Stockholms Handyman

Tätorpsvägen 3B, 128 31 Skarpnäck — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Stockholms Handyman

• Andreas F
    Andreas F skrev om Stockholms Handyman
    Nikos har hjälpt mig med en köksrenovering tidigare och denna gång med att flytta en dörröppning. Resultatet kunde inte ha blivit bättre. Nikos är proffsig, bra att bolla med och väldigt effektiv. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Stockholms Handyman
    Vi blev otroligt nöjda med Nicos. Han hjälpte oss att sätta upp en badrums spegel och lampa vilket blev proffsigt och snabbt utfört. Kommer att använda Nicos även till framtida arbeten.
    /Daniel Läs mer
  • Damon F
    Damon F skrev om Stockholms Handyman
    Nikos monterade skjutdörrar från Elfa i mitt sovrum på ett föredömligt sätt med det "lilla extra" för att få en platsbyggd känsla . Han kom med förslag på lösningar och var lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Sammy Y
    Sammy Y skrev om Stockholms Handyman
    Nikos lagade vårt parkettgolv och bytte klinkergolv. Han hjälpte oss även att sätta upp vår TV på väggen. Vi är mycket nöjda med arbetet då det gick snabbt och Nikos var även engagerad och gav förslag på olika lösningar. Det gillar vi!
    Mycket proffsigt intryck! Läs mer
  • T May K
    T May K skrev om Stockholms Handyman
    proffsig, snäll och bra blir det jag kan säga. Jag rekommenderar er detta företag när ni behöver hjälp med olika monteringar.Blir inte tveksam att kontakta dem. Kostnad är rimlig för det man får. Toppen!!! Läs mer
  • Thania B
    Thania B skrev om Stockholms Handyman
    Nogrann och professionell, kommer med lösningar till ens funderingar samt hög kvalitetsfaktor i arbetet i sig.
    Riktigt bra helt enkelt. Läs mer
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Stockholms Handyman
    Blev rekommenderad Stockholms Handyman av en bekant och är väldigt nöjd med resultatet. Montering av ett IKEAkök samt lade klickgolv i min nya lägenhet. Nikos från Stockholms Handyman ordnade även med alla lister m.m. så att allt matchade det nya golvet. Tack! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Erik W Erik W tycker:
“Fick ett väldigt proffsigt bem...” Läs mer

Kyrkogatan 7, 17232, Sundbyberg