Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Solhems Grill & Kiosk Thai

Solhems Grill & Kiosk Thai

Sörgårdsvägen 55, 163 52 Spånga — Visa karta

Solhemskiosken, take-away thai. Uteservering sommartid.
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Övriga företag nära Solhems Grill & Kiosk Thai:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Läs vad 3 kunder tycker om Solhems Grill & Kiosk Thai

• Kund B
    Kund B skrev om Solhems Grill & Kiosk Thai
    Rekommenderar Solhemskiosken. Prisvärt och bra portioner. Mina tre tonåringar åt och åt. De tycker att det var verkligen god mat för de brukar inte annars vara så förtjust i thaimat.
  • Bitte S
    Bitte S skrev om Solhems Grill & Kiosk Thai
    Gott och trevligt, helt OK på alla sätt.
    Men förra ägaren som hade Solhemskiosken gjorde Västerorts godaste thaimat! Då fick man väldigt stora portioner dessutom. Nu är portionerna normalstora och då blir det varken märkligt eller särskilt prisvärt.
    Det finns så många thaikiosker i Västerort så den som vill ha överbetyg måste sticka ut på något sätt.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Solhems Grill & Kiosk Thai
    Rekommenderar verkligen Solhemskiosken - Thai Take Away.
    God mat, mycket mat och riktigt bra och snabb service.

Sörgårdsvägen 55, 163 52 Spånga