Stockholms Handyman

Tätorpsvägen 3B, 128 31 Skarpnäck — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om Stockholms Handyman

• Per T
    Per T skrev om Stockholms Handyman
    Enkelt och smidigt att be om hjälp och få problem lösta. Flexibla och trevligt bemötande och både leverans och tid höll enligt överenskommelse. Läs mer
  • Afshin R
    Afshin R skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms Handyman gjorde ett bra jobb i vår BRF i Solna. Professionellt bemötande, rimliga priser och bra kvalitet. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms Handyman är den bästa hantverksfirma jag anlitat. Och då har jag varit i kontakt med många under årens lopp. Trevligt bemötande, snabba svar, rimliga priser och hög kvalitet. Jag kommer absolut att vända mig till Nikos igen :) Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Stockholms Handyman
    Nikos, Stockholms Handyman var trevlig att ha att göra med och arbetade effektivt och bra. Kan verkligen rekommendera honom.
    Marianne i Hässelby Läs mer
  • anna h
    anna h skrev om Stockholms Handyman
    Fint utfört jobb, pålitliga och trevliga. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Nicole
    Nicole skrev om Stockholms Handyman
    Mycket bra, gick enkelt & snabbt att boka in och de småjobb jag behövde hjälp med blev mycket bra! Läs mer
  • Monika N
    Monika N skrev om Stockholms Handyman
    Är helnöjd! Nikos hjälpte mig med att sätta upp hyllor, tavlor, krokar och lampor mm. Han fick en lista och mina önskemål, och ett par timmar senare var allt klart. Jag rekommenderar varmt och kommer att anlita honom igen. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Stockholms Handyman
    Nikos hjälpte mig med småfix i lägenheten. Det gick snabbt från bokning till utfört jobb och blev väldigt bra. Det märks att Nikos är kunnig och professionell vilket kändes väldigt tryggt.
    Kommer utan tvekan anlita Stockholms Handyman igen om behov uppstår! Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Stockholms Handyman
    Nikos har hjälpt mig med en köksrenovering tidigare och denna gång med att flytta en dörröppning. Resultatet kunde inte ha blivit bättre. Nikos är proffsig, bra att bolla med och väldigt effektiv. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Stockholms Handyman
    Vi blev otroligt nöjda med Nicos. Han hjälpte oss att sätta upp en badrums spegel och lampa vilket blev proffsigt och snabbt utfört. Kommer att använda Nicos även till framtida arbeten.
    /Daniel Läs mer
  • Damon F
    Damon F skrev om Stockholms Handyman
    Nikos monterade skjutdörrar från Elfa i mitt sovrum på ett föredömligt sätt med det "lilla extra" för att få en platsbyggd känsla . Han kom med förslag på lösningar och var lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Sammy Y
    Sammy Y skrev om Stockholms Handyman
    Nikos lagade vårt parkettgolv och bytte klinkergolv. Han hjälpte oss även att sätta upp vår TV på väggen. Vi är mycket nöjda med arbetet då det gick snabbt och Nikos var även engagerad och gav förslag på olika lösningar. Det gillar vi!
    Mycket proffsigt intryck! Läs mer
  • T May K
    T May K skrev om Stockholms Handyman
    proffsig, snäll och bra blir det jag kan säga. Jag rekommenderar er detta företag när ni behöver hjälp med olika monteringar.Blir inte tveksam att kontakta dem. Kostnad är rimlig för det man får. Toppen!!! Läs mer
  • Thania B
    Thania B skrev om Stockholms Handyman
    Nogrann och professionell, kommer med lösningar till ens funderingar samt hög kvalitetsfaktor i arbetet i sig.
    Riktigt bra helt enkelt. Läs mer
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Stockholms Handyman
    Blev rekommenderad Stockholms Handyman av en bekant och är väldigt nöjd med resultatet. Montering av ett IKEAkök samt lade klickgolv i min nya lägenhet. Nikos från Stockholms Handyman ordnade även med alla lister m.m. så att allt matchade det nya golvet. Tack! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Kate S Kate S tycker:
“Beställde golvslipning med pig...” Läs mer

Karlsbodavägen 15A, 16867, BROMMA