Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Södertälje Snickar Sören i Södertälje AB

Snickar Sören i Södertälje AB

Vidängsvägen 5, 152 51 Södertälje — Visa karta

Tuna Industriväg 4, 15330, JÄRNA
Badrumsrenoverarna
Andreas J:
Vi anlitade Badrumsrenoverarna hösten 2015 för att totalrenovera ett gammalt badrum från 1962, men ville i samma veva riva några väggar och ...

Läs vad 1 kund tycker om Snickar Sören i Södertälje AB

• Tomas J
    Tomas J skrev om Snickar Sören i Södertälje AB
    Jag skulle inte vilja rekommendera detta företag detta för att:

1. I samband med renoveringen av vårat hus så pratade jag med Snickar Sören om vad som skulle göras.
    Blev bra förvånad första arbetsdagen när han dök upp med en junior "snickare" dvs hans son. Tog lika mycket i timpenning för honom som är junior som han själv.

2. Skickade ut ett kontrakt innan arbetet på arbetet som han inte skrev på men dök ändå upp första arbetsdagen tillsammans med sin junior "snickare".

3. Problem i samband med faktureringen där inga timmar fanns specade i fakturan utan bara en stor klumpsumma som "jag bara skulle betala"

4. Skickade först i väg fakturan men innan dess skrämde han upp mig och sa att han skulle skicka iväg en "saftigt faktura till mig".

5. Anlitade sina kompisar inom VVS och kakel som inte debiterade honom någonting för utfört arbete men Snickar Sören debiterade mig fullt ut ändå trots att dom arbetat gratis åt honom.

6. Det gick sönder en sak som han ersatte visserligen efter påpekande men du måste upptäcka själv vad som gått sönder. Snickar Sören säger ingenting frivilligt.

Vidängsvägen 5, 152 51 Södertälje