Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Vänersborg Speedy Speedy Bilservice Vänersborg

Speedy Bilservice Vänersborg

En del av Speedyspeedybilservice.se

Sandmarksgatan 24, 462 37 Vänersborg — Visa karta

Välkommen till Speedy bilservice, vi levererar snabb hjälp genom att erbjuda service medan man väntar. Flexibilitet, ansvar och trygghet är våra värdeord. Vi är idag Sveriges mest omtyckta verkstadskedja och finns här för dig och din bil, oavsett vilket bilmärke det gäller. Våra sätter alltid våra kunder i fokus och har idag fått ett helt fantastiskt snittbetyg. Vi tror att våra kunder uppskattar oss eftersom de kan känna sig trygga, vi lämnar 3 års garanti på arbetet och reservdelarna. Samtidigt är vi något annorlunda i vårt beteende jämfört med många andra verkstäder.

Genom att erbjuda både “drop-in” och tidsbokning har vi en mycket hög tillgänglighet. Medan vi ger din bil service kan du antingen vänta på plats, eller passa på att handla mat. Vi värdesätter även ärlighet, därför får du som kund alltid ett fast pris för att du ska veta vad det kommer kosta redan från början och därmed undvika någon obehaglig överraskning. Givetvis erbjuder vi även dokumentation på allt arbete som utförts. Varmt välkomna!

Läs vad 24 kunder tycker om Speedy Bilservice Vänersborg

Sandmarksgatan 24, 462 37 Vänersborg