Södermalms Golv AB

Södermalms Golv AB

9 omdömen om Södermalms Golv AB

Mari H
Skrev om Södermalms Golv AB

Superbra från första kontakt till och med att fakturan är betald. Lycklig den som får anlita Ingrid och Jerry!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Linnéa O
Skrev om Södermalms Golv AB

Supertrevligt bemötande och proffsigt jobb, kan varmt rekommendera detta företag! Jag anlitade Södermalms golv för att slipa trägolven i hela lägenheten och resultatet blev över förväntan. Väldigt kommunikativa inför och under uppdraget, vilket kändes tryggt och proffsigt. Högsta betyg! Linnéa

SABINA MARIA K
Skrev om Södermalms Golv AB

Extremt nöjd över att jag anlitade detta företag för att utföra reparation av lösa stavar samt golvslipning av mitt 70 år gamla orginalgolv som jag trodde hade gjort sitt. Slutreslultatet blev som ett nytt vardagsrumsgolv och jag sparade in mycket tid och pengar jämfört med om jag bytt ut golvet. Ingrid var extremt tydliga ock kommunikativa under hela processen och mån om att hålla mig informerad. Rekommenderas starkt och jag kommer anlita dem igen när jag ska fixa till övriga golv i lägenheten.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Andrijana M
Skrev om Södermalms Golv AB

Anlitade Södermalms golv för att få hjälp med slipning och hårdvaxolja av ekparkettgolv i tre rum. Trevliga, proffsiga och kunniga inom golv. Från början till slut har Ingrid varit informativ och transparent med vad görs och vad kostnaderna blir, slutpriset landade på ungefär samma summa som i offerten. De blev även klara snabbare än vad som var planerat! Prismässigt ingen större skillnad mot konkurrenterna, däremot är Södermalms Golv mer lyhörda och tillmötesgående. Jag uppskattade även att de kunde hjälpa mig med att...

DAVID R
Skrev om Södermalms Golv AB

Södermalms golv AB slipade ekparkett i två rum. De var ytterst noggranna och måna om att resultatet skulle bli bra, och höll oss väl informerade både före och under processen. Vi kommer låta dem göra resten av våra golv, som alla har sina speciella utmaningar, då vi är övertygade om att de om någon kommer klara det galant och inte medföra något krångel. Rekommenderar gärna detta företag till mina vänner.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Frida Maria E
Skrev om Södermalms Golv AB

Vi hade ett svartmålat golv som slipades och fick fram träet under som gjorde att golvet hängde ihop med resten av lägenheten. Vi är supernöjda med resultatet och hade inte kunnat föreställa oss hur bra det faktiskt kunde bli. Dem var väldigt hjälpsamma och kom hit en extra gång för att visa alternativ i valet av olja och hårdvaxolja. Rekommenderar varmt!

Kim J
Skrev om Södermalms Golv AB

Södermalms Golv hjälpte oss med slipning och behandling med hårdvaxolja av befintligt plankgolv i gran samt ekparkettgolv. Resultatet blev strålande. Budget och tidplan hölls. Man var väldigt transparenta och förklarande i processen från slipning och ytbehandling till färdigt beträdbart golv. Rekommenderas!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Em M
Skrev om Södermalms Golv AB

Jag anställde södermalms golv för att slipa och olja golvet på min nya lägenhet, vilket de gjorde med kort varsel och med mycket bra service. När jag råkade få vatten innan golvet härdat klart så var de extremt tillmötesgående och kom förbi och åtgärdade mitt klantfel redan nästa dag. Jag rekommenderar varmt Södermalmsgolv AB.

Emelie Cecilia S
Skrev om Södermalms Golv AB

Vi valde att anlita en lokal firma för att slipa och lacka vår ekparkett. Prisnivå, som andra firmor i branschen. Trevligt bemötande och färdiga i tid.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen