Sitora Gruppen

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

4.3 i betyg av av 23 omdömen

Vi på Sitora är ett flexibelt företag med flera års erfarenhet inom städbranschen som
hjälper dig med hushållsnära tjänster som hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel och
fönsterputs. Vi har även tjänster såsom trapphusstäd, kontorsstäd, butikstäd,
flytthjälp, packhjälp och transport av möbler samt kontor. Våra tjänster för städhjälp har
varit väldigt efterfrågade och vi växer hela tiden vilket är vårt starkaste bevis på att våra
kunder är nöjda med vårt arbete. Vår ambition är att vara det mest uppskattade och flexibla
serviceföretaget.

Läs vad 23 kunder tycker om Sitora Gruppen

• 2014-12-14

Eva M skrev om Sitora Gruppen
    Flytthjälp av två killar som kämpade hårt en hel dag Vi är inget annat än nöjda

Hemstädning funkar bra! Kommer på tid o städar de vi sagt åt dem att göra. Läs mer
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    Badge2019
    "Från första kontakten med Arbetspartner har det känts bra! Lätta att ha att göra med och väldigt kundorienterade. Jag hade själv packat kart"
  • 2014-12-12

Ulrika A skrev om Sitora Gruppen
    Företaget jätteservice minded. Lätta att få tag på, även på udda tider. De som flyttat o levererat möbler, bara så snabba, tillmötesgående, skickliga. Däremot klagade jag på deras flyttstäd, den var inte alls till belåtenhet.
    Skulle jag betygsätta flytthjälp o övrig transport en klar femma. Städet en tvåa. Så bara därför tre i snittbetyg. Läs mer
  • Marcus A

2014-11-27

Marcus A skrev om Sitora Gruppen
    Vi använder och rekommenderar Sitora till våra kunder.
    Resultatet är alltid mycket bra. Trevlig personal och tydlig struktur. Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.6 / 5 i betyg — 530 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2014-07-31

Åsa skrev om Sitora Gruppen
    Har haft Sitora i flera år. De är superproffsiga, noggranna, har extra personal om någon skulle bli sjuk och är väldigt snabba om man ringer eller mailar. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2014-03-09

Daniela M skrev om Sitora Gruppen
    Vi köper städning varannan vecka och är mycket nöjda. Städning utförs alltid på angiven dag och är noga utförd. En önskvärd situation är att personalen lär sig behjälplig svenska så att man kan lämna meddelanden och ge ändrade instruktioner direkt till personalen.

Bemötandet från personalen är alltid bra. Vår förväntan är uppfylld av Sitora städ. Vi kommer att fortsätta använda deras tjänster. Ibland kan det vara svårt att nå fram på telefonen till företaget, öppettiderna skulle gärna få utökas och se över rutiner för att någon alltid svarar under öppettiderna. Läs mer
    Pribaltika
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2019
    "Vi har flyttat många gånger men aldrig med Pribaltika. Inga är som de. De är proffesionella, snälla, bussiga, hjälpsamma, tjänstvilliga, med"
    Milos Mitrovic M
  • 2014-03-09

Maria Ö skrev om Sitora Gruppen
    Jag hade köpt sex timmars städ på Let's deal. De var flexibla med tid och kom och städade en helgdag.jag är nöjd med resultatet. Dock var det lite svårt att kommunicera med tjejen som städade för hon kunde inte svenska och knappt någon engelska. Hon städade dock bra Läs mer
  • 2014-03-02

Cecilia W skrev om Sitora Gruppen
    Generellt väldigt bra städning Läs mer
    Flyttfabriken AB
    4.8 / 5 i betyg — 257 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt"
  • 2014-03-01

Aynur S skrev om Sitora Gruppen
    Dem är fantastiska. Dem gör den lilla Läs mer
  • 2014-02-26

Sussane G skrev om Sitora Gruppen
    Vi är mycket nöjda med Sitora. De svarar snabbt när man har frågor och är aldrig omedgörliga när man måste göra snabba ändringar. Läs mer
    Hemfrid Stockholm
    4.0 / 5 i betyg — 2199 omdömen
    Badge2019
    "Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg"

