Södermalms Bil

1.3

3 omdömen om Södermalms Bil

TIT K
Skrev om Södermalms Bil

Update - En trevlig medarbetare ringde upp några dagar efter och bad väldigt mycket om ursäkt. Höjer ett snäpp tack vare det. Bokade hämta och lämna service. Fick bekräftelse med offert. Fick ett sms dagen innan med länk för att checka in bilen. På dagen då service skulle utföras dök det inte upp någon. Ringde upp verkstan klockan 9 och de sa att "killarna åker runt så det är bara att vänta". Ingen dök upp på hela dagen. Ingen ringde mig och berättade om vad som hade hänt. Jag ringde upp de dagen efter och hamnade...

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2016 omdömen 4.6 av 2016 omdömen

Bra som vanligt. Stort tack för ert arbete. Endast väntetiden. Men stort tack

ULLA KARIN Å
Skrev om Södermalms Bil

Dvs Lagerstedttfamiljen bilfirma - Stockholms bil Har varit där två gånger med vår bil och deras offert / kostnad var dubbelt så dyr som andra ställen. Åke ej ditt du kan hitta billigare verkstäder som fixar din bil

Petra E
Skrev om Södermalms Bil

Lämnade min Citroen på service och två av tre fästpunkter för avgassystem var sönderrostade. De sa att hela systemet måste bytas och beställas från Frankrike. Totalkostnad ca 10.000:- Jag har nu lagat det på Speedy i Högdalen till en kostnad av 184:- plus moms. Södermalms bil tog även rejält betalt för att felsöka och åtgärda en larmlampa som indikerade fel på motorn. Det visade sig vara glappkontakt men kostade ändå 5.000:-.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R