Stockholms Handyman

4.9 i betyg av av 53 omdömen

Läs vad 53 kunder tycker om Stockholms Handyman

• 2020-02-15

NATALIE L skrev om Stockholms Handyman
    Tusen tack for all hjalp! Nikolaj ar en stjarna. Hade ingen aning om att det kunde ga sa fort. Sa otroligt skont att fa allting fixat. Vi hade massvis med sma saker som behovde fixas. Allting fran att hanga upp och kapa gardinskenor i alla rummen till att hanga upp tv pa vaggen, olika krokar i bade hall och sovrum och sist men inte minst hanga upp en riktigt tung lampa med en klurig anordning. Eftersom han kom tidigt pa morgonen tankte han pa att borja med de mer tysta momenten for att inte stora grannarna. Nasta gang det dyker upp projekt som behover ordnas kommer jag inte tveka att kontakta Stockholms Handyman igen. Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 103 omdömen
    Badge2019
    "M5 renoverade mitt badrum från 90-talet. Jag kunde inte vara nöjdare! Under hela renoveringen hade jag kontakt med arbetsledare David som åt"
  • 2020-01-27

MATS H skrev om Stockholms Handyman
    Litet jobb men som blev jättebra, en list ovanför skåpen i köket. Funkade väldigt bra med Nikolajs. Snabbt och snyggt! Läs mer
  • 2019-12-27

GUNILLA W skrev om Stockholms Handyman
    Har anlitat Nikos vid ett flertal arbeten, snickeri, målning mm. Allt har utförts perfekt, på tid och med väldigt bra dialog. Jag kan verkligen ge Nikos och Stockholms Hadyman mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 150 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"
  • 2019-12-22

Gunnar Elias B skrev om Stockholms Handyman
    Monterade överskåp i köket hos oss. Snabbt, smidigt och proffesionellt arbete! Läs mer
  • CECILIA J

2019-12-03

CECILIA J skrev om Stockholms Handyman
    Vi anlitade Stockholms handyman för att sätta upp flera stringhyllor och diverse krokar och hyllor i hallen. Vi blev jättenöjda med resultatet och det gick verkligen rekordfort! Vi kommer definitivt att anlita företaget igen. Läs mer
    Stenfirma Lapital AB
    4.8 / 5 i betyg — 56 omdömen
    Badge2019
    "Mycket bra bemötande, snabbt offertarbete och uppmätning. Och leverans till och med snabbare än vad som först sagts. Arbetet utfördes också"
  • Eva Marie Thérése L

2019-11-26

Eva Marie Thérése L skrev om Stockholms Handyman
    Hantverkare som ser till att kunden blir nöjd!
    Service minded, lösningsorienterad, kunnig, noggran, effektiv - stämmer av stort och smått under arbetets gång. Precis så som man vill ha det.
    Renoverade hela vårt kök med mycket gott resultat. Nikos får våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-11-17

Aina Brita Elisabeth J skrev om Stockholms Handyman
    Vi fick hjälp med att byta en bänkskiva i köket, samt sätta upp några haspar.
    Jättefint resultat, snabbt och smidigt.
    Väldigt bra service.
    Kommer använda denna tjänst igen om jag behöver hjälp med diverse fix i hemmet. Rekommenderast. Läs mer
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 18 omdömen
    Badge2019
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • Kajsa Charlotta L

2019-11-04

Kajsa Charlotta L skrev om Stockholms Handyman
    Har tagit hjälp vid 2 tillfällen och är lika nöjd varje gång. Har fått hjälp med allt i från att sätta upp kökshyllor, tv och gardinskenor till att bygga in en garderober. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-09-23

Peter C skrev om Stockholms Handyman
    Vårt företag fick hjälp av Nikos med diverse upphängning av tavlor mm.
    Kan inte säga annat än att vi är mycket nöjda från start till mål.
    Väldigt proffsigt & trevligt bemötande och hög känsla för detaljer. Fakturan överstämde med det som var avtalat och inga extra avgifter eller konstigheter tillkom.
    Extremt prisvärt och vi kommer definitivt använda Nikos på Stockholms Handyman nästa gång vi behöver hjälp.

Betyg 5 av 5! Läs mer
    LPT Construction AB
    4.1 / 5 i betyg — 20 omdömen
    Badge2018
    "Vår Brf förening önskade nytt elsystem och nytt värmesystem (vi behöll stammarna till elementen och dom element som fortfarande var ok). Så"
  • 2019-09-20

Torunn A skrev om Stockholms Handyman
    Jag är mycket nöjd med Stockholms Handyman som installerade mitt nya kök.
    Nikos är en seriös hantverkare som tar ansvar och levererar fullt ut med bästa serviceanda. Han är mycket mån om att du som kund blir nöjd. Vid tveksamheter stämmer han alltid av med dig som beställare, så att det blir som du har tänkt och vill att det ska vara.
    Hans kunskap och erfarenhet finns tillhands om du behöver bolla några olika lösningar och det förstärker trygghetskänslan.
    Nikos håller sig till det som ni har kommit överens om i offerten och behöver något arbete läggas till så är det inga problem med en prisöverenskommelse först. Läs mer
  • 2019-08-20

Fredrik G skrev om Stockholms Handyman
    Fick hjälp av Nikos med att slipa och lacka en bänkskiva samt målning av golv. Allt utfördes väldigt noggrant och enligt plan. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.7 / 5 i betyg — 111 omdömen
    Badge2017
    "Absolut bästa takläggare man kan tänka sig!🙏Ett seriöst företag!fick ett bra förtroende på en gång! Arbetade snabbt o ordentligt trots det"
    Gunilla G
  • Christin E

2019-07-24

Christin E skrev om Stockholms Handyman
    Bokade Nikos för hjälp med bl a montera möbler. Leveransen kom inte på utsatt dag och jag blev tvungen att boka om med väldigt kort varsel.
    Inga problem sa Nikos. Hör av dig när leveransen är på plats så bokar vi om bara.
    Vilken fantastisk service!
    När de två dagar senare kom och monterade så gjordes allt väldigt effektivt och jag är supernöjd.
    Rekommenderar dem varmt Läs mer
  • 2019-07-19

Josephine E skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms handyman en andra gång då jag var nöjd med jobbet de gjorde vid första tillfället. Fick denna gången hjälp med kakling i mitt kök samt att sätta upp en ny spiskåpa. Jättenöjd med jobbet, superfint slutresultat. Nikos är väldigt seriös, snabb på att svara på mail/sms och kontinuerligt ge uppdateringar kring arbetet. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 28 omdömen
    Badge2016
    "Totalrenoverade huset och byggde till. Kai var totalentreprenör. Han är noggrann, månade om oss på alla sätt och agerade proffsigt. Vi kan s"
  • Patricia Alessandra Z

2019-07-08

Patricia Alessandra Z skrev om Stockholms Handyman
    Snabb respons och fantastiskt utförande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-07-07

Hedvig M skrev om Stockholms Handyman
    Rekommenderas varmt! Vi har fått hjälp från Stockholm handyman två gånger nu och blivit lika nöjda med resultatet båda gångerna Läs mer
    BFB Gruppen
    4.5 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2013
    "BFB Gruppen totalrenoverade vår lägenhet under december 2015-januari 2016. Såväl vår kontaktperson som hantverkarna var otroligt service-min"
  • 2019-05-29

Fredrik J skrev om Stockholms Handyman
    Vi är en flyttfirma som brukar använda Stockholms Handyman när kunden behöver extra möbelmontering etc.

Väldigt trevliga med grym och snabb service.

En av dem bättre handyman-firmorna i Stockholm skulle jag säga.

Fredrik Jonsson
    SBK Moving Läs mer
  • Linda L

2019-05-29

Linda L skrev om Stockholms Handyman
    Jag fick en stor leverans av Ikea-möbler så jag anlitade Stockholms Handyman som skruvade möbler hos mig i 4 timmar. Nikos var otroligt snabb och effektiv och hann få ihop mycket fler möbler än jag hade trott. Jag är så nöjd och rekommenderar definitivt!! Läs mer
    Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 126 omdömen
    Badge2018
    "Första kontakten var ett personligt möte. Fick ett stort förtroende för företaget. Blev mycket bra informerad om företaget och dess uppbyggn"
  • Martin H

2019-05-19

Martin H skrev om Stockholms Handyman
    Nikos hjälpte mig med att byta ut ett gammalt Ikeakök mot nya skåp och bänkskiva. Han och en medarbetare som var rörmokare gjorde jobbet snyggt och snabbt med inkoppling av blandare och diskmaskin förutom skåputbytet. De forslade bort det gamla köket till återvinning mot en rimlig avgift. Jag är jättenöjd med jobbet och kan varmt rekommendera Handyman för liknande arbeten. Martin, Vasastaden Läs mer
  • Jessica Sofie Birgitta S

2019-05-01

Jessica Sofie Birgitta S skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Nikos för att sätta upp diverse saker på hårda betongväggar. Han jobbade snabbt men noga. Prisvärd. Kommer definitivt anlita honom igen. Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 70 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2019-04-15

Per Erik E skrev om Stockholms Handyman
    Jag behövde hjälp med flera mindre jobb inför en försäljning av lägenhet och det var egentligen ingen brådska men inom en vecka var Handymans snickare, målare och elektriker redan klara med gott resultat! Kostnaden stämde även överens med det som Handyman uppskattade vid första platsbesöket. Rekommenderas absolut! Läs mer
  • Smilla S

2019-03-21

Smilla S skrev om Stockholms Handyman
    Rekommenderar varmt. Punktlig, pålitlig och kreativ hantverkare. Fick hjälp med diverse reparationer och montering av en gardinskena. Prissättningen var ärlig och hederlig. Läs mer
    XLrenovering
    4.9 / 5 i betyg — 18 omdömen
    "Vi ville genomföra en helrenovering av vår lägenhet på Dalagatan i Stockholm. Vi tog in ett antal offerter och efter en noggrann utvärdering"
  • Samuel Y

2019-02-16

Samuel Y skrev om Stockholms Handyman
    Byte av 3 stycken bänkskivor samt sätta upp väggtv på väggen. Resultatet blev mycket bra. Plattsättning blev också superbra. Nöjd kund. Läs mer
  • 2019-01-20

Alessandro Q skrev om Stockholms Handyman
    Varmt rekommenderas! Fick Hjälp med en lång lista olika hantverksjobb och killarna var trevliga, snabba, och gjorde en utmärk jobb. Kommunication med Nikos var exsellent, allt blev som överens. Full pöang! Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 100 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi totalrenoverade, och byggde om, både badrum och toalett. Måste säga att allt gått smidigt. Mycket trevliga hantverkare, lätt komunikation"
  • Charlotta S

2018-12-28

Charlotta S skrev om Stockholms Handyman
    Väldigt seriös och duktig. Kom snabbt och på överenskommen tid. Jättenöjd!!!! Läs mer
  • 2018-12-13

Miriam skrev om Stockholms Handyman
    Hej,
    Fick hjälp med att fixa det sista i köket som vi hade kvar att göra efter en renovering. Han som kom och hjälpte oss var väldigt kommunikativ och noggrann. Kommer absolut att använda mig utav det här företaget igen. Efter att ha träffat en hel del knepiga snickare och hantverkare så var detta det absolut det bästa mötet. Kommer att rekommendera vidare Handyman till andra. Läs mer
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 23 omdömen
    Badge2018
    "EnskedeByggarna renoverade vårt källarbadrum - det var rivning och återuppbyggnad. Hela arbetet var professionellt och det var högt kvälité"
  • 2018-12-08

Anders M skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande, väl utfört jobb, snabba svar, ägaren har bra personer i sitt nätverk som kan bistå med det jobb han själv inte utför (VVS etc), bra pris, med mera. Ett stort plus är att han genomför mindre jobb, vilket är bra för bostadsrättsförening som behöver hjälp med att reparera saker i fastigheten. Läs mer
  • 2018-12-07

Annelie Ö skrev om Stockholms Handyman
    Fantastiskt vänliga och tillmötesgående. Utmärkt arbete utfört på skadad dörr. Full poäng. Läs mer
    DM TAK
    4.6 / 5 i betyg — 72 omdömen
    Badge2017
    "Mycket professionell service och välutfört arbete vid genomgången av vårt tak. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh Ronny"
  • Sofie C

2018-12-06

Sofie C skrev om Stockholms Handyman
    Är mycket nöjd med det arbete som Stockholms handyman utförde med att renovera mitt kök. Hade bra kontakt med Nikos under hela processen. Trevligt bemötande, lyhörd, lösningsorienterad och flexibel. Såg till att jag blev nöjd med alla olika delar.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marielle L

2018-12-03

Marielle L skrev om Stockholms Handyman
    Nu har vi anlitat Nikos 2 ggr hittills (och det blir definitivt fler),och har varit fantastiskt nöjd båda gångerna. Ena gången var montering av takskenor för gardiner och andra för montering av dörrar. Duktig, flexibel, pålitlig, noggrann och effektiv.
    Rekommenderar honom absolut för olika typer av hantverksjobb! Dessutom väldigt trevlig och lättsam! Läs mer
    Båge Bygg AB
    3.8 / 5 i betyg — 38 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade Båge Bygg för stambyte i vår bostadsrättsförening. Vi blev bemötta mycket bra av duktiga och försynta hantverkare som gjorde sit"
  • Hampus B

2018-11-26

Hampus B skrev om Stockholms Handyman
    Fick hjälp av både elektriker och hantverkare att hänga upp taklampor och dra sladdar på ett snyggt sätt. Skulle absolut anlita stockholms handyman igen. Läs mer
  • Andreas T

2018-11-26

Andreas T skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms handyman för att till slut få min lucka till min inbyggda diskmaskin i IKEAs kökssystem men med Boschdiskmaskin. Vänligt bemötande, bra resultat och det faktum att han kom ut under wn helg gör att jag ger högsta betyg. Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • Josephine E

2018-11-25

Josephine E skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms handyman hjälpte mig golvläggning och montering av bänkskiva. Är jättenöjd med slutresultatet som är proffsigt gjort! Effektivt arbete och och en utmärkt kommunikation både före och under tiden, kände mig trygg som kund vilket var viktigt för mig. Slutpriset stämde väl överens med offerten. Kan varmt rekommendera Nikos och stockholms handyman! Läs mer
  • 2018-11-13

Anna S skrev om Stockholms Handyman
    Professionellt och ett väl utfört arbete. Mycket bra när man behöver något mittemellan hantverkare och diverse fix Läs mer
    Constella Bygg
    4.7 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2019
    "Constella Bygg har totalrenoverat min lägenhet och de gjorde ett gediget arbete, tydlig tidplan och höll tidplanen. De har även kommit med"
  • Patricio A

2018-11-10

Patricio A skrev om Stockholms Handyman
    Mycket trevligt bemötande och effektivt och väl utfört arbete! Läs mer
  • 2018-10-18

Rikard B skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms Handyman för bygge av kök. Trots många utmaningar med runda väggar och bänkskivor, avsaknad av eldragning m.m utförde de ett fantastiskt bra jobb och jag är helnöjd. De är effektiva och proffsiga, samt kommunicerar på ett pedagogiskt sätt när oförutsedda hinder uppstår. Rekommenderas! Läs mer
    Sakkes Balkongkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 289 omdömen
    Badge2020
    "Balkonginglasning Väldigt bra! De levde upp till allt jag förväntade mig. Allt perfekt"
  • 2018-10-01

Johan skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande, snyggt och professionellt utfört arbete i köket. Löste oförutsedda problem snabbt Läs mer
  • 2018-09-30

Sven M skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande som av olika skäl blev besvikelse.
    Montering av ikea- garderob blev alldeles för dyrt! Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 60 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • Martin P

2018-09-11

Martin P skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms Handyman för att sätta upp hyllor, gardinstänger, tv mm.

Han var oerhört professionell och duktig. Allt blev helt perfekt utfört till ett mycket bra pris!

