Stockholms Handyman

Läs vad 60 kunder tycker om Stockholms Handyman

• Gun Anna Ingeborg P

2020-08-08

Gun Anna Ingeborg P skrev om Stockholms Handyman
    Nikos och hans hantverkare har gjort om en tvåa till en trea åt mig och lagt parkettgolv i hela lägenheten på Stora Essingen. Blev jättefint! Nikos har rimliga priser och kommer de tider som sagt. Kan varmt rekommenderas.
    Anna Läs mer
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 20 omdömen
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
  • 2020-07-26

CECILIA H skrev om Stockholms Handyman
    Kontaktade Nikos för hjälp med att plocka ner taklampor, gardinstänger mm. Han svarade snabbt på min förfrågan per mail och var snabb att boka in en tid. Kom punktligt på utsatt tid och gjorde jobbet bra och snabbt! Allt var färdigt innan några andra firmor jag kontaktat ens hade svarta på min offertförfrågan. Nikos är proffsig och trevlig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-07-23

Moa Sara Tekla Klara F skrev om Stockholms Handyman
    Vi fick hjälp med en kärvande dörr med trasig låskista, och vi är supernöjda med resultatet. proffsigt utfört arbete, tydlig kommunikation och snabb och smidig hjälp. Rekommenderar alla dagar i veckan! Läs mer
    Jf Måleriteam
    4.8 / 5 i betyg — 145 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi hade JF Måleriteam här i veckan. De spacklade och målade tak och väggar i vår hall och i vårt kök. Vi kan verkligen rekommendera dem. Jä"
    Ulrika Angelika S
  • 2020-06-22

ERIK R skrev om Stockholms Handyman
    Mycket imponerad av Stockholms Handyman! Ett exceptionellt gott bemötande och professionellt utfört arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-25

Marlene T skrev om Stockholms Handyman
    Vi använde Stockholms Handyman till att hjälpa oss med delar av vår köksrenovering. Bl.a. slipning och spackling av vägg, montering av bänkskiva och upphängning av specialbyggda skåp. Vi är jättenöjda med resultatet, Nikos och Dejan kom på utsatt tid och var snabba och noggranna. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • OSKAR N

2020-05-10

OSKAR N skrev om Stockholms Handyman
    Toppen! Trevlig att ha att göra med, svarar snabbt och gör ett kanonjobb! Läs mer
  • Andreas T

2020-03-04

Andreas T skrev om Stockholms Handyman
    Niko (Stockholms Handyman) Har varit hemma hos mig två gånger nu och är mycket nöjd med arbetet han utfört! Noggrann och kompetent ger ett fint resultat. Rekommenderar starkt alla att anlita! Läs mer
    Villatakspecialisten
    4.7 / 5 i betyg — 166 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja"
  • 2020-02-15

NATALIE L skrev om Stockholms Handyman
    Tusen tack for all hjalp! Nikolaj ar en stjarna. Hade ingen aning om att det kunde ga sa fort. Sa otroligt skont att fa allting fixat. Vi hade massvis med sma saker som behovde fixas. Allting fran att hanga upp och kapa gardinskenor i alla rummen till att hanga upp tv pa vaggen, olika krokar i bade hall och sovrum och sist men inte minst hanga upp en riktigt tung lampa med en klurig anordning. Eftersom han kom tidigt pa morgonen tankte han pa att borja med de mer tysta momenten for att inte stora grannarna. Nasta gang det dyker upp projekt som behover ordnas kommer jag inte tveka att kontakta Stockholms Handyman igen. Läs mer
  • 2020-01-27

MATS H skrev om Stockholms Handyman
    Litet jobb men som blev jättebra, en list ovanför skåpen i köket. Funkade väldigt bra med Nikolajs. Snabbt och snyggt! Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2019-12-27

GUNILLA W skrev om Stockholms Handyman
    Har anlitat Nikos vid ett flertal arbeten, snickeri, målning mm. Allt har utförts perfekt, på tid och med väldigt bra dialog. Jag kan verkligen ge Nikos och Stockholms Hadyman mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-12-22

Gunnar Elias B skrev om Stockholms Handyman
    Monterade överskåp i köket hos oss. Snabbt, smidigt och proffesionellt arbete! Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • CECILIA J

