Alla kategorier Lokalvårdare Västmanland Kungsör Städakuten i Örebro AB

Stenby 123, 736 92 Kungsör — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Städakuten i Örebro AB

• Johan L
    Johan L skrev om Städakuten i Örebro AB
    Kan verkligen rekommendera Städakuten. Otroligt trevliga att ha att göra med och ett toppenjobb utfört.
    Jag ringde på måndagen för offert angående tömning samt städning av Mamma´s gamla lägenhet. 30 minuter senare möts vi vid lägenheten. Onsdag-eftermiddag var lägenheten tömd och föredömligt städad.

Alla tummar jag äger står rakt upp. :-) Läs mer
  • Bo P
    Bo P skrev om Städakuten i Örebro AB
    När städning inte ”bara” är städning. Mot min tidigare erfarenhet av att leja städning känner jag en medborgerlig skyldighet att framhålla skillnaden mellan städföretag… för dig som är ”en vanlig oerfaren Svensson”… som jag själv var en gång. Branschen har väldigt stora skillnader i seriositet. Jag vill hylla STÄDAKUTEN och skulle vilja varna för andra. Att välja fel kan bli drastiskt. De var snabbt på plats och jag fick en exakt korrekt prisuppgift, som de sedan stod för. Jag hade tidigare varit med om att en annan firma ville höja priset under arbetets gång, för att göra klart städningen, innan nästa hyresgäst kunde komma in som stod och väntade med sitt flyttlass. Hos STÄDAKUTEN fann jag inte bara yttersta professionaliteten att fysiskt göra rent hus. Hela momentet/konceptet var enastående, överraskande och allsidigt. De förstod hur man ser helheten i uppgiften. Både i att socialt förstå och bemöta människor på ett beteendevetenskapligt/psykologiskt vis, i människors olikheter, däribland psykosociala funktionshinder. Deras chef Suzanne hade en överrasande generös medmänsklighet med livserfarenhet från livets skola. Skräddarsydd för t.ex. dig som har gamla föräldrar som behöver städhjälp. Eller när du själv vill känna dig trygg med att få den hjälp du behöver. Jag lovar du kommer att bli överraskad. Som du förstår är jag häpen. Det skulle säkert också du bli. Speciellt om du tidigare blivit bränd av oseriösa firmor du valt. Känner att jag nu gjort dig som behöver städning en stor tjänst. Mvh. Bo Pettersson, 62 år, Örebro, Beteendepedagog m.m. Läs mer
  • Annika Elisabeth T
    Annika Elisabeth T skrev om Städakuten i Örebro AB
    Äntligen är flytten klar kan verkligen rekommendera städakuten Läs mer
  • Tobi
    Tobi skrev om Städakuten i Örebro AB
    Har anlitat Städakuten I Örebro flera gånger för flyttstädning. Finns absolut inget att anmärka på... Tvärtom: Trevligt bemötande, bra utfört arbete , snabba och effektiva! Dessutom har alltid deras utförda jobb blivit godkända direkt vid städbesiktning. Läs mer
  • Jenni H
    Jenni H skrev om Städakuten i Örebro AB
    En recension ang en Flyttstädning som detta bolag ska ha "utfört"! På riktigt undrar jag hur de har spenderat alla dessa timmar och bortslösade pengar, kan vara bland det största skämt jag sett i städväg, absolut INGA väggar eller dörrar hade de ens försökt att av fläcka, de va handavtryck, matrester, tvål rester, och allt annat skit som tillkommer på vitmålade väggar, jag prövade själv med bara vatten på en trasa och vips, borta ! detta gäller ALLA rum ! Hårstrån kvar i badkar, i lådor, i handfat. Delar till kylskåpet var trasiga och inslängda i kylen, spelarna fläckiga och dammiga, allt över huvudhöjd var fortfarande dammigt, även eluttagen. Uterummen och förråden hade de inte ens vart inne i, spindelnät och damm högt och lågt. Heltäckningsmattorna va inte e damsugna, altanen ej sopad. Hade varit lättare att skriva en lista på vad de gjort bra istället. Även om detta företag är billigare än andra, så får man i detta fall verkligen vad man betalat för. Läs mer
  • Pereric A
    Pereric A skrev om Städakuten i Örebro AB
    Städakuten i Örebro AB. Har flyttat in i i lägenhet Städakuten ska ha utfört en flyttstädning på. Det är ju smart att städa bakom spisen och kylskåpet men skita i resten av lägenheten. Hyresvärden kollade tydligen inget annat. Fett o damm på ovansidan av luckor, decimeterstora dammtussar på vägg,inte torkat över fönster som inte putsats o.s.v. Med nadra ord den sämsta städning jag sett som inflyttande. Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Städakuten i Örebro AB
    Ska flytta in i en lgh där städakuten skött flyttstädningen. Hittade så mycket skit efter att lgh var godkänd. Golvlister, dörrfoder, lyseknappar, stickkontackter inte rengjorda. Taklister fyllda med spindelväv. Golven inte rena. Tvättmaskin o torkskåp inte rena. Köksskåpen kladdiga.
    Efter flera klagomål till fastighetsrepresentanten ringer städakutens personal upp mig o frågar om jag inte var nöjd. Det samtalet resulterade i att dom fick komma tillbaks för att städa rent det dom slarvat med.
    Men ingen ursäkt från personalen att dom slarvat vid den tidigare så kallade städningen.
    Kommer aldrig rekommendera Städakuten till någon. Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Städakuten i Örebro AB
    Man kan undra vad de har för kompetens. De har slängt eller stulit bl a en påse med hänglås och nycklar bl a till min lägenhet vilket ger en extrakostnad på ca 1100 kr, en gps-navigator värd ca 1495 kr, flera kilo Hjortronsylt för mig som inte alls var gammal, salt m m. Så jag kunde inte laga mat och nu måste jag byta låscylinder till lägenheten. "Jobbet" de har gjort hade jag klarat lika bra. De är bara ute efter att snylta personer på pengar. Med andra ord de är inte något annat än ohyra som ska bekämpas. Dem rekomenderar jag inte. Läs mer
    Beaver 7 gillar detta

Sorterargatan 12, 16250, Vällingby