Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm SlopeTrotter Skitours

SlopeTrotter Skitours

PB 780, 114 79 Stockholm — Visa karta

Vi ser resor som någonting livsnödvändigt - för en del mer och för andra mindre. När du reser med oss på skidsemester kan du förvänta dig trygghet, stabilitet och ett professionellt bemötande. Vårt mål är skidresor av hög kvalité. Vi vet att Alperna bjuder på en mängd fantastiska friluftsupplevelser och vi är ett av få bolag som gör det möjligt att uppleva detta på skidresan under trygga och säkra förhållanden.
Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära SlopeTrotter Skitours:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 41 kunder tycker om SlopeTrotter Skitours

• lisbeth k
    lisbeth k skrev om SlopeTrotter Skitours
    Vi tacka Slopetrotter och guiderna i Bad Gastein för en fantastiskt rolig nyårsvecka. Åkte buss och kom fram redan kl 8.00 på lördagen. Vi bodde på Hotell Krone som har bästa läget i BG. Tack Adam, Erik, Elin, Maja, Mette och Simon. Lycka till med ert uppdrag som guider, vi kommer tillbaka v 12!!!!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om SlopeTrotter Skitours
    Resan till Bad gastein var fantastisk.
    Innan resan Ringde dem upp och undrade om vi hade några frågor. Och när vi landade i Österrike så blev vi upp mötta av en trevlig guide som visade oss till vår transfer som hon var med på för att svar på eventuella frågor.
    Framme i Bad Gastein fick vi knata in på rummen varpå en guide från slope trotter kom och gav oss liftkort och berättade lite om kommande aktiviteter.
    Därefter gick resan i ett med pistvisningar, barrundor och massor av välbemötande från guiderna. Tack Mette och Simon för den grymma åkningen första dagen!
    Skulle ni kunna klämma in en till pistvisning för Sport Gastein vore det toppen då vi tog annan pistvisning den dagen.
  • Sanna P
    Sanna P skrev om SlopeTrotter Skitours
    Vi flög t/r Salzburg och åkte en vecka i Saahlback.
    Flyget dit gick jättebra.
    Tyvärr hade killen som mötte upp oss på flygplatsen inte någon koll på bagaget, så det fick vi leta efter. Han pratade inte heller någon tyska, vilket gjorde att han och bussföraren inte förstod varandra.
    Vi skulle bli avlämnade på ett ställe med ett gäng som skulle till Zell am see (totalt 5 pers), men där fanns ingen taxi så vi fick hänga med till Bad Gastein och där ta en taxi.
    Det gjorde att resan som skulle ta 90 min tog drygt 3 timmar!
    Men när vi väl kom fram blev vi väldigt väl mottagna och de hjälpte oss på alla sätt.
    Carl höll en jättebra pistvisning i två dagar och sedan fanns det något på aktivitetsschemat varje dag. Vi deltog bara i pistvisning och quizz.

Kan rekomendera Skopetrotter om man vill ha bra skidåkning!
    Inga barnaktiviteter, utan bara skidor (snowboard om man vill, men allt är på skidåkarnas villkor).

Kommer definitivt åka med Slopetrotter igen!
  • Oskar L
    Oskar L skrev om SlopeTrotter Skitours
    Värdelöst, på ditvägen gick bussen sönder vilket tog en evighet att ordna med,detta resulterade i att vi missade en skiddag, under vistelsen hade guiden ingen koll på något, likadant när vi skulle åka hem. Vi fick totalt fel information om när den bussen vi skulle åk med hem avgick trots att vi frågade guiden flera gånger om det verkligen var rätt buss. detta resulterade i att vi va nära att vi hamna på bussen till Köpenhamn Istället för Göteborg,de va ren tur att vi fick rätt information men de va inte ifrån guiden, vi fick stressa iväg. Inte ens en ursäkt fick vi för detta misstag.Då vi samåkte med lion alpina bussar och det var deras guider som hjälpte oss med rätt buss bör man definitivt åka med dem istället, har alltid haft bra erfarenhet av att åka med dem. ÅK INTE MED SLOPETROTTER!!
  • Kim M
    Kim M skrev om SlopeTrotter Skitours
    Åkte med mina två barn 9 resp 11 år till Ischgl (Pension Waldrast) i Österrike under v.4 i år, måste säga att jag är grymt imponerad över allt från bussfärd ner till hur man blev omhändertagen på orten.
    För att inte tala om telefonsamtalet dagen före avresa då guiden ifrån Ischgl ringer mig personligen och frågar om allt är okej inför resan och om jag har några frågor...Proffsigt!!