2019-12-03

CECILIA J skrev om Stockholms Handyman
    Vi anlitade Stockholms handyman för att sätta upp flera stringhyllor och diverse krokar och hyllor i hallen. Vi blev jättenöjda med resultatet och det gick verkligen rekordfort! Vi kommer definitivt att anlita företaget igen. Läs mer
  • Eva Marie Thérése L

2019-11-26

Eva Marie Thérése L skrev om Stockholms Handyman
    Hantverkare som ser till att kunden blir nöjd!
    Service minded, lösningsorienterad, kunnig, noggran, effektiv - stämmer av stort och smått under arbetets gång. Precis så som man vill ha det.
    Renoverade hela vårt kök med mycket gott resultat. Nikos får våra bästa rekommendationer. Läs mer
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"
  • 2019-11-17

Aina Brita Elisabeth J skrev om Stockholms Handyman
    Vi fick hjälp med att byta en bänkskiva i köket, samt sätta upp några haspar.
    Jättefint resultat, snabbt och smidigt.
    Väldigt bra service.
    Kommer använda denna tjänst igen om jag behöver hjälp med diverse fix i hemmet. Rekommenderast. Läs mer
  • Kajsa Charlotta L

2019-11-04

Kajsa Charlotta L skrev om Stockholms Handyman
    Har tagit hjälp vid 2 tillfällen och är lika nöjd varje gång. Har fått hjälp med allt i från att sätta upp kökshyllor, tv och gardinskenor till att bygga in en garderober. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.0 / 5 i betyg — 41 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • 2019-09-23

Peter C skrev om Stockholms Handyman
    Vårt företag fick hjälp av Nikos med diverse upphängning av tavlor mm.
    Kan inte säga annat än att vi är mycket nöjda från start till mål.
    Väldigt proffsigt & trevligt bemötande och hög känsla för detaljer. Fakturan överstämde med det som var avtalat och inga extra avgifter eller konstigheter tillkom.
    Extremt prisvärt och vi kommer definitivt använda Nikos på Stockholms Handyman nästa gång vi behöver hjälp.

Betyg 5 av 5! Läs mer
  • 2019-09-20

Torunn A skrev om Stockholms Handyman
    Jag är mycket nöjd med Stockholms Handyman som installerade mitt nya kök.
    Nikos är en seriös hantverkare som tar ansvar och levererar fullt ut med bästa serviceanda. Han är mycket mån om att du som kund blir nöjd. Vid tveksamheter stämmer han alltid av med dig som beställare, så att det blir som du har tänkt och vill att det ska vara.
    Hans kunskap och erfarenhet finns tillhands om du behöver bolla några olika lösningar och det förstärker trygghetskänslan.
    Nikos håller sig till det som ni har kommit överens om i offerten och behöver något arbete läggas till så är det inga problem med en prisöverenskommelse först. Läs mer
    PJ Parkettgolv AB
    4.8 / 5 i betyg — 308 omdömen
    fiveYearsBadge
    "PJ har lagt in fiskbensparkett i två rum samt köket hos oss. De var snabba, serviceminded och resultatet är jättefint! Köket är litet och me"
  • 2019-08-20

Fredrik G skrev om Stockholms Handyman
    Fick hjälp av Nikos med att slipa och lacka en bänkskiva samt målning av golv. Allt utfördes väldigt noggrant och enligt plan. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Christin E

2019-07-24

Christin E skrev om Stockholms Handyman
    Bokade Nikos för hjälp med bl a montera möbler. Leveransen kom inte på utsatt dag och jag blev tvungen att boka om med väldigt kort varsel.
    Inga problem sa Nikos. Hör av dig när leveransen är på plats så bokar vi om bara.
    Vilken fantastisk service!
    När de två dagar senare kom och monterade så gjordes allt väldigt effektivt och jag är supernöjd.
    Rekommenderar dem varmt Läs mer
    2 Snickare AB
    4.4 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "Vi gjorde en omfattande renovering av källare, kök och vardagsrum, med nytt värmesystem, badrum/tvättstuga i källare, ombyggnad av entré och"
    Anna-carin B
  • 2019-07-19

