Stenborg Partners AB

Stenborg Partners AB

Välkommen till Stenborg Partners AB!

Stenborg Partners AB är en golvläggare i Stockholm med omnejd. Vi kan hjälpa dig att renovera, lägga golv, målar och mycket mer.

Vi har lång erfarenhet inom renovering och ROT-avdrag på alla våra tjänster. Vare sig du är ute efter att renoverar i Stockholm eller lägga golv i Stockholm så vill vi att du ska veta vad du kan förvänta dig av oss på Stenborg Partners AB.

På vår hemsida hittar du mer information om vad du kan förvänta dig av oss inför en renovering av ditt golv. Varmt välkommen!

Läs vad 16 kunder tycker om Stenborg Partners AB 2

2022-11-23 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Arbetet blev bra utfört, slipning av golv.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Trevlig och kompetens bemötande! Noggrant utförande.
    (jag la ny fiskbensparkett)
    2022-11-11 Verifierad kund
    Utmärkt städning, glad och trevlig personal. Dock för ofta ändrade tider med kort varsel från företagets sida och därmed svårt planera för mig. Uppskattar däremot kontinuiteten i min kontakt med Stenborgs. Jag är en kund som varit med ända från starten.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Behövde total-renovera en hel våning med att riva golv, väggar och bygga upp nytt kök, hall, gäst wc.
    Fick utmärkt support och väldigt proffsigt bemötande och väldigt kunniga inom flera områden inom hantverk och sinne för detaljer och lösningar. Mycket nöjd kund och skulle anlita dom igen och även rekommendera Stenborgs Partner AB för bekanta.
  • 2022-06-08 Spontant omdöme
    Så bra golvläggning gjord hos mig och fix med lister och trösklar. Bra kommunikation vilket är det allra viktigaste! Rekommenderar starkt. Det enda jag inte förstod var varför man i hallen lägger golvet rakt från mitten men klinkers vid dörren rakt mot väggen som är lite sned… istället för klinkers rakt mot golvet. Obs att jag inte har någon förkunskap om golvläggning och att det knappt syns om man inte verkligen ställer sig och kollar att en golvplanka är ”sned” mot klinkers. OBS Detta var bara en side note på en 5/5 upplevelse!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Proffs jobb. Mycket nöjda över golvläggningen
    2022-03-22 Verifierad kund
    Seriösa, flexibla och lätta att samarbeta med.
    Företaget levde upp till mina förväntningar och gjorde ett bra jobb!
    2022-03-04 Verifierad kund
    Mycket nöjd med resultatet! Skickliga och flexibla hantverkare som kunde hitta lösningar på plats för arbetet som skulle utföras. Blev en väldigt fin innervägg med skjutdörr inkl nytt golv. Kan rekommenderas!
    2022-02-19 Verifierad kund
    De var otroligt duktiga och professionella från början till slut. Har aldrig tidigare slipat om golv men Stenborg Partners fick mig att slappna av genom hela processen med kunskap och tydliga besked om slip-rekommendationer, kostnader, arbetstid mm. Allt blev klart supersnabbt och oj vilket lyft golvet fick!

10/10 rekommenderar vidare. Skulle jag ha fler golv skulle de få slipa alla.
  • Lisbeth S
    skrev om Stenborg Partners AB
    2022-01-11 Verifierad kund
    Tack till Maria för hjälp med städningen. Det är så fint och rent när du varit här!
  • CAROLINE E
    skrev om Stenborg Partners AB
    2021-12-20 Spontant omdöme
    Vi anlitade Stenborg Partners för att slipa bort gammalt golvlim och sedan lägga skifferplattor på ett hallgolv. Arbetet utfördes på ett mycket omsorgsfullt och professionellt sätt och bemötandet var både trevligt och tillmötesgående! Resultatet blev jättefint!
    De var också förstående och flexibla när plattorna inte kom i tid utan vi fick hitta en annan dag längre fram.
    Stort tack till Alejandro och din kollega - ni gjorde ett superbra jobb!
    2021-12-11 Verifierad kund
    Inget att anmärka på. Vi är nöjda, och belåtna.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Hängiven företagsledning med duktiga arbetare
    2021-11-22 Verifierad kund
    Så trevliga! Proffsiga!
    Slipade våra golv och vi blev så nöjda med resultatet
    2021-10-14 Verifierad kund
    Maria från Stenborgs har städat hos mig och min man i säkert 17 år. Hon och hennes medhjälpare gör ett mycket effektivt och bra jobb. Maria ser själv vad som behöver göras och föreslår specialinsatser då och då. Hon är dessutom en glad och trevlig person.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Jag behövde en reparation av ett parkettgolv som hade blivit fuktskadat. Jag fick snabb och punktlig service och resultatet blev superbra. Tack Alejandro för ett mycket fint arbete! Jag kontaktar dig/er igen om jag behöver hjälp med golv eller andra byggprojekt framöver! /Johan