Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholm Kvadratmeter AB

Stockholm Kvadratmeter AB

Ynglingagatan 4, 113 47 Stockholm — Visa karta

Geometrivägen 7, 14175, KUNGENS KURVA
Kvik Kungens Kurva
Stefan Å:
Vid köp av garderober fick vi trevlig och snabb service. Allt från beställning till leverans gick smidigt och enligt utsatt leveranstid. Eft...

Byggvaruhus nära Stockholm Kvadratmeter AB:

Hunnebergsvägen 3, BROMMA
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Kund B:
En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholm Kvadratmeter AB

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    VARNING! Stockholm Kvadratmeter har lagt in golv i min lägenhet. Golvet går sönder och det är inlagt med stora estetiska brister. Besiktningsprotokoll från golvexpert från GBR underkänner golvläggningen både tekniskt (underarbete) och estetiskt. Allmänna reklamationsnämnden rekommenderar Stockholm Kvadratmeter att lägga om golvet. Trots detta struntar Stockholm Kvadratmeter i detta. Stockholm Kvadratmeter tar inget ansvar om företaget gör fel! VARNING!
  • paula w
    paula w skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    Jag har inte en s fått hembesök. Jag har blivit bortglömd, tagit emot golvläggare med fel kompetens (trots tydlig information) och väntat på uteblivna golvläggare och uteblivna samtal. USELT!!!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    Det började bra, med hembesök och noggrann planering. Sen blev det inget. Och tiden gick och efter 4 månader gav jag upp. Inget golv, ingen golvläggning, ingen målning etc. Nu testar jag nåt annat i stället.
    Emma K gillar detta

Ynglingagatan 4, 113 47 Stockholm