Josephine E skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms handyman en andra gång då jag var nöjd med jobbet de gjorde vid första tillfället. Fick denna gången hjälp med kakling i mitt kök samt att sätta upp en ny spiskåpa. Jättenöjd med jobbet, superfint slutresultat. Nikos är väldigt seriös, snabb på att svara på mail/sms och kontinuerligt ge uppdateringar kring arbetet. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Patricia Alessandra Z

2019-07-08

Patricia Alessandra Z skrev om Stockholms Handyman
    Snabb respons och fantastiskt utförande. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    EnskedeByggarna AB
    4.7 / 5 i betyg — 24 omdömen
    Badge2018
    "Jag hörde av mig med kort varsel och en väldigt otydlig version av vad jag ville ha gjort i min lägenhet. Det var inget som helst problem f"
  • 2019-07-07

Hedvig M skrev om Stockholms Handyman
    Rekommenderas varmt! Vi har fått hjälp från Stockholm handyman två gånger nu och blivit lika nöjda med resultatet båda gångerna Läs mer
  • 2019-05-29

Fredrik J skrev om Stockholms Handyman
    Vi är en flyttfirma som brukar använda Stockholms Handyman när kunden behöver extra möbelmontering etc.

Väldigt trevliga med grym och snabb service.

En av dem bättre handyman-firmorna i Stockholm skulle jag säga.

Fredrik Jonsson
    SBK Moving Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • Linda L

2019-05-29

Linda L skrev om Stockholms Handyman
    Jag fick en stor leverans av Ikea-möbler så jag anlitade Stockholms Handyman som skruvade möbler hos mig i 4 timmar. Nikos var otroligt snabb och effektiv och hann få ihop mycket fler möbler än jag hade trott. Jag är så nöjd och rekommenderar definitivt!! Läs mer
  • Martin H

2019-05-19

Martin H skrev om Stockholms Handyman
    Nikos hjälpte mig med att byta ut ett gammalt Ikeakök mot nya skåp och bänkskiva. Han och en medarbetare som var rörmokare gjorde jobbet snyggt och snabbt med inkoppling av blandare och diskmaskin förutom skåputbytet. De forslade bort det gamla köket till återvinning mot en rimlig avgift. Jag är jättenöjd med jobbet och kan varmt rekommendera Handyman för liknande arbeten. Martin, Vasastaden Läs mer
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • Jessica Sofie Birgitta S

2019-05-01

Jessica Sofie Birgitta S skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Nikos för att sätta upp diverse saker på hårda betongväggar. Han jobbade snabbt men noga. Prisvärd. Kommer definitivt anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-04-15

Per Erik E skrev om Stockholms Handyman
    Jag behövde hjälp med flera mindre jobb inför en försäljning av lägenhet och det var egentligen ingen brådska men inom en vecka var Handymans snickare, målare och elektriker redan klara med gott resultat! Kostnaden stämde även överens med det som Handyman uppskattade vid första platsbesöket. Rekommenderas absolut! Läs mer
    JCS Company AB
    4.9 / 5 i betyg — 27 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • Smilla S

2019-03-21

Smilla S skrev om Stockholms Handyman
    Rekommenderar varmt. Punktlig, pålitlig och kreativ hantverkare. Fick hjälp med diverse reparationer och montering av en gardinskena. Prissättningen var ärlig och hederlig. Läs mer
  • Samuel Y

2019-02-16

Samuel Y skrev om Stockholms Handyman
    Byte av 3 stycken bänkskivor samt sätta upp väggtv på väggen. Resultatet blev mycket bra. Plattsättning blev också superbra. Nöjd kund. Läs mer
    DM TAK
    4.6 / 5 i betyg — 79 omdömen
    Badge2017
    "Mycket professionell service och välutfört arbete vid genomgången av vårt tak. Kan varmt rekommendera detta företag. Mvh Ronny"
  • 2019-01-20

Alessandro Q skrev om Stockholms Handyman
    Varmt rekommenderas! Fick Hjälp med en lång lista olika hantverksjobb och killarna var trevliga, snabba, och gjorde en utmärk jobb. Kommunication med Nikos var exsellent, allt blev som överens. Full pöang! Läs mer
  • Charlotta S

