STUDIO e-hair, LOUNGE

4.0

5 omdömen om STUDIO e-hair, LOUNGE

Johanna H
Skrev om STUDIO e-hair, LOUNGE

Fick ett väldigt trevligt bemötande på E-hair och kommer absolut att komma tillbaka till salongen och Evelina. Inte den billigaste salongen men heller inte den dyraste. Frisören lyssnade på mig och kom med egna förslag och lösningar. Blev väldigt nöjd efter både klippning, avfärgning och slingning! Rekommenderas starkt!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Frida F
Skrev om STUDIO e-hair, LOUNGE

Jag brukade klippa mig på e-hair förut och var alltid ganska nöjd när jag gick därifrån. Trevligt att man ibland får bilder och allt sånt. En händelse fick mig dock att överge e-hair och ta till min egen sax istället: Priset! De höjde priset utan att säga till mig innan klippningen vilket inte jag tyckte var juste. 430 kronor för en klippning är alldeles för mycket!

Hanna S
Skrev om STUDIO e-hair, LOUNGE

En väldigt trevlig lokal. Ganska liten men väldigt fräsch. Mycket trevlig personal. Ett plus är att man får en bild med sig när man går som visar hur man blev i håret. Bilderna sparas även i datorn vilket är bra om man kommer tillbaka igen och vill klippa och färga likadant. Det enda negativa är att det ibland kan vara lite svårt att få någon tid.

Matilda M
Skrev om STUDIO e-hair, LOUNGE

En hårsalong med proffsiga frisörer och bra hemsida. Här kan man ta före och efter kort vilket gör det roligare att klippa sig speciellt eftersom man ofta blir nöjd också. Jag har aldrig hört någon som blivit missnöjd i alla fall.

Anders O
Skrev om STUDIO e-hair, LOUNGE

En modern frisörsalong med duktiga, trevliga frisörer. Ett litet + är att de tar kort på dig efter klippningen och lagrar kortet i datorn så att du nästa gång kan se hur du klippte dig senast.