Stockholms Handyman

Tätorpsvägen 3B, 128 31 Skarpnäck — Visa karta

Läs vad 29 kunder tycker om Stockholms Handyman

• Miriam skrev om Stockholms Handyman
    Hej,
    Fick hjälp med att fixa det sista i köket som vi hade kvar att göra efter en renovering. Han som kom och hjälpte oss var väldigt kommunikativ och noggrann. Kommer absolut att använda mig utav det här företaget igen. Efter att ha träffat en hel del knepiga snickare och hantverkare så var detta det absolut det bästa mötet. Kommer att rekommendera vidare Handyman till andra. Läs mer
  • Anders M skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande, väl utfört jobb, snabba svar, ägaren har bra personer i sitt nätverk som kan bistå med det jobb han själv inte utför (VVS etc), bra pris, med mera. Ett stort plus är att han genomför mindre jobb, vilket är bra för bostadsrättsförening som behöver hjälp med att reparera saker i fastigheten. Läs mer
  • Annelie Ö skrev om Stockholms Handyman
    Fantastiskt vänliga och tillmötesgående. Utmärkt arbete utfört på skadad dörr. Full poäng. Läs mer
  • Sofie C
    Sofie C skrev om Stockholms Handyman
    Är mycket nöjd med det arbete som Stockholms handyman utförde med att renovera mitt kök. Hade bra kontakt med Nikos under hela processen. Trevligt bemötande, lyhörd, lösningsorienterad och flexibel. Såg till att jag blev nöjd med alla olika delar.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marielle L
    Marielle L skrev om Stockholms Handyman
    Nu har vi anlitat Nikos 2 ggr hittills (och det blir definitivt fler),och har varit fantastiskt nöjd båda gångerna. Ena gången var montering av takskenor för gardiner och andra för montering av dörrar. Duktig, flexibel, pålitlig, noggrann och effektiv.
    Rekommenderar honom absolut för olika typer av hantverksjobb! Dessutom väldigt trevlig och lättsam! Läs mer
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Stockholms Handyman
    Fick hjälp av både elektriker och hantverkare att hänga upp taklampor och dra sladdar på ett snyggt sätt. Skulle absolut anlita stockholms handyman igen. Läs mer
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms handyman för att till slut få min lucka till min inbyggda diskmaskin i IKEAs kökssystem men med Boschdiskmaskin. Vänligt bemötande, bra resultat och det faktum att han kom ut under wn helg gör att jag ger högsta betyg. Läs mer
  • Josephine E
    Josephine E skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms handyman hjälpte mig golvläggning och montering av bänkskiva. Är jättenöjd med slutresultatet som är proffsigt gjort! Effektivt arbete och och en utmärkt kommunikation både före och under tiden, kände mig trygg som kund vilket var viktigt för mig. Slutpriset stämde väl överens med offerten. Kan varmt rekommendera Nikos och stockholms handyman! Läs mer
  • Anna S skrev om Stockholms Handyman
    Professionellt och ett väl utfört arbete. Mycket bra när man behöver något mittemellan hantverkare och diverse fix Läs mer
  • Patricio A
    Patricio A skrev om Stockholms Handyman
    Mycket trevligt bemötande och effektivt och väl utfört arbete! Läs mer
  • Rikard B skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms Handyman för bygge av kök. Trots många utmaningar med runda väggar och bänkskivor, avsaknad av eldragning m.m utförde de ett fantastiskt bra jobb och jag är helnöjd. De är effektiva och proffsiga, samt kommunicerar på ett pedagogiskt sätt när oförutsedda hinder uppstår. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande, snyggt och professionellt utfört arbete i köket. Löste oförutsedda problem snabbt Läs mer
  • Sven M skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande som av olika skäl blev besvikelse.
    Montering av ikea- garderob blev alldeles för dyrt! Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms Handyman för att sätta upp hyllor, gardinstänger, tv mm.

Han var oerhört professionell och duktig. Allt blev helt perfekt utfört till ett mycket bra pris!

