Alla kategorier Tandläkare Östergötland Linköping Smile - Linköping

Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Smile - Linköping

• Majsan
    Majsan skrev om Smile - Linköping
    Kom hit för att jag var missnöjd med arbetet som thea gjort i Norrköping. Tänkte det var bättre att gå till en tandläkare närmare mitt jobb och få ett utlåtande av en annan tandläkare. Det enda jag fick var en utskällning och missad tid från mitt arbete då jag fick vänta 45 min efter bokad tid. Kan meddela att jag nu hos en underbar privattandläkare fått rotfylla tanden som thea har förstört efter mina två är av rent helvete! Skulle aldrig, aldrig Rekommendera någon att gå dit!
  • Joooj d
    Joooj d skrev om Smile - Linköping
    De tycker att det är ok att boka en tid åt dig utan att fråga dig om tiden passar och informerar dig via ett sms efter deras telefontid så att du måste vänta till dagen efter med att boka om tiden.
    Om du inte kommer så får du självklart böta!
  • Kristofer S
    Kristofer S skrev om Smile - Linköping
    Detta är nog den sämsta tandläkare jag varit hos, 3dagar efter en lagning lossnade allting när jag tuggade ett tuggummi. Ytterligare 4 dagar senare gick en av mina tänder av på mitten (som jag 5dagar tidigare hade rotfyllt) Så kort och gott, 6000:- åt skogen och tänder är värre än innan jag gick dit.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Smile - Linköping
    jag har varit på thea ett flertal gånger, och alltid fått bra behandling. inte helt klockrent med priser och information, Men det är bra priser de har. kundmottagare har de inte alltid, då det är tandhygienisterna som får springa o ta emot kunder när de igentligen ska vara på ett annat ställe. Jag är tolerant, jag tycker de är duktiga. Dåliga dagar har vi alla... någon gång.
  • Maria
    Maria skrev om Smile - Linköping
    nä, det började bra med bokning, trevlig tjej i telen och sedan fint ställe, men tyvärr upplevde jag att jag fick ganska lite för cashen för undersökn. Och nu sist så jäkla otrevlig personal i telefonen och tandläkare jag avbokade en tid med innan frågade MIG vad det skulle kosta??? Och hon var inte direkt trevlig i telefonen, kände knappast attg jag ville att hon skulle gräva i min mun... Jag trodde detta skulle vara bättre än folktandvården, men det vette fasen...jag känner ugglorna lura i mossen.
  • Lena S
    Lena S skrev om Smile - Linköping
    Tyvärr. Jag kan inte rekommendera Thea Tandhälsa.
    Dåligt bemötande och slarv. Det brister i informationen.
  • Jonna D
    Jonna D skrev om Smile - Linköping
    Jag har bara bemötts bra och rekommenderar det till vänner. Själv har jag gått hos samma tandläkare innan hon flyttade till Thea. Lätt att få akuttider och det har aldrig varit problem övrigt varken gällande priser eller behandlingar
  • Sara K
    Sara K skrev om Smile - Linköping
    Bra priser och trevlig personal. Har bara gott att säga om Thea.
  • Maria s
    Maria s skrev om Smile - Linköping
    Efter ha sett hur dom behandlar sina kunder så kommer jag inte att börja hos dom som jag hade tänkt. Dom verkar billiga,men man blir lurad på vad som ingår i en undersökning.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Smile - Linköping
    Bristfällig information på deras hemsida gör att man kan åka på obehagliga överaskningar när det gäller priser på deras behandlingar. De missade att tala om för mig att behandlingen de utförde skulle kosta och hur mycket. De står sedan inte för att de har gjort fel utan man får vackert betala även fast de har missat att ge prisuppgifter som de lovar på sin hemsida.

Min ledsagare skulle ha börjat hos dem, men när hon såg hur de bemötte mig så kommer hon inte att börja där.
  • Petra B
    Petra B skrev om Smile - Linköping
    Mycket trevliga och professionella, väldigt bra pris.
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Smile - Linköping
    Första delen av undersökningen var tandläkaren överdrivet vänlig, andra halvan stressad och snudd på slarvig.
    De har bra teknik för bokning av tid, men är svåra att nå för avbokning. Trots att jag bett att tas ur kundlistan har jag fått kallelse med avgiftskrav om jag inte kommer/avbokar.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Smile - Linköping
    Jg fick också en gratis undersökning och kände mig mycket trevligt bemött under mitt besök hos Thea tandhälsa. Min pojkvän blev dock inte riktigt lika trevligt bemött och det drar ned betyget något, annars har jag bara gott att säga om Thea. Tydlig prisspeciefikation innan ingreppet också
  • Alma S
    Alma S skrev om Smile - Linköping
    Är du student och vill spara lite pengar..då är det här ett alternativ! De klart att gå till tandläkaren kostar och det är tråkiga pengar, men här är ett ställe som försöker dra ner på priserna, toppen! De raggade upp mig på stan och jag fick en gratis undersökning och tandputsning, och jag var hel nöjd efter mitt besök!Så alla som vill spara lite pengar, här har ni en bra tandläkare=)

S:t Larsgatan 3, 582 24 Linköping