Esra HB

3.2

5 omdömen om Esra HB

Johanna
Skrev om Esra HB

Inte så jätte god pizza ställe jämfört med andra. Alla har sina egna smaklökar.. men jag har ätit där några gånger och det har inte varit värt pengarna tycker jag. Ett plus är att man får maten ganska fort :)

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen

Jessica I Jessica I
Torgny H
Skrev om Esra HB

Är den andra pizzerian i strängnäs som jag provat, och vi valde att ta med maten. Åt en kebabtallrik som var god. Till att börja med var det mycket mat, har inte sett en så välfylld låda tidigare. Grönsakerna var krispiga och fräscha, köttet var saftigt och inte så torrt som det kan vara på vissa ställen. Det var lite mycket pommeskrydda, men det är lite efter tycke och smak... Min fru tog en Oxfilépizza, och den var också god. Extra plus för fräscha ingredienser, till exempel färska champinjoner.

Fredrik E
Skrev om Esra HB

Åkte hit efter att ha sökt på Reco. Helt ok kebabtallrik och extra intressant kebabpizza med färsk sallad och tomat på pizzan efter att den kommit ur ugnen. Mycket fräscht och många kunder. Men jämfört med andra kebabställen jag har besökt så var maten inte riktigt lika god.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Kristina L
Skrev om Esra HB

Här har man suttit många eftermiddagar och käkat kebab, den bästa faktiskt och pizzorna är också jättegoda =)härligt att man kan sitta ute på sommaren.

Johan B
Skrev om Esra HB

En utav dom få pizzeriorna i strängnäs, men även den bästa. Servicen är till skillnad mot de andra riktigt bra, och pizzorna och kebaben är riktigt god. Lokalen är väldigt fin och dom har även uteservering på sommaren!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen