Sitora Gruppen

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby — Visa karta

Vi på Sitora är ett flexibelt företag med flera års erfarenhet inom städbranschen som
hjälper dig med hushållsnära tjänster som hemstädning, flyttstädning, trädgårdsskötsel och
fönsterputs. Vi har även tjänster såsom trapphusstäd, kontorsstäd, butikstäd,
flytthjälp, packhjälp och transport av möbler samt kontor. Våra tjänster för städhjälp har
varit väldigt efterfrågade och vi växer hela tiden vilket är vårt starkaste bevis på att våra
kunder är nöjda med vårt arbete. Vår ambition är att vara det mest uppskattade och flexibla
serviceföretaget.
Krossgatan 30, 16250, Vällingby
Malin C:
Extremt nöjd med CaMa då jag fick hjälp med flytt till Göteborg från Stockholm. Inklusive flyttstädning. De var supertrevliga, proffsiga...

Flyttfirmor nära Sitora Gruppen:

Sorterargatan 12, Vällingby
Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen! Läs mer ›
Adam L:
Fantastiskt bra! Flexibla med enormt bra service och jättebra leverans

Krossgatan 30, Vällingby
Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en he... Läs mer ›
Malin C:

Grimstagatan 71, VÄLLINGBY
Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både för... Läs mer ›
Mikael H:
Jag anlitade FlyttGiganten nu i november-11 när det var dags för min gamla pappa att flytta till seniorlägenhet. Beställde flyttning, bortfo...

Skarprättarvägen 1A, JÄRFÄLLA
Välkommen till Nls Flytt, med hjälp av lång erfarenhet och kunskap i branschen k... Läs mer ›
Linnea N:
NLS Flytt hjälpte mig med att flytta mina grejer från Södertälje till Stockholm, de hade väldigt svårt att hitta till min nya adress pga at...

Läs vad 23 kunder tycker om Sitora Gruppen

• Eva M
    Eva M skrev om Sitora Gruppen
    Flytthjälp av två killar som kämpade hårt en hel dag Vi är inget annat än nöjda

Hemstädning funkar bra! Kommer på tid o städar de vi sagt åt dem att göra.
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Sitora Gruppen
    Företaget jätteservice minded. Lätta att få tag på, även på udda tider. De som flyttat o levererat möbler, bara så snabba, tillmötesgående, skickliga. Däremot klagade jag på deras flyttstäd, den var inte alls till belåtenhet.
    Skulle jag betygsätta flytthjälp o övrig transport en klar femma. Städet en tvåa. Så bara därför tre i snittbetyg.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Sitora Gruppen
    Vi använder och rekommenderar Sitora till våra kunder.
    Resultatet är alltid mycket bra. Trevlig personal och tydlig struktur.
  • Åsa
    Åsa skrev om Sitora Gruppen
    Har haft Sitora i flera år. De är superproffsiga, noggranna, har extra personal om någon skulle bli sjuk och är väldigt snabba om man ringer eller mailar. Rekommenderar varmt.
  • Daniela M
    Daniela M skrev om Sitora Gruppen
    Vi köper städning varannan vecka och är mycket nöjda. Städning utförs alltid på angiven dag och är noga utförd. En önskvärd situation är att personalen lär sig behjälplig svenska så att man kan lämna meddelanden och ge ändrade instruktioner direkt till personalen.