Åsa F skrev om Sitora Gruppen
    Vi har anlitat Sitora sedan 2010 för hemstäd,flyttstäd och flytt, rabattrensning och borttagning av takmossa. Mycket bra intryck. Seriöst företag och seriös ledning. Trevligt bemötande i all kommunikation. Flexibelt och generöst.
    Städningen är överlag bra, men lite ojämn. Vissa gånger har städerskan glömt att torka av vissa ytor eller att ta ut soporna. Dock inte något stort problem. Ibland har ni verkligen ansträngt er och gjort jättefint med soffkuddar och gosedjur osv, vilket ger en känsla av det där lilla extra. Jättetrevligt! Men det är inte alltid så. Ibland (sällan) missar ni att komma, men då kommer ni alltid en annan dag istället. För det mesta fungerar det bra en annan dag, men det är bättre när det blir på avsedd dag. Vi är mycket nöjda med Sitora Städ. Läs mer
  • Inger S

2014-02-23

Inger S skrev om Sitora Gruppen
    Bra när man får samma städerska. Flera olika i början - inte bra Läs mer
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"

Sanasin C skrev om Sitora Gruppen
    Hej, generellt är vi nöjda med er. Arbetstagaren är mycket pålitlig ( nergisa) och ambitiös. Ni är lätt tillgängliga Läs mer

Diba K skrev om Sitora Gruppen
    Jag tycker att företaget har mycket disciplin regler. Läs mer
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 779 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a

Fredrik B skrev om Sitora Gruppen
    Har städat för mig i flera år. Endast goda erfarenheter! Läs mer

Semra B skrev om Sitora Gruppen
    Väldigt bra och duktig personal som städar noggrann. Är jätte nöjd som kund. Värt pengarna!!!! Läs mer
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 229 omdömen
    Badge2020
    "A-J Express Service hjälpte mig med min flytt, och jag är verkligen supernöjd med deras hjälp. Allt gick så smidigt och snabbt, och det va"
    Maria Madeleine S

Maria H skrev om Sitora Gruppen
    Bara bra . Vi har inget att klaga på. De är väldigt flexibla. Läs mer

Britt-Marie L skrev om Sitora Gruppen
    Vi tycker att det fungerar väldigt bra med städningen som Elena gör.Tyvärr är det svårt eftersom vi inte kan prata med henne men vi förstår också att det måste vara så eftersom de är nya i Sverige. Läs mer
    Service Lösningar i STHLM
    4.7 / 5 i betyg — 600 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."

Anja K skrev om Sitora Gruppen
    Vi var nöjda med själva städningen. Det som inte funkar är kommunikationen, samt att städningen ibland är jättebra och ibland inte alls så bra, väldigt varierande alltså. Gällande kommunikationen så funkar allting om inget ändras från ursprungsplanen, men när något ändras tid eller liknande så blir det problem. Dock är priset så lågt att man kanske får ha överseende med problemen. Läs mer

Carl E skrev om Sitora Gruppen
    Jag är mycket nöjd med städningen! Skönt att komma hem på torsdagen och ha lägenheten städad! Mycket noggranna! Läs mer
  • Sponsor
    Hemfrid Västerås
    3.9 / 5 i betyg — 67 omdömen
    "Jag har haft engångsuppdrag och varit väldigt nöjd med utförandet. Jag skulle inte kunna få ha engångsuppdrag kvar, och när jag då ville ha"
    Viviann K
  • Hanna R

2014-02-21

Hanna R skrev om Sitora Gruppen
    Jag är jättenöjd med städningen! Läs mer

Martin M skrev om Sitora Gruppen
    Alltid jättebra utförda jobb och en fantastisk service! Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 343 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"

Deniz D skrev om Sitora Gruppen
    Jag har haft Sitora i ungefär 5 år. Har rekommenderat de till många kompisar o mina grannar de gör ett bra jobb ifrån sig Läs mer

Nick O skrev om Sitora Gruppen
    Jag har köpt hemstädning. Mycket punktliga och håller tider. Mycket proffsiga i bemötandet och har otroligt kompetent och bra personal. Läs mer
    Hemfrid Uppsala
    4.2 / 5 i betyg — 37 omdömen
    Badge2019
    "Jag är mycket nöjd med städningen som utförts av Hemfrid. Jag tycker däremot att det är väldigt svårt att komma i kontakt med företaget. Mån"
    Viviann K

Bästa flyttfirmorna i Stockholm: