Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Tyresö Street Voice

Street Voice

Radiovägen 19, 135 48 Tyresö — Visa karta

Varmt välkomna till Street Voice! Vi är experter på bilfoliering, bildekor. Tryck på länken ovan för att komma in på vår Facebooksida!
Ostmästargränd 6, 12040, ÅRSTA
Power Car Service AB
Kenneth L:
Bra service och engagemang för kundens situation

Bilverkstäder nära Street Voice:

Radiovägen 4I, TYRESÖ
Tveka inte att höra av dig för att få veta mer om våra tjänster! Läs mer ›
El D:
Trevligt och proffsigt bemötande . Förvarar däck samt köper däck och lagar bilar hos dom, och har alltid varit nöjd. Man får hjälp fort om d...

Radiovägen 19, Tyresö
Graham F:
The most helpful customer service, and quality work.

Skogsängsvägen 54, TYRESÖ
Hans S:
mycket gott bemötande snabbt och lätt att boka service + koll av läckande olja i motor +byte av broms skivor fram. kommer att använda verkst...

Industrivägen 10, TYRESÖ
Välkommen! Läs mer ›
Gun J:
Snabbt, korrekt och trevligt bemötande.

Läs vad 6 kunder tycker om Street Voice

• Jonas L
    Jonas L skrev om Street Voice
    Mycket bra och snabb service.
    Vi har löst allt från visitkort och kläder till bildekor och det blir alltid riktigt bra
    Högsta betyg!
  • Jan S
    Jan S skrev om Street Voice
    Fick precis bilder på min bil som håller på att folieras, jag gav dem fria händer att leka med detaljer och jag känner nästan att jag utnyttjar dom av det löjligt billiga priset jag får betala. jag får ta med en tårta till er grabbar! satan vad ni är duktiga! Mvh Chipplund
  • Benny L
    Benny L skrev om Street Voice
    Bra service, mycket hög kvalité på både arbete och material. Servicegrad på 100% med snabba lösningar på logotyper och arbetsutförandet. Har helfolierat min Audi och det blev så grymt bra och snyggt!! Likaså av bildekoren på våra arbetsbilar.
    De varmaste rekommendationerna!! Tack Micke & Co!! Vi kommer tillbaka snart med vår nya Transorter ;)
    Creator Bygg & Projektledning AB
  • Mathias F
    Mathias F skrev om Street Voice
    Klart bäst i denna bransch! Vi har gjort allt från loggning och foliering av våra bilar till profilkläder & visitkort. Vi är alltid lika nöjda. Service utöver det vanliga..
    Mathias / MUGGEN Bistro, Götgatan 24.
    MOCCO, Nybrogatan 61
  • Mathias F
    Mathias F skrev om Street Voice
    Klart bäst i denna branch! Har gjort alla våra bilar samt profilkläder och visitkort hos Street Voice och vi är super nöjda varje gång..
    Mathias / MUGGEN Bistro, MOCCO
  • rebecka n
    rebecka n skrev om Street Voice
    Micke är extremt trevlig och go kille som är en perfektionist ut i fingerspetsarna..
    Han fixade mina visitkort och jag är så jäkla nöjd!
    Tro mig de är skillnad på visitkort och visitkort, mina är i plast och alla frågar vart jag har fixat mina.
    Street Voice is the shit!
    Linnea N gillar detta

Radiovägen 19, 135 48 Tyresö