Snickarbyxan Bygg

1.0 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Snickarbyxan Bygg

• 2020-08-12

Malin Anne Maria F skrev om Snickarbyxan Bygg
    De hjälpte oss bygga en altan samt sätta upp garderober i hall och sovrum. De har skruvat utan plugg trots att de varit gipsväggar, de har skruvat i vårt golv, trots att vi sa att det är vattenburen golvvärme (men limmat en del vilket ändå tyder på att de visste att det var vattenburen golvvärme). Även altanen behöver vi göra om pga dåligt utfört. Det har förmodligen glömts fiberduk och är helt enkelt inte bra gjort. Dessutom stod de och rökte konstant, 2 år senare plockar jag fortfarande ciggfimpar från gräsmattan. De kom lite när det passade och höll inte deadline. Skulle jag rekommendera dem? Inte ens till min värsta fiende. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2018-10-16

Sofia P skrev om Snickarbyxan Bygg
    Renoverade ett sovrum, arbetsrum och kök i vår lägenhet i februari, 2018.
    Inte nog med att slutresultatet var slarvigt utfört, så orsakade de en vattenskada hemma hos oss som de inte ville ta något som helst ansvar för. När vi sedan ville hålla på en del av beloppet från fakturan (på råd av Konsumentverket och vårt försäkringsbolag) tills dess att alla skadekostnader var uppklarade, stämde de oss. Vi har därefter befunnit oss i en rättslig process som har tagit enormt mycket tid, energi och ångest. Processen slutade i en muntlig förhandling i Tingsrätten, där företaget inte var öppet för någonsomhelst kompromiss. Så, vi var tvugna att gå med på att betala allt för att slippa gå till domstol. Vi ångrar starkt att vi anställde detta företag och skulle aldrig rekommendera det till någon annan. Läs mer

Bästa snickarna i Täby:

Per C Per C tycker:
“Vi är mycket nöjda med utförd ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte