Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Stationen

Stationen

Olof Palmes Plats 6, 753 21 Uppsala — Visa karta

Stationen är belägen i Uppsalas hjärta och anrika byggnad från 1866 som mötesplats för både ortsbefolkning och resenärer. Stationen har generösa öppettider från 09 till 24 beroende på dag. En elegant och avslappnad miljö med en meny fylld av odödliga klassiker. Trivsamt och tidlöst istället för tillfälligt som svängande trender. Mat och dryck som man älskar och aldrig tröttnar på. Varje helg serveras Afternoon Tea från klockan 12 till 15.
Avnjut en frukost på plats eller hämta en frukostpåse om du är på språng. Vi serverar även lunch, bakverk och allt annat som förgyller din dag ända fram till sen kväll. Varje besök är varmt välkommet!
Greta Garbos Väg 4, 16940, SOLNA
Restaurang Backstugan
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Restauranger nära Stationen:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 1 kund tycker om Stationen

• Mila K
    Mila K skrev om Stationen
    För 5 år sedan satt jag och frös i en kall men vacker tåghall i väntan på tåget. I helgen åkte jag tillbaka för att hitta en fantastiskt varm restaurang där istället. Maten var obeskrivligt god och alla fyra gick nöjda därifrån! Grym service, mat och mäktig lokal.

Olof Palmes Plats 6, 753 21 Uppsala