Speedy Bilservice Vänersborg

Speedy Bilservice Vänersborg

Här hos Speedy Bilservice i Vänersborg håller vi både kvalitet och tempo!

Vår verkstadskedja har 30 års erfarenhet i branschen och arbetar alltid med kunniga och professionella bilmekaniker. Vare sig du behöver hjälp med däcken, växellådan, bromsarna eller vill ha en grundlig kontroll för att få reda på vad som är fel kan vi erbjuda dig detta.

Priset får du alltid veta i förväg. Garantin sträcker sig tre år både vad det gäller arbetsprocessen och reservdelarna vi installerar. Vi dokumenterar alltid det jobb vi utför med precision.

Välkommen till oss för bokning och rådgivning - vi lovar att ta hand om din bil på bästa sätt!

Läs vad 176 kunder tycker om Speedy Bilservice Vänersborg 2

2021-06-01
    Tack så mkt , trevligt bemötande 🤝
    Tack för att du besökte oss! Vi är så glada att du är nöjd med vårt arbete. Välkommen åter!👍 Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-05-31
    Jag bytte en spindelled och en fjäder på min bil men... jag heter inte Hans Elof och har inte varit i Vänersborg.
    Tack för att du besökte oss! Vi är så glada att du är nöjd med vårt arbete. bilens detaljer visas automatiskt från systemet som följer registreringsnumret, vi kommer att kontakta IT-sektionen för att fixa det, Välkommen åter! Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-05-19
    Fixade elen till dragkroken var dyra
    Hej, som du vet tog jobbet mer än 4 timmar för att reparera fel anslutning av okänd tekniker genom din sida. Vi har debiterat dig bara 1 arbetstimme i stället för 4 som ett erbjudande från Speedy Bilservice i Vänersborg. Hur som helst, Tack för att du besökte Speedy Bilservice och vi är glada att du är nöjd med vår service! Välkommen åter Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-05-19
    Lite svårt med språket . Annars jättebra. Fick mejl vad som händer med bilen. Jättebra. Bra utfört arbete till ett vettigt pris.
    Tack för att du besökte oss! Vi är så glada att du är nöjd med vårt arbete. Välkommen åter! Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-05-05
    Felsökning av AC
    Trevlig och engagerad personal som löste
    problemet
    2021-05-05
    Jag tackar för trevligt bemötande och bra service !!
    Kul att höra! Vi uppskattar din recension och tackar för att du besökte oss. Välkommen åter! Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-04-30
    Snabbt arbetat och trevligt bemötande!
    2021-04-29
    Gott bemötande, arbetet väl utfört.
    2021-04-18
    Bytt fjäder - fick tid snabbt och trevligt bemötande 👍 Helnöjd!
    Roligt att höra!👍 Vi uppskattar din recension och hoppas att du vill besöka oss igen! Välkommen Åter. Speedy Bilservice Vänersborg Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-03-25
    Bytte däck. Gick snabbt och smidigt till ett bra pris. Trevlig personal.
    Tack för att ni besökte Speedy Bilservice i Vänersborg. Välkommen åter! Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-03-16
    Gjorde service på bilen, fick snabbt en tid och servicen var färdig på 2 timmar med stämpel i serviceboken.

