Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholm Kvadratmeter AB

Stockholm Kvadratmeter AB

Ynglingagatan 4, 113 47 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Stockholm Kvadratmeter AB

• Misak Y
    Misak Y skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    Som några andra skrivit tidigare så vill jag också varna för denna butik. Om du får problem med något som vi fick så är de tränade på att undvika hantera det.
    Vår heltäckningsmatta som vi beställde hade skador vid leverans. När vi påtalade detta så utgick butikschefen från att vi själva förstört den (eller trodde inte på oss). Trots flera kontakter och att vi skickade bilder på skadan så skyllde de ifrån sig. Till slut upphörde kontakten. Nu väntar inkoppling av ARN på ett ärende som så lätt kan lösas av ett seriöst och professionellt företag. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    VARNING! Stockholm Kvadratmeter har lagt in golv i min lägenhet. Golvet går sönder och det är inlagt med stora estetiska brister. Besiktningsprotokoll från golvexpert från GBR underkänner golvläggningen både tekniskt (underarbete) och estetiskt. Allmänna reklamationsnämnden rekommenderar Stockholm Kvadratmeter att lägga om golvet. Trots detta struntar Stockholm Kvadratmeter i detta. Stockholm Kvadratmeter tar inget ansvar om företaget gör fel! VARNING! Läs mer
  • paula w skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    Jag har inte en s fått hembesök. Jag har blivit bortglömd, tagit emot golvläggare med fel kompetens (trots tydlig information) och väntat på uteblivna golvläggare och uteblivna samtal. USELT!!! Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    Det började bra, med hembesök och noggrann planering. Sen blev det inget. Och tiden gick och efter 4 månader gav jag upp. Inget golv, ingen golvläggning, ingen målning etc. Nu testar jag nåt annat i stället. Läs mer
    Emma K gillar detta

Bästa byggvaruhusen i Stockholm: