Alla kategorier Lokalvårdare Västmanland Kungsör Städakuten i Örebro AB

Stenby 123, 736 92 Kungsör — Visa karta

Forvägen 3, 14551, Norsborg
City Shine Stockholm
Cicci L:
Jag kunde inte varit nöjdare med min flyttstädning. Snabbt, med utmärkt service och fantastiskt städat till ett mycket bra pris. Rekommender...

Läs vad 4 kunder tycker om Städakuten i Örebro AB

• Jenni H
    Jenni H skrev om Städakuten i Örebro AB
    En recension ang en Flyttstädning som detta bolag ska ha "utfört"! På riktigt undrar jag hur de har spenderat alla dessa timmar och bortslösade pengar, kan vara bland det största skämt jag sett i städväg, absolut INGA väggar eller dörrar hade de ens försökt att av fläcka, de va handavtryck, matrester, tvål rester, och allt annat skit som tillkommer på vitmålade väggar, jag prövade själv med bara vatten på en trasa och vips, borta ! detta gäller ALLA rum ! Hårstrån kvar i badkar, i lådor, i handfat. Delar till kylskåpet var trasiga och inslängda i kylen, spelarna fläckiga och dammiga, allt över huvudhöjd var fortfarande dammigt, även eluttagen. Uterummen och förråden hade de inte ens vart inne i, spindelnät och damm högt och lågt. Heltäckningsmattorna va inte e damsugna, altanen ej sopad. Hade varit lättare att skriva en lista på vad de gjort bra istället. Även om detta företag är billigare än andra, så får man i detta fall verkligen vad man betalat för.
  • Pereric A
    Pereric A skrev om Städakuten i Örebro AB
    Städakuten i Örebro AB. Har flyttat in i i lägenhet Städakuten ska ha utfört en flyttstädning på. Det är ju smart att städa bakom spisen och kylskåpet men skita i resten av lägenheten. Hyresvärden kollade tydligen inget annat. Fett o damm på ovansidan av luckor, decimeterstora dammtussar på vägg,inte torkat över fönster som inte putsats o.s.v. Med nadra ord den sämsta städning jag sett som inflyttande.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Städakuten i Örebro AB
    Ska flytta in i en lgh där städakuten skött flyttstädningen. Hittade så mycket skit efter att lgh var godkänd. Golvlister, dörrfoder, lyseknappar, stickkontackter inte rengjorda. Taklister fyllda med spindelväv. Golven inte rena. Tvättmaskin o torkskåp inte rena. Köksskåpen kladdiga.
    Efter flera klagomål till fastighetsrepresentanten ringer städakutens personal upp mig o frågar om jag inte var nöjd. Det samtalet resulterade i att dom fick komma tillbaks för att städa rent det dom slarvat med.
    Men ingen ursäkt från personalen att dom slarvat vid den tidigare så kallade städningen.
    Kommer aldrig rekommendera Städakuten till någon.
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Städakuten i Örebro AB
    Man kan undra vad de har för kompetens. De har slängt eller stulit bl a en påse med hänglås och nycklar bl a till min lägenhet vilket ger en extrakostnad på ca 1100 kr, en gps-navigator värd ca 1495 kr, flera kilo Hjortronsylt för mig som inte alls var gammal, salt m m. Så jag kunde inte laga mat och nu måste jag byta låscylinder till lägenheten. "Jobbet" de har gjort hade jag klarat lika bra. De är bara ute efter att snylta personer på pengar. Med andra ord de är inte något annat än ohyra som ska bekämpas. Dem rekomenderar jag inte.
    Beaver 7 gillar detta

Stenby 123, 736 92 Kungsör