Jag har och kommer verkligen rekommendera SlopeTrotter Skitours.

//Kim Mechlenburg
    Sanna P, Noel H gillar detta
  • Filippa N
    Filippa N skrev om SlopeTrotter Skitours
    Katastrof, guiderna var helt handelsförlamade när bussen gick sönder. Boendet var litet och inte som på bilderna på hemsidan.

Ställer mig tveksam till alla bra kommentarer nedan, alla kommentarer kommer från användare som endast skrivit ett enda inlägg här på Reco. Jag rekommenderar att betala lite extra och ta ett resebolag som har vettig service.
  • Evelina S
    Evelina S skrev om SlopeTrotter Skitours
    Bra, välordnad resa med mycket duktig, kunnig och serviceinriktad personal!
  • Ann-Marie G
    Ann-Marie G skrev om SlopeTrotter Skitours
    Allt fungerade till full belåtenhet. Taxi till pensionatet på morgonen. Informationen väldigt bra. Bra bemötande, mycket trevliga guider.
  • petra m
    petra m skrev om SlopeTrotter Skitours
    Allt fungerat bra från beställning till vi var hemma igen.
  • Gustaf D
    Gustaf D skrev om SlopeTrotter Skitours
    Har fungerat mycket bra!!
  • Henrik .
    Henrik . skrev om SlopeTrotter Skitours
    Mycket bra arrangerat och välidgt bra bemötande av guiderna på plats
  • Lars A
    Lars A skrev om SlopeTrotter Skitours
    Gott serviceföretag samt resebyrå
  • Helene S
    Helene S skrev om SlopeTrotter Skitours
    Bra och personlig service
  • Jenny D
    Jenny D skrev om SlopeTrotter Skitours
    Bra service, glada och trevliga reseledare. Bra arrangemang!
  • Kim E
    Kim E skrev om SlopeTrotter Skitours
    Väldigt bra företag som ger ett seriöst och roligt intryck.
  • Marianne K
    Catharina E skrev om SlopeTrotter Skitours
    Bra +
  • Christina A
    Christina A skrev om SlopeTrotter Skitours
    BRa styrt, trevliga guider som var genuint intresserade av att göra vår skidresa till ett bra minne. När en av vännerna skadade sig under veckan, visade de sig ge service i världsklass.
  • Armin K
    Armin K skrev om SlopeTrotter Skitours
    Vi är tva heterosexuella killar och de satte oss i ett rum i Isgil med en 160 cm bred och kanske 190 lång säng, där våra fötter stack ut från sängkanten. Vi antog det som självkart att vi skulle få en varsin säng och säljaren informerade oss aldrig att vi skulle få den dela en mini sängen. Det stod heller ingenstans på deras websida.

Förutom sängen så var hela rummet ämnad för dvärgar. Kolla in foton:

När vi klagade och frågade om vi kunde få ett annat rum med två sängar, så sa de till oss att det gick bara vi betalade ca 3000 sek extra per person.

