Sköndals Måleri

3.0

14 omdömen om Sköndals Måleri

Alfons P
Skrev om Sköndals Måleri

Superbra och seriösa! Slipade mina golv utan problem och med ett fantastiskt resultat! Supernöjd och rekommenderar varmt! :)

Timblads Målerifirma
4.9/5 i betyg av 225 omdömen 4.9 av 225 omdömen

Bra kommunikation, lätta att kontakta, gav kontinuerligt information om det pågående arbetet, genomförde uppdraget på ett professionellt sät

Brf Danviksparken B Brf Danviksparken B
Denize heaven yvonne elisabeth H

Hjälpte mig att måla om mitt sovrum, både tak och väggar med tapet på. Resultatet blev super fint. Så nöjd. Rekommenderar starkt.

MARKUS D
Skrev om Sköndals Måleri

Toppen gäng med perfekt finish på arbetet för en vettig peng! Rekommenderas varmt!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 62 omdömen 4.9 av 62 omdömen

Veronica O Veronica O
Ted R
Skrev om Sköndals Måleri

Fick hjälp med att måla två rum samt tapetsera ett. Super trevlig personal och imponerad över resultatet. Rekommenderar starkt!

Elias Kurt C
Skrev om Sköndals Måleri

Stressig och jobbig upplevelse vid uppfräschning av lägenhet. -Svårt att veta vem som utför uppdraget -dubbelt så dyrt -inkasso innan jobbet är utfört -ständigt tjat och påminnelser - borde tagit varningarna hos Reco på allvar

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Karl S
Skrev om Sköndals Måleri

Akta er för detta bolag. Det jobb jag beställde blev tre gånger så dyrt som utlovat. De försökte att ta betalt för verktyg samt de lade till en massa extra timmar utan att det behövdes. Värst av allt är att de, utan att fråga, tog en kopia på lägenhetsnyckeln. Detta är direkt brottsligt och jag blev livrädd då lägenheten tillhör min dotter. Sedan försökte de med 7 dagars betalning trots att jag sagt till om 30 dagar. Självfallet så får jag då en inkasso då företaget inte klarat av att ändra det vi kommit överens om. De lovade...

Camilla R
Skrev om Sköndals Måleri

Det har varit strul från början till slut. Dåliga instruktioner mellan den som skrev offert och målarna. Felestimerat så allt blev MYCKET dyrare än vad de sagt. En av deras medarbetare kom sent och gick tidigt och den andra (lärling) fick jobba skiten ur sig. Anlita inte detta bolag. Kass kvalitet, dålig personalhantering mm. Rekommenderar verkligen inte dem och önskar att jag hade googlat dem innan bättre då hade jag förstått hur mkt problem andra haft med företaget

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Anton N
Skrev om Sköndals Måleri

Jag tog hjälp av Sköndals måleri för att måla om min lägenhet. Jag fick hjälp redan veckan efter! Snabbt och smidigt och det lyckades fixa den stora sprickan i min vardagsrumsvägg. Jag kan starkt rekommendera! :)

Åsa Marie F
Skrev om Sköndals Måleri

Om du funderar på att använda Sköndals måleri så se till att all kommunikation sker skriftligt. Be att själv få skriva text som läggs i offerten som du ska godkänna samt att de skall kontakta beställare vid eventuella oklarheter. Jag har kommunicerat min önskemål muntligt till bokare av jobb, och personen som släppte in hantverkare kommunicerade igen önskemålen först ansikte mot ansikte och sedan över telefon. Efteråt hänvisar de till att de inte har önskemålet skriftligt någonstans.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Linda F
Skrev om Sköndals Måleri

Dålig kommunikation med företaget och dessutom rörigt med de snickare och målare som var hemma hos oss för att renovera. Vi fick hela tiden komma med feedback så att saker inte gick fel eller missförstods. På midsommarafton kom två målare och jobbade hos oss trots att det enligt kollektivavtal är ledig dag + helglön. Företaget snackade bort det med att ”vi har anställda hos oss som inte firar midsommar och som vill jobba extra”. Jag förväntar mig då att dessa målare fick helglön, + extra lön för dagen + ledigt annan dag.

ROSANNA ERICA LINNÉA B
Skrev om Sköndals Måleri

Tog hjälp av Sköndals måleri för att måla om vårt kontor vid globen. Mycket nöjd med resultatet och uppskattar ett byggföretag som har så stark miljöprofil som dom faktiskt lever upp till. Kan varmt rekommendera!

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Jonas M
Skrev om Sköndals Måleri

Snabba på att lämna offert om än något otydliga. Vi skulle byta lgh och hade betalt ett brygglån för att kunna måla i vår nya lght medan vi bodde kvar. De kom 2 dagar efter bestämt datum, men den tid de lämnat som referens på det jobb som skulle göras innebar god marginal så vi nämnde inte detta. Det var oklart för oss vem som skulle inhandla färgen. När vi frågade projektledaren om vad som skulle bli billigast, att de köpte med sina rabatter och sen påslag till oss, eller om vi skulle köpa den själva. Han sa att det brukar...

KEVIN F
Skrev om Sköndals Måleri

Snabb och smidig beställning av målerijobb av vardagsrum, hade kunnat vara lite billigare men är nöjd med slutresultat. Snabba mejlsvar vilket uppskattades. Hade anlitat igen.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
MARTIN S
Skrev om Sköndals Måleri

Målning av två större rum blev väldigt dyrt med denna firma som verkar heta lite allt möjligt när man söker på deras namn.