Jättebra och trevlig personal, kommer använda oss av dem igen!!
    Roligt att höra!, Vi uppskattar din recension och hoppas att du vill besöka oss igen! Välkommen Åter. Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-03-02
    Allt var super bra 👏👏👍snabbhet, bemötande, sammanlagt jag kommer att rekommendera till mina kompisar denna verkstad.
    2021-02-27
    Snabb och bra service till bra pris! Rekommenderas!
    2021-02-26
    Motorlampan på min bil började lysa och jag kontaktade speedy bilservice för att göra en felkontroll. Jag fick ett mycket trevligt bemötande av deras kunniga personal! Snabb och bra service !
    👍Tack för att ni besökte Speedy Bilservice Vänersborg. Välkommen åter! Speedy Bilservice Vänersborg
  • Anar M
    2021-02-23
    Quick fix without any troubles. The service is good and people are friendly.
    2021-02-19
    Snabb service trevlig personal
    2021-02-17
    Fick bra hjälp och trevligt bemötande.
    2021-02-12
    Snabb och utmärkt service, rekommenderas!
    2021-01-27
    Fick snabbt tid, snabb felsökning och ärlig återkoppling. Har använt speedy flera gånger, är alltid nöjd.
    2021-01-20
    Byte av kupefläkt, vevhusventilationsslang och avgasupphängning. Mycket bra jobb och trevligt bemötande. Rekommenderas!
    2021-01-20
    Bra tog bort larm inga konstigheter
    2021-01-15
    Very good serves today 15/01/2021. KTG AB
    Thank you for visiting Speedy Bilservice Vänersborg. Welcome back! ------------—-------- Tack för att ni besökte Speedy Bilservice Vänersborg. Välkommen åter! Speedy Bilservice Vänersborg
    2021-01-06
    Snabbt service, trevligt o sakkunnigt bemötande.
    2021-01-05
    Snabb service. Duktig personal. Ärliga med vad de gör och rimligt pris
    2020-12-21
    Generatorremmen gick av när frun körde Volvon för att hämta sonen på dagis. Speedy bilservice införskaffade en ny rem och löste problemet på 45 minuter!
    Roligt att höra!, Vi uppskattar din recension، Välkommen Åter. Speedy Bilservice Vänersborg
    2020-12-18
    Bokade kamremsbyte på tisdagen, lämnade bilen torsdag kväll och fick tillbaka den fredag förmiddag! Bra bemötande och service-minded personal! Varmt rekommenderas!
    2020-12-03
    Trevligt bemötande. Snabb service
    2020-12-03
    Fick snabbt hjälp och dom var trevliga, bra pris också :)
    2020-12-02
    Mkt bra. Inget att anmärka på.
    2020-12-01
    Ett bra bemötande. Visad omsorg om kund. Snabbt och smidigt utfört arbete.
  • Lennart J
    2020-11-30
    Däckbyte. Trevligt bemötande och snabb service. Mycket nöjd med besöket.
    2020-11-30
    De är bra på att arbeta, tvätta bilar och till rimliga priser
    2020-11-26
    Jag var hos Vänersborg Spedy . Jag har byt Däcken till min bil .
    Jg fick en bra och kanska snabb Hjälp .

Jag rekommendera för alla
    2020-11-24
    Däckbyte. Snabbt och bra pris!
    2020-11-23
    Däckbyte - snabbt och enkelt. Bra pris.
    We appreciated your reviewing highly. We hope to see you soon, thanks for visiting Speedy bilservice vänersborg Välkommen åter. Speedy Bilservice Vänersborg
  • Kjell B
    2020-11-22
    Trevlig personal samt dukig på sitt yrke

Kjell
    2020-11-18
    Snälla personalen och bra service
    2020-11-11
    Svarade snabbt på telefon. Enkelt att hämta å lämna. Rimligt pris.
    2020-11-10
    Däckbyte, snabbt och trevligt bemötande👍
    We are so happy that you visit us! Thanks Speedy Bilservice Vänersborg
    2020-11-03
    Väldigt nöjd, trevlig personal och bra pris. Rekommenderas starkt 👍🏼
    Tack för att ni besökte Speedy Bilservice i Vänersborg Speedy Bilservice Vänersborg
    2020-11-03
    Missade en del dörrar på tvättningen...
    Annars snabba och bra med däckbytet
    2020-10-24
    Vänligen och hjälpsam personal.
    Välgjort jobb.
    2020-10-21
  • EVA S
    2020-10-20
    Mycket bra tvätt av bil och åtgärd av lackskada! Mycket bra bemötande av personalen!
    2020-10-20
    Service
    Hoppas att den var bra.
    Är amatör så jag kan inte kolla.
    Får helt enkelt lita på verkstan.
  • tobbe b
    2020-09-28
    Bra pris trevlig och kunnig personal.
    Tack för att du besöker Speedy Bilservice i Vänersborg Speedy Bilservice Vänersborg
    2020-09-25
    Alltid trevliga o hjälpsamma på Speedy tagene.
    Särskilt tack för din recension, och du är välkommen SPEEDY-team Speedy Bilservice Vänersborg
    2020-04-27
    Det kändes lite dyrt men annars var allt väldigt bra
    Tack för att ni besökte Speedy Bilservice Vänersborg Speedy Bilservice Vänersborg
    2020-01-26
    Mycket bra servis och snabbt arbete ,jag rekommenderar denna verkstad starkt!
    2020-01-25
    Perfekt upplevelse. Jag bytte olja o filter. Jag tycker om föredraget. Jag recomenderar på speedy