Städakuten i Örebro AB

3.3

12 omdömen om Städakuten i Örebro AB

Kenny L
Skrev om Städakuten i Örebro AB

5/5 !!! Skulle städa lägenheten själv men pga sjukdom vart det svårt att hinna med. Ringde städakuten på en helg och gav dom nycklarna Måndag eftermiddag, på Tisdag kl.9.00 var det klart. Utan anmärkningar! Rekommenderas starkt!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Ida Hanna Carolina S
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Flyttade in i en lägenhet där Städakuten hade städat. Golven var smutsiga och kladdiga då alldeles för mycket medel måste ha använts. Synligt smuts och damm fanns kvar i skåp, garderober och på väggar. Rekommenderar INTE denna städfirma!

ROHBIN B
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Har flyttat 4 gånger inom Örebro och tröttnade på att städa själv. Efter att använt mig av Städakuten kan jag aldrig tänka mig att göra en egen flyttstädning själv igen. Enkelt och bra utfört!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
JIMMY S
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Flyttstädade vår lägenhet i Örebro och gjorde ett fantastiskt jobb!

Johan L
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Kan verkligen rekommendera Städakuten. Otroligt trevliga att ha att göra med och ett toppenjobb utfört. Jag ringde på måndagen för offert angående tömning samt städning av Mamma´s gamla lägenhet. 30 minuter senare möts vi vid lägenheten. Onsdag-eftermiddag var lägenheten tömd och föredömligt städad. Alla tummar jag äger står rakt upp. :-)

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Bo P
Skrev om Städakuten i Örebro AB

När städning inte ”bara” är städning. Mot min tidigare erfarenhet av att leja städning känner jag en medborgerlig skyldighet att framhålla skillnaden mellan städföretag… för dig som är ”en vanlig oerfaren Svensson”… som jag själv var en gång. Branschen har väldigt stora skillnader i seriositet. Jag vill hylla STÄDAKUTEN och skulle vilja varna för andra. Att välja fel kan bli drastiskt. De var snabbt på plats och jag fick en exakt korrekt prisuppgift, som de sedan stod för. Jag hade tidigare varit med om att en annan firma...

Annika Elisabeth T
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Äntligen är flytten klar kan verkligen rekommendera städakuten

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 446 omdömen 4.6 av 446 omdömen

Tobi
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Har anlitat Städakuten I Örebro flera gånger för flyttstädning. Finns absolut inget att anmärka på... Tvärtom: Trevligt bemötande, bra utfört arbete , snabba och effektiva! Dessutom har alltid deras utförda jobb blivit godkända direkt vid städbesiktning.

Jenni H
Skrev om Städakuten i Örebro AB

En recension ang en Flyttstädning som detta bolag ska ha "utfört"! På riktigt undrar jag hur de har spenderat alla dessa timmar och bortslösade pengar, kan vara bland det största skämt jag sett i städväg, absolut INGA väggar eller dörrar hade de ens försökt att av fläcka, de va handavtryck, matrester, tvål rester, och allt annat skit som tillkommer på vitmålade väggar, jag prövade själv med bara vatten på en trasa och vips, borta ! detta gäller ALLA rum ! Hårstrån kvar i badkar, i lådor, i handfat. Delar till kylskåpet var...

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Pereric A
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Städakuten i Örebro AB. Har flyttat in i i lägenhet Städakuten ska ha utfört en flyttstädning på. Det är ju smart att städa bakom spisen och kylskåpet men skita i resten av lägenheten. Hyresvärden kollade tydligen inget annat. Fett o damm på ovansidan av luckor, decimeterstora dammtussar på vägg,inte torkat över fönster som inte putsats o.s.v. Med nadra ord den sämsta städning jag sett som inflyttande.

Håkan J
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Ska flytta in i en lgh där städakuten skött flyttstädningen. Hittade så mycket skit efter att lgh var godkänd. Golvlister, dörrfoder, lyseknappar, stickkontackter inte rengjorda. Taklister fyllda med spindelväv. Golven inte rena. Tvättmaskin o torkskåp inte rena. Köksskåpen kladdiga. Efter flera klagomål till fastighetsrepresentanten ringer städakutens personal upp mig o frågar om jag inte var nöjd. Det samtalet resulterade i att dom fick komma tillbaks för att städa rent det dom slarvat med. Men ingen ursäkt från personalen...

Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Jonas P
Skrev om Städakuten i Örebro AB

Man kan undra vad de har för kompetens. De har slängt eller stulit bl a en påse med hänglås och nycklar bl a till min lägenhet vilket ger en extrakostnad på ca 1100 kr, en gps-navigator värd ca 1495 kr, flera kilo Hjortronsylt för mig som inte alls var gammal, salt m m. Så jag kunde inte laga mat och nu måste jag byta låscylinder till lägenheten. "Jobbet" de har gjort hade jag klarat lika bra. De är bara ute efter att snylta personer på pengar. Med andra ord de är inte något annat än ohyra som ska bekämpas. Dem rekomenderar jag inte.

ANTON Ö och Beaver 7 gillar detta