2018-12-28

Charlotta S skrev om Stockholms Handyman
    Väldigt seriös och duktig. Kom snabbt och på överenskommen tid. Jättenöjd!!!! Läs mer
    Entreprenadhuset
    4.8 / 5 i betyg — 110 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Valde Entreprenadhuset för en mycket stor, komplex och omfattande totalrenovering av en lägenhet med toppläge i Stockholm. Innebar rivning"
  • 2018-12-13

Miriam skrev om Stockholms Handyman
    Hej,
    Fick hjälp med att fixa det sista i köket som vi hade kvar att göra efter en renovering. Han som kom och hjälpte oss var väldigt kommunikativ och noggrann. Kommer absolut att använda mig utav det här företaget igen. Efter att ha träffat en hel del knepiga snickare och hantverkare så var detta det absolut det bästa mötet. Kommer att rekommendera vidare Handyman till andra. Läs mer
  • 2018-12-08

Anders M skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande, väl utfört jobb, snabba svar, ägaren har bra personer i sitt nätverk som kan bistå med det jobb han själv inte utför (VVS etc), bra pris, med mera. Ett stort plus är att han genomför mindre jobb, vilket är bra för bostadsrättsförening som behöver hjälp med att reparera saker i fastigheten. Läs mer
    Badrumsverket AB
    4.8 / 5 i betyg — 53 omdömen
    Badge2019
    "Evangelos lämnade en mycket bra specificerad offert på samtliga kostnader och vi hade en bra kommunikation med honom hela tiden. Hantverkarn"
    Anna / Björn R
  • 2018-12-07

Annelie Ö skrev om Stockholms Handyman
    Fantastiskt vänliga och tillmötesgående. Utmärkt arbete utfört på skadad dörr. Full poäng. Läs mer
  • Sofie C

2018-12-06

Sofie C skrev om Stockholms Handyman
    Är mycket nöjd med det arbete som Stockholms handyman utförde med att renovera mitt kök. Hade bra kontakt med Nikos under hela processen. Trevligt bemötande, lyhörd, lösningsorienterad och flexibel. Såg till att jag blev nöjd med alla olika delar.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • Marielle L

2018-12-03

Marielle L skrev om Stockholms Handyman
    Nu har vi anlitat Nikos 2 ggr hittills (och det blir definitivt fler),och har varit fantastiskt nöjd båda gångerna. Ena gången var montering av takskenor för gardiner och andra för montering av dörrar. Duktig, flexibel, pålitlig, noggrann och effektiv.
    Rekommenderar honom absolut för olika typer av hantverksjobb! Dessutom väldigt trevlig och lättsam! Läs mer
  • Hampus B

2018-11-26

Hampus B skrev om Stockholms Handyman
    Fick hjälp av både elektriker och hantverkare att hänga upp taklampor och dra sladdar på ett snyggt sätt. Skulle absolut anlita stockholms handyman igen. Läs mer
    Albin Mur & Puts AB
    4.9 / 5 i betyg — 22 omdömen
    "Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎"
    Tobbias L
  • Andreas T

2018-11-26

Andreas T skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms handyman för att till slut få min lucka till min inbyggda diskmaskin i IKEAs kökssystem men med Boschdiskmaskin. Vänligt bemötande, bra resultat och det faktum att han kom ut under wn helg gör att jag ger högsta betyg. Läs mer
  • Josephine E

2018-11-25

Josephine E skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms handyman hjälpte mig golvläggning och montering av bänkskiva. Är jättenöjd med slutresultatet som är proffsigt gjort! Effektivt arbete och och en utmärkt kommunikation både före och under tiden, kände mig trygg som kund vilket var viktigt för mig. Slutpriset stämde väl överens med offerten. Kan varmt rekommendera Nikos och stockholms handyman! Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 112 omdömen
    Badge2020
    "Vi anlitade M5 för renovering av både kök och badrum och har känt oss mycket nöjda från start! M5 har varit väldigt lyhörda när vi stött på"
    Rebecka P
  • 2018-11-13

Anna S skrev om Stockholms Handyman
    Professionellt och ett väl utfört arbete. Mycket bra när man behöver något mittemellan hantverkare och diverse fix Läs mer
  • Patricio A

