vi förstår också att det måste vara så eftersom de är nya i Sverige.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1239 omdömen 4.7 av 1239 omdömen

Anja M U B
Skrev om Sitora Gruppen

Vi var nöjda med själva städningen. Det som inte funkar är kommunikationen, samt att städningen ibland är jättebra och ibland inte alls så bra, väldigt varierande alltså. Gällande kommunikationen så funkar allting om inget ändras från ursprungsplanen, men när något ändras tid eller liknande så blir det problem. Dock är priset så lågt att man kanske får ha överseende med problemen.

Carl E
Skrev om Sitora Gruppen

Jag är mycket nöjd med städningen! Skönt att komma hem på torsdagen och ha lägenheten städad! Mycket noggranna!

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Hanna R
Skrev om Sitora Gruppen

Jag är jättenöjd med städningen!

Martin M
Skrev om Sitora Gruppen

Alltid jättebra utförda jobb och en fantastisk service!

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3334 omdömen 4.7 av 3334 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Deniz D
Skrev om Sitora Gruppen

Jag har haft Sitora i ungefär 5 år. Har rekommenderat de till många kompisar o mina grannar de gör ett bra jobb ifrån sig

Nick O
Skrev om Sitora Gruppen

Jag har köpt hemstädning. Mycket punktliga och håller tider. Mycket proffsiga i bemötandet och har otroligt kompetent och bra personal.