Det här företaget skiter fullständigt i sina kunder. De kommer stoppa in din i en sko kartong bara för att tjäna pengar på dig.
  • Carl
    Carl skrev om SlopeTrotter Skitours
    Rest med detta bolag till alperna första gången förra året. Var riktigt nöjd. Hade ett mycket bra pris först och främst. Skönt att allt är inkluderat i priset, och inga påhittade tillägg(vad är "säkerhetsavgift" och "flygtillägg" som någon researrangör hittat på?). Sedan visste vi inte så mycket om bolaget. Men allt klaffade fint. Bra service både hemma och på plats. Och nu bokat resan till vintern. Ser vi fram emot :)!
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om SlopeTrotter Skitours
    Vi har framförallt utnyttjat buss transfer (5 senaste resorna) med vilosäten (Dessa värderar jag oerhört mycket, en viktig anledning till att vi valt Slopetrotter)
  • Mathias J
    Mathias J skrev om SlopeTrotter Skitours
    Bra pris, bra utbud och bra service gör detta ditt mitt val av resebyrå för mina resor till alperna
  • Anette G
    Anette G skrev om SlopeTrotter Skitours
    Bra organiserad resebyrå med intresserade och duktiga guider på plats.
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om SlopeTrotter Skitours
    Trevligt bemötande i telefon. Bra webbsida, mycket trevlig, hjälpsam trots att han åke på en sjukaunder vår vistelse guide i Champoluc förra sesongen.
  • Ida l
    Ida l skrev om SlopeTrotter Skitours
    Jag tycker det är ett mycket bra företag. Ett seriöst arrangemang.. älskar att personerna som jobbar där brinner för sitt jobb! Rekommenderar dem för alla mina vänner!
  • Ismo K
    Ismo K skrev om SlopeTrotter Skitours
    Mycket bra service och trevlig personal.
  • Johan H
    Johan H skrev om SlopeTrotter Skitours
    Bra resor, felfria upplägg, trevlig personal.
  • Monika S
    Monika S skrev om SlopeTrotter Skitours
    Väldigt bra service
  • Jessica P
    Jessica P skrev om SlopeTrotter Skitours
    vi hittade den resan vi var ute efter till ett pris som var acceptabelt för oss. Vi fick alltid svar på frågor och hjälp om det behövdes. Transfere och Boendet höll vad som utlovats. Vi kommer nog alltid välja reseoperatör efter våra resebehov - men det finns inget i vår upplevelse av slopetrotter som gör att vi skulle undvika att välja dem igen - tvärtom.
  • Minna N
    Minna N skrev om SlopeTrotter Skitours
    Beställde resan via internet, smidigt och enkelt, hade även en del telefonkontakt vilket också var smidigt och enkelt. Bra resmål och supertrevlig personal på resmålet. Var i Canazei, Italien, i mars 2011, tänker definitivt boka resa med Slope Trotter igen, och tänker definitivt åka tillbaka till Canazei. ra priser, bussresan gick alldeles förträffligt.
  • Lars V
    Lars V skrev om SlopeTrotter Skitours
  • Birgitta b
    Birgitta b skrev om SlopeTrotter Skitours
    BRA
  • Karin H
    Karin H skrev om SlopeTrotter Skitours
    Seriöst företag med mycket bra reseledare som bryr sig om sina kunder. Bra hotell och bra plaering av aktiviteter.
  • Liza
    Liza skrev om SlopeTrotter Skitours
  • Ulf T
    Ulf T skrev om SlopeTrotter Skitours
    En resebyrå som fokuserar på mig som kund och själva skidupplevelsen (inte en massa varumärkes framhävande som jag som kund får betala). Känns som jag blir personligt bemött och att min upplevelse av resan är viktig för er.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om SlopeTrotter Skitours
    Bra och prisvärd researrangör. Lätt att boka, och trevlig personal på plats. Boendet var ett genuint pensionat med bra frukost. Rekommenrderas!
  • Emilie H
    Emilie H skrev om SlopeTrotter Skitours
    Hade en av de bästa resorna jag haft med SlopeTrotter. Bra service och bra reseguider.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om SlopeTrotter Skitours
    Vi hade en kanonvecka Badgastein.
    OK hotell med trevliga värdar.
    Lite fler svenska reseledare skulle öka kvalitén.
    Pistvisningen undermålig.
  • Marie D
    Marie D skrev om SlopeTrotter Skitours
    Åkt många gånger med Slopetrotter lika nöjd varje gång.
  • Monica J
    Monica J skrev om SlopeTrotter Skitours
    Vi hade en kanonvecka i St Anton förra året V6 med Slopetrotters.
    Alexandra var den guiden vi hade mest kontakt med, henne var vi väldigt nöjda med !!!
    Gullig, rolig å glad tjej, precis som guidar ska vara !!!

PB 780, 114 79 Stockholm