Martin Läs mer
  • Per T
    Per T skrev om Stockholms Handyman
    Enkelt och smidigt att be om hjälp och få problem lösta. Flexibla och trevligt bemötande och både leverans och tid höll enligt överenskommelse. Läs mer
  • Afshin R
    Afshin R skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms Handyman gjorde ett bra jobb i vår BRF i Solna. Professionellt bemötande, rimliga priser och bra kvalitet. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms Handyman är den bästa hantverksfirma jag anlitat. Och då har jag varit i kontakt med många under årens lopp. Trevligt bemötande, snabba svar, rimliga priser och hög kvalitet. Jag kommer absolut att vända mig till Nikos igen :) Läs mer
  • Marianne S skrev om Stockholms Handyman
    Nikos, Stockholms Handyman var trevlig att ha att göra med och arbetade effektivt och bra. Kan verkligen rekommendera honom.
    Marianne i Hässelby Läs mer
  • anna h skrev om Stockholms Handyman
    Fint utfört jobb, pålitliga och trevliga. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Nicole skrev om Stockholms Handyman
    Mycket bra, gick enkelt & snabbt att boka in och de småjobb jag behövde hjälp med blev mycket bra! Läs mer
  • Monika N
    Monika N skrev om Stockholms Handyman
    Är helnöjd! Nikos hjälpte mig med att sätta upp hyllor, tavlor, krokar och lampor mm. Han fick en lista och mina önskemål, och ett par timmar senare var allt klart. Jag rekommenderar varmt och kommer att anlita honom igen. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Stockholms Handyman
    Nikos hjälpte mig med småfix i lägenheten. Det gick snabbt från bokning till utfört jobb och blev väldigt bra. Det märks att Nikos är kunnig och professionell vilket kändes väldigt tryggt.
    Kommer utan tvekan anlita Stockholms Handyman igen om behov uppstår! Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Stockholms Handyman
    Nikos har hjälpt mig med en köksrenovering tidigare och denna gång med att flytta en dörröppning. Resultatet kunde inte ha blivit bättre. Nikos är proffsig, bra att bolla med och väldigt effektiv. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Stockholms Handyman
    Vi blev otroligt nöjda med Nicos. Han hjälpte oss att sätta upp en badrums spegel och lampa vilket blev proffsigt och snabbt utfört. Kommer att använda Nicos även till framtida arbeten.
    /Daniel Läs mer
  • Damon F
    Damon F skrev om Stockholms Handyman
    Nikos monterade skjutdörrar från Elfa i mitt sovrum på ett föredömligt sätt med det "lilla extra" för att få en platsbyggd känsla . Han kom med förslag på lösningar och var lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Sammy Y
    Sammy Y skrev om Stockholms Handyman
    Nikos lagade vårt parkettgolv och bytte klinkergolv. Han hjälpte oss även att sätta upp vår TV på väggen. Vi är mycket nöjda med arbetet då det gick snabbt och Nikos var även engagerad och gav förslag på olika lösningar. Det gillar vi!
    Mycket proffsigt intryck! Läs mer
  • T May K
    T May K skrev om Stockholms Handyman
    proffsig, snäll och bra blir det jag kan säga. Jag rekommenderar er detta företag när ni behöver hjälp med olika monteringar.Blir inte tveksam att kontakta dem. Kostnad är rimlig för det man får. Toppen!!! Läs mer
  • Thania B
    Thania B skrev om Stockholms Handyman
    Nogrann och professionell, kommer med lösningar till ens funderingar samt hög kvalitetsfaktor i arbetet i sig.
    Riktigt bra helt enkelt. Läs mer
  • Alexandra J skrev om Stockholms Handyman
    Blev rekommenderad Stockholms Handyman av en bekant och är väldigt nöjd med resultatet. Montering av ett IKEAkök samt lade klickgolv i min nya lägenhet. Nikos från Stockholms Handyman ordnade även med alla lister m.m. så att allt matchade det nya golvet. Tack! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Askvägen 3, 14652, TULLINGE