Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sthlm Tapas Group AB

Sthlm Tapas Group AB

Karlbergsvägen 52, 113 37 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Sthlm Tapas Group AB

• Emma B
    Emma B skrev om Sthlm Tapas Group AB
    Vi var fyra personer i ett sällskap men under den första timmen var det enbart 3 som fick mat. När detta påtalades var personalen otrevlig, menade på att det var så det fungerade och att vi inte fattat konceptet. Konceptet går ut på att äta övriga personers mat, oavsett eventuella allergier bevisligen. I slutändan innebar det att en person fick sitta och titta på när de andra tre åt för att 45 min senare få in sin mat, vilket naturligtvis resulterade i att de tre fick titta på. Riktigt uselt, inga ordentliga rutiner och framförallt personal som var otrevliga och bitvis försökte undvika att gå i närheten.
  • Helene H
    Helene H skrev om Sthlm Tapas Group AB
    Jag rekommenderar Sthlm Tapas till 100%! Hade min födelsedagsmiddag där i augusti och har sen dess varit där varje vecka. FANTASTISK mat, personal som gör det lilla extra, trevlig lokal - ett otroligt bra tapasställe som LÄTT blir min nya favorit. Rekommenderas!

Karlbergsvägen 52, 113 37 Stockholm