Bemötandet från personalen är alltid bra. Vår förväntan är uppfylld av Sitora städ. Vi kommer att fortsätta använda deras tjänster. Ibland kan det vara svårt att nå fram på telefonen till företaget, öppettiderna skulle gärna få utökas och se över rutiner för att någon alltid svarar under öppettiderna.
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Sitora Gruppen
    Jag hade köpt sex timmars städ på Let's deal. De var flexibla med tid och kom och städade en helgdag.jag är nöjd med resultatet. Dock var det lite svårt att kommunicera med tjejen som städade för hon kunde inte svenska och knappt någon engelska. Hon städade dock bra
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Sitora Gruppen
    Generellt väldigt bra städning
  • Aynur S
    Aynur S skrev om Sitora Gruppen
    Dem är fantastiska. Dem gör den lilla
  • Sussane G
    Sussane G skrev om Sitora Gruppen
    Vi är mycket nöjda med Sitora. De svarar snabbt när man har frågor och är aldrig omedgörliga när man måste göra snabba ändringar.
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Sitora Gruppen
    Vi har anlitat Sitora sedan 2010 för hemstäd,flyttstäd och flytt, rabattrensning och borttagning av takmossa. Mycket bra intryck. Seriöst företag och seriös ledning. Trevligt bemötande i all kommunikation. Flexibelt och generöst.
    Städningen är överlag bra, men lite ojämn. Vissa gånger har städerskan glömt att torka av vissa ytor eller att ta ut soporna. Dock inte något stort problem. Ibland har ni verkligen ansträngt er och gjort jättefint med soffkuddar och gosedjur osv, vilket ger en känsla av det där lilla extra. Jättetrevligt! Men det är inte alltid så. Ibland (sällan) missar ni att komma, men då kommer ni alltid en annan dag istället. För det mesta fungerar det bra en annan dag, men det är bättre när det blir på avsedd dag. Vi är mycket nöjda med Sitora Städ.
  • Inger S
    Inger S skrev om Sitora Gruppen
    Bra när man får samma städerska. Flera olika i början - inte bra
  • Sanasin C
    Sanasin C skrev om Sitora Gruppen
    Hej, generellt är vi nöjda med er. Arbetstagaren är mycket pålitlig ( nergisa) och ambitiös. Ni är lätt tillgängliga
  • Diba K
    Diba K skrev om Sitora Gruppen
    Jag tycker att företaget har mycket disciplin regler.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Sitora Gruppen
    Har städat för mig i flera år. Endast goda erfarenheter!
  • Semra B
    Semra B skrev om Sitora Gruppen
    Väldigt bra och duktig personal som städar noggrann. Är jätte nöjd som kund. Värt pengarna!!!!
  • Maria H
    Maria H skrev om Sitora Gruppen
    Bara bra . Vi har inget att klaga på. De är väldigt flexibla.
  • Britt-Marie L
    Britt-Marie L skrev om Sitora Gruppen
    Vi tycker att det fungerar väldigt bra med städningen som Elena gör.Tyvärr är det svårt eftersom vi inte kan prata med henne men vi förstår också att det måste vara så eftersom de är nya i Sverige.
  • Anja K
    Anja K skrev om Sitora Gruppen
    Vi var nöjda med själva städningen. Det som inte funkar är kommunikationen, samt att städningen ibland är jättebra och ibland inte alls så bra, väldigt varierande alltså. Gällande kommunikationen så funkar allting om inget ändras från ursprungsplanen, men när något ändras tid eller liknande så blir det problem. Dock är priset så lågt att man kanske får ha överseende med problemen.
  • Carl E
    Carl E skrev om Sitora Gruppen
    Jag är mycket nöjd med städningen! Skönt att komma hem på torsdagen och ha lägenheten städad! Mycket noggranna!
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Sitora Gruppen
    Jag är jättenöjd med städningen!
  • Martin M
    Martin M skrev om Sitora Gruppen
    Alltid jättebra utförda jobb och en fantastisk service!
  • Deniz D
    Deniz D skrev om Sitora Gruppen
    Jag har haft Sitora i ungefär 5 år. Har rekommenderat de till många kompisar o mina grannar de gör ett bra jobb ifrån sig
  • Nick O
    Nick O skrev om Sitora Gruppen
    Jag har köpt hemstädning. Mycket punktliga och håller tider. Mycket proffsiga i bemötandet och har otroligt kompetent och bra personal.

Sorterargatan 12, 162 50 Vällingby