Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Stockholms Industrilack AB

Stockholms Industrilack AB

Stallarholmsvägen 14, 124 59 Bandhagen — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Stockholms Industrilack AB

• Jakob J
    Jakob J skrev om Stockholms Industrilack AB
    Vid vår renovering var vi i behov av en täcksida till vår köksö. Eftersom Ikea inte levererar den storleken vände vi oss till Stockholms Industrilack för att måla en mdf skiva som våra hantverkare hade sågat ut åt oss.

Redan vid första kontakten kände vi att vi hade kommit rätt. Ett varmt bemötande och en fantastisk trevlig person berättade för oss att det vara bara att komma in med skivan och ett färgprov så skulle de måla skivan.

Sagt och gjort. Vi åkte med skivan till Stockholms Industrilack på måndagen och tre dagar senare var den klar.
    Det blev riktigt bra och nu sitter den vid vid köksön och det går inte att se att den är custom made och inte Ikeas egen.
    Värt att nämna att priser var riktigt bra! Rekommenderas varmt!

Stallarholmsvägen 14, 124 59 Bandhagen