Stenborg Partners AB

Stenborg Partners AB

Ring 073-352 58 78 golvläggarenacka.se

Välkommen till Stenborg Partners AB! Stenborg Partners AB är en golvläggare i Stockholm med omnejd. Vi kan hjälpa dig att renovera, lägga golv, målar och mycket mer. Vi har lång erfarenhet inom renovering och ROT-avdrag på alla våra tjänster. Vare sig du är ute efter att renoverar i Stockholm eller lägga golv i Stockholm...

23 omdömen om Stenborg Partners AB

Skrev om Stenborg Partners AB

Köper regelbundet hjälp med städningen. Det går alltid att hitta en tid som passar och städningen utförs utmärkt bra!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Skrev om Stenborg Partners AB

Jag har en över tjugoårig relation till företaget och dess ägare och har alltid fått ett varmt och positivt bemötande och proffsigt utfört arbete.

Victor P
Skrev om Stenborg Partners AB

Pålitliga och lätta att komma överens!!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Meit J
Skrev om Stenborg Partners AB

Jag fick väldigt bra bemötande från början till slut och resultatet blev helt enligt mina förväntningar. Uppsättning av innervägg med en skjutdörr samt ett fönster ovanför skjutdörren. Bra hantverk, god flexibilitet och lyhördhet för kunden. Mycket nöjd!

Karin S
Skrev om Stenborg Partners AB

Tacksam för snabb hjälp av mattläggaren!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Skrev om Stenborg Partners AB

Har hjälp med städningen. Det blir välstädat av trevliga personer.

Mark C
Skrev om Stenborg Partners AB

Stenborg Partners AB har varit det värsta entrepreneur jag har oturligt råkat ut för! Mkt inkompetenta arbetare som har orsakat skador under restaureringen. De har lämnat efter sig många olösta problem, som har kostat mig ytterligare pengar och tid att få åtgärdat. En mkt dyrbar missöde att råka ut för Stenborg Partners AB!!!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Julia U
Skrev om Stenborg Partners AB

Väldigt bra bemötande. Arbetet blev bra utfört, slipning av golv.

Lars G
Skrev om Stenborg Partners AB

Trevlig och kompetens bemötande! Noggrant utförande. (jag la ny fiskbensparkett)

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Skrev om Stenborg Partners AB

Utmärkt städning, glad och trevlig personal. Dock för ofta ändrade tider med kort varsel från företagets sida och därmed svårt planera för mig. Uppskattar däremot kontinuiteten i min kontakt med Stenborgs. Jag är en kund som varit med ända från starten.

Maria B
Skrev om Stenborg Partners AB

Behövde total-renovera en hel våning med att riva golv, väggar och bygga upp nytt kök, hall, gäst wc. Fick utmärkt support och väldigt proffsigt bemötande och väldigt kunniga inom flera områden inom hantverk och sinne för detaljer och lösningar. Mycket nöjd kund och skulle anlita dom igen och även rekommendera Stenborgs Partner AB för bekanta.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Anna Esther Elisabeth M
Skrev om Stenborg Partners AB

Så bra golvläggning gjord hos mig och fix med lister och trösklar. Bra kommunikation vilket är det allra viktigaste! Rekommenderar starkt. Det enda jag inte förstod var varför man i hallen lägger golvet rakt från mitten men klinkers vid dörren rakt mot väggen som är lite sned… istället för klinkers rakt mot golvet. Obs att jag inte har någon förkunskap om golvläggning och att det knappt syns om man inte verkligen ställer sig och kollar att en golvplanka är ”sned” mot klinkers. OBS Detta var bara en side note på en 5/5 upplevelse!

Gudrun M
Skrev om Stenborg Partners AB

Proffs jobb. Mycket nöjda över golvläggningen

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Björn E
Skrev om Stenborg Partners AB

Seriösa, flexibla och lätta att samarbeta med. Företaget levde upp till mina förväntningar och gjorde ett bra jobb!

Meit J
Skrev om Stenborg Partners AB

Mycket nöjd med resultatet! Skickliga och flexibla hantverkare som kunde hitta lösningar på plats för arbetet som skulle utföras. Blev en väldigt fin innervägg med skjutdörr inkl nytt golv. Kan rekommenderas!

Emma B
Skrev om Stenborg Partners AB

De var otroligt duktiga och professionella från början till slut. Har aldrig tidigare slipat om golv men Stenborg Partners fick mig att slappna av genom hela processen med kunskap och tydliga besked om slip-rekommendationer, kostnader, arbetstid mm. Allt blev klart supersnabbt och oj vilket lyft golvet fick! 10/10 rekommenderar vidare. Skulle jag ha fler golv skulle de få slipa alla.

Skrev om Stenborg Partners AB

Tack till Maria för hjälp med städningen. Det är så fint och rent när du varit här!

CAROLINE E
Skrev om Stenborg Partners AB

Vi anlitade Stenborg Partners för att slipa bort gammalt golvlim och sedan lägga skifferplattor på ett hallgolv. Arbetet utfördes på ett mycket omsorgsfullt och professionellt sätt och bemötandet var både trevligt och tillmötesgående! Resultatet blev jättefint! De var också förstående och flexibla när plattorna inte kom i tid utan vi fick hitta en annan dag längre fram. Stort tack till Alejandro och din kollega - ni gjorde ett superbra jobb!

Mia M
Skrev om Stenborg Partners AB

Inget att anmärka på. Vi är nöjda, och belåtna.

Rebil T
Skrev om Stenborg Partners AB

Hängiven företagsledning med duktiga arbetare

Carolina E
Skrev om Stenborg Partners AB

Så trevliga! Proffsiga! Slipade våra golv och vi blev så nöjda med resultatet

Skrev om Stenborg Partners AB

Maria från Stenborgs har städat hos mig och min man i säkert 17 år. Hon och hennes medhjälpare gör ett mycket effektivt och bra jobb. Maria ser själv vad som behöver göras och föreslår specialinsatser då och då. Hon är dessutom en glad och trevlig person.

Johan F
Skrev om Stenborg Partners AB

Jag behövde en reparation av ett parkettgolv som hade blivit fuktskadat. Jag fick snabb och punktlig service och resultatet blev superbra. Tack Alejandro för ett mycket fint arbete! Jag kontaktar dig/er igen om jag behöver hjälp med golv eller andra byggprojekt framöver! /Johan