Slipkliniken AB

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Slipkliniken AB

• 2018-09-04

Sean C skrev om Slipkliniken AB
    Lämnade in min handgjorda jaktkniv med scandi-slipning där jag ville ha en grundslipning. När jag först fick tillbaka den så va eggen sned, alltså det hade slipats något för mycket längst in vid ansatsen. Estetiskt ganska fult så jag bad dom göra om vilket de naturligtvis gjorde.
    Då blev det om möjligt ännu VÄRRE! De slipade bara ned ena sidan av eggen så att det var ca 9 mm egg och bara 4-7 mm på andra sidan. Alltså extremt ocentrerad. När jag påpekade detta så var det tydligen gjort med flit och "om du vill så kan jag slipa ner andra sidan också så den centrerar". En självklarhet i min nybörjarvärld.. Lät dom inte komma nära denna kniv igen, utan lämnar in den på annat håll/gör det själv istället. Hade det varit en dyr jaktkniv så hade den varit förstörd.. Läs mer
  • Reco tipsar!
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 299 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Allt genomfört enligt plan och den offert jag fick. Jobbet gjordes både snabbt och skickligt! Jag är supernöjd med mina nya fina ek-golv."
  • Yvonne E

2018-05-21

Yvonne E skrev om Slipkliniken AB
    Håller ej öppettiderna! Öppnar 30 min efter utsatt tid. Uruselt! Läs mer
  • 2009-01-06

Peter S skrev om Slipkliniken AB
    Väldigt trevliga med otroligt snabb och billig service, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Stockholm Group
    4.2 / 5 i betyg — 54 omdömen
    Badge2019
    "Slipning av 30 kvm ekparkett. Mycket nöjd med resultatet och företaget från början till slut, Rekommenderas varmt!"
    Susanne L

Bästa golvsliparna i Stockholm:

Marie S Marie S tycker:
“Allt genomfört enligt plan och...” Läs mer