Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Stockholm Kvadratmeter AB

Stockholm Kvadratmeter AB

Ynglingagatan 4, 113 47 Stockholm — Visa karta

Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm

Byggvaruhus nära Stockholm Kvadratmeter AB:

Birger Jarlsgatan 43, Stockholm
Köksdrömmens nya flaggskepp. Läs mer ›
Kristoffer H:
Bemötandet har varit mycket bra! Köket blev bättre än jag hoppades på och har fått mycket hjälp av er på Kvik. Det var häftigt att se i förv...

Läs vad 3 kunder tycker om Stockholm Kvadratmeter AB

• Fredrik L
    Fredrik L skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    VARNING! Stockholm Kvadratmeter har lagt in golv i min lägenhet. Golvet går sönder och det är inlagt med stora estetiska brister. Besiktningsprotokoll från golvexpert från GBR underkänner golvläggningen både tekniskt (underarbete) och estetiskt. Allmänna reklamationsnämnden rekommenderar Stockholm Kvadratmeter att lägga om golvet. Trots detta struntar Stockholm Kvadratmeter i detta. Stockholm Kvadratmeter tar inget ansvar om företaget gör fel! VARNING!
  • paula w
    paula w skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    Jag har inte en s fått hembesök. Jag har blivit bortglömd, tagit emot golvläggare med fel kompetens (trots tydlig information) och väntat på uteblivna golvläggare och uteblivna samtal. USELT!!!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Stockholm Kvadratmeter AB
    Det började bra, med hembesök och noggrann planering. Sen blev det inget. Och tiden gick och efter 4 månader gav jag upp. Inget golv, ingen golvläggning, ingen målning etc. Nu testar jag nåt annat i stället.
    Emma K gillar detta

Ynglingagatan 4, 113 47 Stockholm