Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Botkyrka Stockholm CarCenter AB

Stockholm CarCenter AB

Länsmansvägen 15, 147 41 Tumba — Visa karta

Välkommen till Stockholm CarCenter!

Vi på Stockholm CarCenter köper, säljer, byter och förmedlar bilar. Med mångårig erfarenhet inom branschen ser vi till att du som kund blir nöjd. Önskar du biltransport så löser vi det.
Hos har du dessutom möjligheten att låna upp till 150 000 helt räntefritt i 24 månader.
Vårt mål är att du som kund ska få en bra bil till ett väldigt bra pris.

Välkommen in till oss på länsmansvägen 15 i Tumba för mer info om hur vi hjälper dig. Glöm inte att läsa vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.
Öppet just nu
Lör: 10:00-17:00
Sön: 11:00-16:00

Läs vad 12 kunder tycker om Stockholm CarCenter AB

• URBAN L
    URBAN L skrev om Stockholm CarCenter AB
    Köpte en Passat av firman. Vid telefonsamtal dubbelkollade jag så att det som stod i annonsen stämde ang utrustning då en bekant skulle titta på bilen åt oss. När jag sen får hem dem är det flera saker som inte finns på bilen som stod i annonsen. Då det var pga den utrustning vi köpte bilen känner man sig lurad. Provat o kontakta säljaren men han svarar inte på mail. Varning utfärdas!! Läs mer
  • ANDREAS H
    ANDREAS H skrev om Stockholm CarCenter AB
    Trevligt bemötande, tråkigt att lampan på instrumentbrädan inte gick att släcka, bilen är precis hämtad så svårt att ge annat omdöme. Läs mer
  • GEORGE C
    GEORGE C skrev om Stockholm CarCenter AB
    Mycket bra bemötande , trävlga säljare 👌🏻Rekommenderas Läs mer
  • TÖNU K
    TÖNU K skrev om Stockholm CarCenter AB
    Den Skoda yeti jag köpte är toppen. Jag fick dragkrok till ett jättebra pris. Liksom själva bilen. Som vanlig pensionär kan jag bara rekommendera denna bilfirma om du som jag vill göra ett bra köp.. Den 6 mån garanti som ingår i köpte är ett stort plus. Ali här också lovat ett bra pris på en rekonditionering den jag jag tycker bilen behöver det. Så Ali jobbar på långsiktighet och sitt goda rykte. Läs mer
  • MANAL A
    MANAL A skrev om Stockholm CarCenter AB
    Vi är väldigt nöjda med vårt bilköp, mycket bra o trevligt säljare. Läs mer
  • JARI MATS M
    JARI MATS M skrev om Stockholm CarCenter AB
    Trevliga o hjälpsamma försäljare, utmärkt service. Läs mer
  • SUSANNE H
    SUSANNE H skrev om Stockholm CarCenter AB
    Köpt bil. Jättetrevligt bemötande, serviceinriktad. Läs mer
  • CARINA L
    CARINA L skrev om Stockholm CarCenter AB
    De sålde bilen utan att de hade registreringsbeviset.
    De ställde av skatten innan jag fick hem registreringsbeviset.
    Bilen var inte Servad. Vi fick komma tillbaks och göra det. Då fick vi vänta många timmar på delar mm. Kändes inte bra.
    Dåligt betyg. Läs mer
    2018-07-06 STOCKHOLM CARCENTER A svarar CARINA L
    Hej Carina,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss.

Bilen var inte servad vid leveranstillfälle och vi kom ju överens om att vi skulle serva den och det var därför vi bokade in en tid hos verkstad i Tullinge och det gick ganska snabbt att serva bilen medan du stod där. Vi ville egentligen att du skulle lämna in bilen så att verkstaden skulle serva den och återkomma till dig när bilen blir klar men du ville vänta där då du inte bor i Stockholm. Vi har gjort vårt bästa för att det skulle gå smidigt och det gjorde det.

Alla våra bilar är avställda och vi ställer på dem i samband med ägarbyte. Du som kund och köper en bil från oss börjar betala fordonsskatt från och med den dagen bilen registreras på dig. Vi berättade om att bilen inte är registrerad på oss och att vi skulle vänta tills den registreras på oss så att vi kan registrera den på dig och då sa du att det var helt okej.

Vi försökte göra vårt bästa för att hjälpa dig med service efter köpet och fick göra allt vi lovat dig och det är därför vi är lite förvånade om det du skrev om oss på denna recension.

• PETRA P
    PETRA P skrev om Stockholm CarCenter AB
    Mycket trevliga och tillmötesgående säljare! Hjälpte oss på alla sätt och stannade tom kvar efter stängning.. Känns väldigt tryggt att köpt bil där :) Läs mer
    2018-07-04 STOCKHOLM CARCENTER A svarar PETRA P
    Hej Petra!

Tack för din recension, kul att du är nöjd med bilaffären!
    Du är alltid välkommen in om du vill byta/köpa en ny bil!

• NEDAL A
    NEDAL A skrev om Stockholm CarCenter AB
    Bra bemötande,utmärkt service trevliga och hjälpsamma personal. Läs mer
    2018-07-02 STOCKHOLM CARCENTER A svarar NEDAL A
    Hej!
    Stort tack för din recension och välkommen åter.

• SANCAR K
    SANCAR K skrev om Stockholm CarCenter AB
    Hjälpsam och service inriktade personal. Läs mer
    2018-07-02 STOCKHOLM CARCENTER A svarar SANCAR K
    Hej Sancar!
    Stort tack för din recension och välkommen åter.

• SONNY J
    SONNY J skrev om Stockholm CarCenter AB
    Köpte här en bil för drygt 1 mån sen som var 4 år gammal. Köpet gick smidigt. Har än så länge inte hittat några fel på bilen. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-02 STOCKHOLM CARCENTER A svarar SONNY J
    Hej!
    Tack för ditt omdöme!

Du är alltid välkomna in om ni vill byta/köpa en ny bil!

Stockholm Carcenter

Länsmansvägen 15, 147 41 Tumba