Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Solna Solna Däck-Service L Jansson AB

Solna Däck-Service L Jansson AB

Östervägen 28, 169 53 Solna — Visa karta

Vi har alla ledande märkesdäck och även däck till lågpris och räntefri avbetalning.
Om din bil behöver en snyggare stil, kom in till oss så gör vi om den på vår fälgdator.
Markörgatan 8, 13644, HANDEN
Mekonomen BilLivet Haninge
Karin H:
Bra service och tevligt bemötande! Nöjd!

Bilverkstäder nära Solna Däck-Service L Jansson AB:

Västra Vägen 13, SOLNA
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Kurt S:
Utmärkt, vänligt bemötande, snabbt och professionellt. Mycket nöjd med personalen. Mvh Kurt Stridh

Englundavägen 2, SOLNA
Richard Å:
Hade bilen inne för en återbehandling av lackskyddet och valde utöver det även inre rengöring inkl behandling av läderklädseln plus motortvä...

Vegagatan 7, SUNDBYBERG
Välkomna in med bilen till Sumpan Expressverkstad! Läs mer ›
Lisa S:
Det gick fort och utan problem.

Mariehällsvägen 28, BROMMA
Med välkända varumärken och kvalitétsdelar så reparerar vi din bil på bästa möjl... Läs mer ›
Andreas A:
Mycket kompetenta avgasbyggare som hjälpte mig med en speciallösning på ett enkelt sätt till ett bra pris!

Läs vad 3 kunder tycker om Solna Däck-Service L Jansson AB

• Brynhilda E
    Brynhilda E skrev om Solna Däck-Service L Jansson AB
    Blev toklurad av dessa skojare för ca 2 år sedan. Efter att ha haft mina sommardäck på förvaring ville de inte sätta på dem då de tyckte att däcken var för slitna. Jag frågade varför de inte sa detta innan förvaringen. Det fick jag inget svar på. Det gick bra att ta betalt va? Herrarna blev sura när jag i min tur vägrade köpa nya däck av dem. Som tack ställde de däcken upprätt i backluckan, istället för att lägga ner däcken... Otroligt korkat. Fick stanna för att lägga om däcken då de slog mot rutan... Total avsaknad av kundbemötande. Usch!
  • Martin K
    Martin K skrev om Solna Däck-Service L Jansson AB
    Hade mina sommardäck på förvaring hos Solna Däckserivce. Några veckor innan sommarsäsongen ringde de och sa att ett däck var dåligt och frågade om jag ville beställa nya. Jag svarade att jag minns att även ett däck tappar tryck men jag vet inte vilket det är och det kan ta över en vecka för trycket att falla så jag vill sätta på däcken för att sedan se vilket det är och då beställer jag två nya. Eftersom det inte var något fel på mönsterdjupet så ville jag inte beställa fyra nya däck. Fick frågan om jag ville beställa två nya i alla så att det fanns hemma. Jag svarade nej, jag vill själv jämföra lite priser. Några veckor senare kom jag för att sätta på mina sommardäck, de vägrade och sa att det var farligt och köra med det dåliga däcket. Jag sa, tack för upplysningen och att jag redan hade kommit överens på telefon, kan ni sätta på sommardäcken i alla fall? Svaret var nej det gör vi inte. Ett uselt sätt att försöka tvinga mig att köpa däck av just Solna Däckservice.
    Brynhilda E gillar detta
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Solna Däck-Service L Jansson AB
    Okej, så här är det, jag har köpt tjänster på Solna Däckservice ett par gånger. Bägge gångerna har de kunnat ta emot mig samma dag, vilket ska framhållas - det är bra. Bemötandet är precis som det brukar vara på verkstäder enligt min mening, dvs lite "du ska vara tacksam att jag orkar ta tag i det här idag". När de snöt mig på 400 spänn för att laga ett punkterat däck häromsistens kände jag mig lite skändad.
    Tobias B, Tobias B gillar detta

Östervägen 28, 169 53 Solna