Martin Läs mer
  • Per T

2018-08-04

Per T skrev om Stockholms Handyman
    Enkelt och smidigt att be om hjälp och få problem lösta. Flexibla och trevligt bemötande och både leverans och tid höll enligt överenskommelse. Läs mer
    Strandstadens Entreprenad
    5.0 / 5 i betyg — 15 omdömen
    "Vi anlitade dom för att renovera vårt nya kontor. Några små missförstånd men över lag riktigt bra kommunikation. Farzad var alltid tillgängl"
  • Afshin R

2018-08-02

Afshin R skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms Handyman gjorde ett bra jobb i vår BRF i Solna. Professionellt bemötande, rimliga priser och bra kvalitet. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Jessica L

2018-07-16

Jessica L skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms Handyman är den bästa hantverksfirma jag anlitat. Och då har jag varit i kontakt med många under årens lopp. Trevligt bemötande, snabba svar, rimliga priser och hög kvalitet. Jag kommer absolut att vända mig till Nikos igen :) Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 137 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2018-06-27

Marianne S skrev om Stockholms Handyman
    Nikos, Stockholms Handyman var trevlig att ha att göra med och arbetade effektivt och bra. Kan verkligen rekommendera honom.
    Marianne i Hässelby Läs mer
  • 2018-06-27

anna h skrev om Stockholms Handyman
    Fint utfört jobb, pålitliga och trevliga. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.1 / 5 i betyg — 31 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2018-05-30

Nicole skrev om Stockholms Handyman
    Mycket bra, gick enkelt & snabbt att boka in och de småjobb jag behövde hjälp med blev mycket bra! Läs mer
  • Monika N

2018-04-22

Monika N skrev om Stockholms Handyman
    Är helnöjd! Nikos hjälpte mig med att sätta upp hyllor, tavlor, krokar och lampor mm. Han fick en lista och mina önskemål, och ett par timmar senare var allt klart. Jag rekommenderar varmt och kommer att anlita honom igen. Läs mer
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 50 omdömen
    Badge2019
    "Vi är mycket nöjda med Badrumsverket de helrenoverade vårt badrum med bästa tänkbara resultat. Allt gjordes enligt tidplan och offert. Mycke"
  • Emma H

2018-03-04

Emma H skrev om Stockholms Handyman
    Nikos hjälpte mig med småfix i lägenheten. Det gick snabbt från bokning till utfört jobb och blev väldigt bra. Det märks att Nikos är kunnig och professionell vilket kändes väldigt tryggt.
    Kommer utan tvekan anlita Stockholms Handyman igen om behov uppstår! Läs mer
  • Andreas F

2018-02-05

Andreas F skrev om Stockholms Handyman
    Nikos har hjälpt mig med en köksrenovering tidigare och denna gång med att flytta en dörröppning. Resultatet kunde inte ha blivit bättre. Nikos är proffsig, bra att bolla med och väldigt effektiv. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Nordiska Inglasningar AB
    4.7 / 5 i betyg — 39 omdömen
    Badge2019
    "Vårt nya uterum blev en succé. Vi kan varmt rekommendera Nordiska Inglasningar som gjorde ett utmärkt jobb alltifrån första kontakten med sä"
    Ulf lennart L
  • Daniel W

2018-01-16

Daniel W skrev om Stockholms Handyman
    Vi blev otroligt nöjda med Nicos. Han hjälpte oss att sätta upp en badrums spegel och lampa vilket blev proffsigt och snabbt utfört. Kommer att använda Nicos även till framtida arbeten.
    /Daniel Läs mer
  • Damon F

2018-01-07

Damon F skrev om Stockholms Handyman
    Nikos monterade skjutdörrar från Elfa i mitt sovrum på ett föredömligt sätt med det "lilla extra" för att få en platsbyggd känsla . Han kom med förslag på lösningar och var lätt att samarbeta med. Läs mer
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 261 omdömen
    fiveYearsBadge
    "PJ Parkettgolv har utfört ett ytterst bra jobb. De var inte billigast men sedan allra första kontakten har de varit fantastiskt professionel"
  • Sammy Y

2017-07-25

Sammy Y skrev om Stockholms Handyman
    Nikos lagade vårt parkettgolv och bytte klinkergolv. Han hjälpte oss även att sätta upp vår TV på väggen. Vi är mycket nöjda med arbetet då det gick snabbt och Nikos var även engagerad och gav förslag på olika lösningar. Det gillar vi!
    Mycket proffsigt intryck! Läs mer
    SODIMAX AB
    5.0 / 5 i betyg — 2 omdömen
    "Vi köpte hemstädning. Trevlig personal med gott bemötande. Resultatet var riktigt tillfredställande. Rekommenderas!"
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 34 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Nicklas Roland T Nicklas Roland T tycker:
“Vi är supernöjda med vår badru...” Läs mer