2018-11-10

Patricio A skrev om Stockholms Handyman
    Mycket trevligt bemötande och effektivt och väl utfört arbete! Läs mer
    LPT Construction AB
    4.3 / 5 i betyg — 32 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och effektiva. Det märks att de gjort stambyten tidigare. För oss var det en ny upplevelse och vi förväntade oss kaos, stambyten ä"
  • 2018-10-18

Rikard B skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms Handyman för bygge av kök. Trots många utmaningar med runda väggar och bänkskivor, avsaknad av eldragning m.m utförde de ett fantastiskt bra jobb och jag är helnöjd. De är effektiva och proffsiga, samt kommunicerar på ett pedagogiskt sätt när oförutsedda hinder uppstår. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-01

Johan skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande, snyggt och professionellt utfört arbete i köket. Löste oförutsedda problem snabbt Läs mer
    Sakkes Balkongkonsult AB
    4.6 / 5 i betyg — 435 omdömen
    Badge2020
    "Balkonginglasning Väldigt bra! De levde upp till allt jag förväntade mig. Allt perfekt"
  • 2018-09-30

Sven M skrev om Stockholms Handyman
    Trevligt bemötande som av olika skäl blev besvikelse.
    Montering av ikea- garderob blev alldeles för dyrt! Läs mer
  • Martin P

2018-09-11

Martin P skrev om Stockholms Handyman
    Anlitade Stockholms Handyman för att sätta upp hyllor, gardinstänger, tv mm.

Han var oerhört professionell och duktig. Allt blev helt perfekt utfört till ett mycket bra pris!

Martin Läs mer
    Briljant Bygg & Entreprenad Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 50 omdömen
    Badge2020
    "Mycket trevligt bemötande från början till slut. Killarna som utförde arbetet var punktliga, proffsiga och snabba. Hög kvalité på materialet"
  • Per T

2018-08-04

Per T skrev om Stockholms Handyman
    Enkelt och smidigt att be om hjälp och få problem lösta. Flexibla och trevligt bemötande och både leverans och tid höll enligt överenskommelse. Läs mer
  • AFSHIN R

2018-08-02

AFSHIN R skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms Handyman gjorde ett bra jobb i vår BRF i Solna. Professionellt bemötande, rimliga priser och bra kvalitet. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 71 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B
  • Jessica L

2018-07-16

Jessica L skrev om Stockholms Handyman
    Stockholms Handyman är den bästa hantverksfirma jag anlitat. Och då har jag varit i kontakt med många under årens lopp. Trevligt bemötande, snabba svar, rimliga priser och hög kvalitet. Jag kommer absolut att vända mig till Nikos igen :) Läs mer
  • 2018-06-27

Marianne S skrev om Stockholms Handyman
    Nikos, Stockholms Handyman var trevlig att ha att göra med och arbetade effektivt och bra. Kan verkligen rekommendera honom.
    Marianne i Hässelby Läs mer
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 125 omdömen
    Badge2020
    "Jag vet knappt vart jag ska börja? Så jävla nöjd är jag över mitt nya badrum! Jag anlitade Max Martin Construction för en totalrenovering"
  • 2018-06-27

anna h skrev om Stockholms Handyman
    Fint utfört jobb, pålitliga och trevliga. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    Bygglovshjälpen.se
    5.0 / 5 i betyg — 3 omdömen
    "Jätte bra hjälp! Kunde verkligen släppa allt och låta dom hantera hela ärendet!"
    Sjöströms Entreprenad
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2015
    "Mycket nöjd med altanbygget. Snabbt och väldigt proffsigt utfört. Trevligt bemötande."
    Vikströms Bygg & Kakel AB
    4.8 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Badge2020
    "jag beställde renoveringen av en groventré samt byggande av nytt badrum. Vikströms var bland dem 2 billigaste av 5 tillfrågade. planeringen"
    Pettersson Tak & Bygg i Haninge
    4.5 / 5 i betyg — 130 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av takpannor. Vi blev mycket bra bemötta. Gjorde ett mycket bra jobb och arbetet blev klart på två veckor som dom sa. Hoppas a"
    Rickard N
    Erikas Tak & Bygg AB
    4.8 / 5 i betyg — 118 omdömen
    Badge2020
    "Omläggning av tak. Blev bra bemött och fick en tydlig offert. Efter vad jag kan berömma så gjorde de ett bra jobb och hittade och åtgärdade"

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer