Stockholm Carcenter AB

Stockholm Carcenter AB

4.5

Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar. Med mångårig erfarenhet inom branschen ser vi till att du som kund blir nöjd. Önskar du biltransport så löser vi det. Hos har du dessutom möjligheten att låna upp till 150 000 helt räntefritt i 24 månader. Vårt mål är att du som kund ska få en bra bil till ett väldigt bra pris....

182 omdömen om Stockholm Carcenter AB

WILLIAM O
Skrev om Stockholm Carcenter AB

De ville ha 1000 kr över det annonserade priset för att jag inte kunde betala med swish.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Carl L
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Köpte bil ibörjan mars, vissa punkter skulle åtgärdas t.ex. motorvörmare som var en förutsättningför köp.. T.ex. reservnyckek var avbruten, det skulle lösas på 2 dagar. Motorvärmare fungerar ej. Reservhjul stod i annons, såg först då jag tvättade bilen att denna + fäster saknas. I annons stod 11.000 mil, det stod 12.000 på mätare. Backsensorer. Flertalet sms samt samtal mynnade ut i att jag skulle maila. Även detta gjort för flera veckor sedan. Återigen samtal 23 maj med info, reklamation är ledig till 4 juni. Personen...

Laila Å
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Bra och trevligt bemötande med en liten extra service på bilen innan bilköpet gör att jag nu är en mycket nöjd kund som gärna kommer tillbaka.

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej Laila! Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

NIKLAS S
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Köpte en VW Caddy av Nordiska Bilhuset. Mottagandet otroligt rörigt, säljaren kunde inte svenska, engelska eller något om bilar. Min arabiska är väldigt dålig.. Dock stort urval på bilar om än i efterhand tveksam kvalitet på bilarna. 3v efter jag köpt bilen upptäcktes en läcka på dieselpumpen som måste bytas. Även läckt ner på kamremmen som också måste bytas som en konsekvens. Ca 30 000kr kostar reparationen. Försökte få tag på firman igen då de har 1 månads garanti, men ingen svarar på mina samtal eller mail. Kan absolut inte rekommendera denna bilfirma!

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej Niklas, Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Om du har en reklamationsärende då hanteras det av vår reklamationsansvarig. Om du, som du skrev ovan, redan mailade oss då kommer vi återkoppla till dig så snart som möjligt. Alla våra säljare kan svenska annars så skulle de inte ens få jobba hos oss, men du kanske åkte till fel bilfirma där ingen kan svenska som du skrev i din recension. Med vänliga hälsningar, Nordiska Bilhuset AB

Neama A
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Mycket seriös handlare, snabb ock smidig affär när vi sålde vår Prius. Blev glatt imponerad över hur smidigt hela affären gick från första kontakten! /Nema

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej Neama! Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
PETER J
Skrev om Stockholm Carcenter AB

I första telefonsamtalet frågade jag om service. VD:n/ säljaren berättade när och vid hur många mil. Fick bilen hemlevererad. Affären avslutades per telefon eftersom chauffören inte hade befogenhet och förstod vad jag sa. Mycket rörigt var det. Och förmodligen därför glömde jag kolla i serviceboken. Det visade sig att det fanns ingen. Ringer VD:n nästa dag, och han svarar att -det "nog" ligger digitalt. Jag begär utskrift på servicarna och han börjar svamla om att höra med personen som bytte in bilen. Det visar sig...

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej Peter, Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension om oss. Du köpte en skåpbil från oss till din firma. Vi lämnar inga garantier när man köper en bil från oss till sitt företag. Vi ersatte dig med 5000 kr då du inte hittade servicehistoriken på bilen. Vad vi vet och enligt din kontakt med oss så har din bil inga problem och fungerar som den ska. Bilens skick är något som du såg från början och godkände i samband med bilköpet. Du fick möjlighet att undersöka bilen och provkörde den innan du bestämde dig...

Dirin D
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Utmärkt kundservice! Väl bemött med personalen.

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej, Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning,

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

Umut T
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Utmärkt kundservice samt bra kundbemötande!

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej! Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning,

Arda D
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Jätte trevlig bemötande. Allt gick bra samt bra kundservice!

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej, Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Staffan R
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Lösningsorienterat bemötande. Muntligt överenskomna villkor uppfylldes utan diskussion.

NINA L
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Köp inte din bil här om du vill få hjälp när bilden du precis köpte inte fungerar!! Min bil slutade fungera 2 gånger och har blivit bärgad 2 gånger. Jag har stått utan bil i stort sett sen jag köpte den och nu 4 dagar innan jul så kommer de heller inte stå för en lånebil som de dyrt och heligt lovat Om jag inte säger att jag stå för cirka 8500 kr själv av reparationen för ett fel som funnits sen start och som gjort att bilen inte går att köra. Så i stort sett försöker de få mig att gå med på att betala och bara då...

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej Nina, Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme om oss! Bilen du köpte från oss var helt fungerande och det blev problem med växellåda efter köpet, dvs felet inträffade efter köpet och vi har varit villiga att hjälpa dig med reparationen och ville att du skulle betala en liten del av kostnaden, typ självrisk. Vi kommer betala ca 25000 kr för att laga din växellåda hos Fiat och redan har betalat ca 5000 kr för bärgningsbil, så vi tycker att du ska vara tacksam för hur vi har hanterat ditt ärende! Vad gäller...

MIKAEL P
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Detta mejla jag bilfirman! Intresseanmälan skickad Hej Mikael Kul att du hittade fordon du är intresserad av hos oss på Bilweb.se!! Du kommer bli kontaktat inom kort! För att underlätta för dig har vi sammanställt de fordon du skickade intresseanmälan på. Du hittar även länkar till handlarnas kontaktuppgifter om du vill kontakta dem själv. Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI Auto Euro 6 Leasingsbar Dragkrock 2017 Pris: 149900 kr Nordiska Bilhuset AB (klicka för att komma till kontaktuppgifter) Tror du någon hörde...

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej, Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss! Detta svar som du fick är ett automatiskt svar som skickas via Bilweb. Ibland hinner vi inte att återkomma till alla som mailar oss på en och samma dag och detta händer när det är mycket tryck eller ifall någon/några av personalen är sjuka och inte är på plats, dock så svarar vi alla som kontaktar oss via telefon. Med vänliga hälsningar, Nordiska Bilhuset AB

Shenhal A
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Very good service and friendly sales person

Hello, Thank you for your review! You are welcome! Best regards,

Fairron A
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Det vart en snabb smidig bil affär

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej ! Tack för ditt omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning,

Toni M
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Inga krångliga frågor , hjärtligt välkomnande, det kändes så skönt.

Svar från Stockholm Carcenter AB

Hej ! Tack för ditt fina omdöme! Du är alltid välkommen in till oss! Med vänlig hälsning,

Lernat K
Skrev om Stockholm Carcenter AB

intresserad och trevlig personal. inga konstigheter när affären avslutades

Jan R

Bra bemötande Inga förväntningar Kändes tryggt Köpte en Toyota Prius

David Jonny Anders I
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Trevliga bra ställe att göra bilaffär på.rekomenderar det till alla

Carina G

Smidigt och bra………………. Rekommenderas 😃

Farid A
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Mycket nöjd Personal hade Mycket bra erfarenheter om biler med förklaringen.

Salam M
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Väldigt trevliga och väldigt fint bemötande och trygg bilaffär

Seif M
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Jätte bra service och trevlig personal, rekommenderas starkt!

Cecilia V
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Att sälja min bil till Nordiska Bilhuset gick smidigt och utan krångel.

William G
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Super smidig affär och trevlig personal, rekommenderas starkt! Mvh William G.

Sven Anders K
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Bra bemötande och service. Snabb leverans av både bilen och åtgärder som behövdes göras!

Jokaim K
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Trevliga, professionella, smidigt och man kände sig välkommen.

Emilia P
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Bra bemötande, väldigt tillmötesgående. Köpte en Volvo som rullar finfint. Kändes seriösa.

Sinan W
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Bästa folk som jobbar i Nordiska Bilhuset. Jag är 100 % nöjd med de. De är jätte trevligt och hjälper och de tar hand om kunden .

Mark G
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Sålde bilen till Nordiska Bilhuset, gick supersmidigt och snabbt.

Sven P
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Köpte bil idag av Nordiska Bilhuset och blev mycket trevligt bemött av en säljare som kunde sina saker./Göran

Folke Simon W
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Köpte en bil för några veckor sedan som tyvärr dras med vissa problem. Har varit svårt att få tag på rätt person och när vi bu hämtat bilen igen efter fyra dagars verkstadsbesök kvarstår problemen. Företaget hör inte av sig och när jag ringer hänvisas jag till någon som inte är där. Semester riskerar att bli förstörd och tålamodet börjar ta slut. Synd eftersom att bilen i övrigt är fin.

Folke Simon W gillar detta

Hej Enligt överenskommelse med dig , Du har fått ersättning från oss idag Mvh

Lars D
Skrev om Stockholm Carcenter AB

++ utmärkt service grymt nöjd!

Maria Anna B
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Köpte ny bil och bytte in min gamla, snabb affär. Vi är mycket nöjda.

Francisco S
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Köpte en ny bil, bra pris och bra bemötande! Rekommenderar!

Fatih K
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Trevlig och hjälpsam personal... Allt gick smidigt och snabbt..

Jörgen H
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Jag köpte en Volvo V70 - 2016 i gott skick. De gav mig ett ok men kortfattat bemötande. När jag hämtade bilen var det några fel på den, men efter kontakt med företaget så har de löst det mesta tillfredsställande. Jag kan rekommendera att handla av dem.

Hej Jörgen, Du är välkommen Med vänlig hälsning,

Gaga C

Enkelt, snabbt och smidigt. Rekommenderar

Gesine R
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Tillmötesgående och serviceinriktade. Trevlig affär!

Conny P
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Köpte en Toyota och är väldigt nöjd

Sanja N
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Sålde min bil, affären gick väldigt snabbt och smidigt. Fick en prisidé innan och det var inget tjafs om den väl på plats.

Rose W
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Hej jag har sålt min bil hos er och Fick ett trevligt och snabbt bemötande MVH rosa

Amal E

Härlig och super trevlig personal

Ahmed H

Härlig och super trevlig personal

Stefanos J
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Jag har fått bra service jag rekommenderar detta .

Eyerusalem E
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Vi fick bra service deta jag kan rekommendera.

Björn
Skrev om Stockholm Carcenter AB

En verkligen smidig affär. Och förvånansvärt enkelt. Lite samtal innan på distans. En handpenning och bokad tid för upphämtning. Jag kommer garanterat kolla med dem vid nästa bilaffär.

Waylet O
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Hej .jag har köpt en bil som jag har önskat mig .

Claudia B
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Helt fantastiskt bemötande och hjälp vid bilköpet ( Wolksvagen pollo). Så nöjd med bilen. Fantastiskt bra säljare.

Georg B
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Mycket trevligt och snällt säljare

Amanda H
Skrev om Stockholm Carcenter AB

Jag köpte en VW passat, snabb och smidig affär.