Suzannes Rehab & Massage

John Ericssonsgatan 9, 112 22 Stockholm — Visa karta

Jag har drivit mitt friskvårdsföretag Suzannes Rehab & Massage sedan 2000 då jag utbildade mig till Certifierad Klassisk massör på Axelssons Gymnastiska Institut i Stockholm.
Sedan dess har jag gett friskvårdsmassage på olika arbetsplatser samt gett behandlande massage för privatpersoner på klinik. Jag har under åren kontinuerligt vidareutbildat mig och utför idag förutom den klassiska massagen även lymfmassage, fibromassage samt Lotopsbehandlingar. Min devis är:
"Mjukare muskler & djupare andning ger dig en gladare vardag!"
Läs gärna mer på www.suzannesmassage.com
Jag tar emot dig på kliniken "Ha bra liv" på Kungsholmen & på "Naprapathuset" i Kungsängen. Boka din tid via hemsidan eller ring på ovanstående telefonnummer.
Mån: 08:30-18:00
Tis: Stängt
Ons: 08:30-18:00
Tor: 09:00-18:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Suzannes Rehab & Massage

• 2020-07-03

Agneta T skrev om Suzannes Rehab & Massage
    Bra massör med lotorpsmetoden. Läs mer
    2020-07-05 Suzannes Rehab & Massage svarar Agneta T
    Tack Agneta!
    Lotorpsmetoden är verkligen ett bra verktyg för djupare andning som många har nytta av.
    Vänligen, Suzanne
  • 2020-07-01

Karin H skrev om Suzannes Rehab & Massage
    Professionell behandling Känns tryggt Får tips och handledning för att själv rätt kunna få bättre resultat Läs mer
    2020-07-05 Suzannes Rehab & Massage svarar Karin H
    Tack Karin! Du beskriver faktiskt det jag strävar efter att ge varje kund. En professionell och trygg behandling samt hjälp till självhjälp så att du som kund mår bättre i kropp och knopp.
    Vänligen, Suzanne
  • 2020-06-25

Kerstin J skrev om Suzannes Rehab & Massage
    Beställt friskvårdsmassage och mycket nöjd. Känns lättare i kroppen och inte så stel längre. Läs mer
    2020-06-26 Suzannes Rehab & Massage svarar Kerstin J
    Tack för din rekommendation Kerstin!
    Precis så ska det kännas efter en bra massagebehandling.
  • 2020-06-22

David N skrev om Suzannes Rehab & Massage
    Jag har varit på både andningsmassage och klassisk massage. Jättenöjd med behandlingarna. Rekommenderar verkligen att prova andningsmassage om man har olika andningsproblem, det blev jättestor skillnad för mig. Rekommenderar ett besök. Läs mer
    2020-06-23 Suzannes Rehab & Massage svarar David N
    Tack David för din uppskattning! Vist är det fascinerande vad andningsmassage/thoracal mobilisering kan göra 😊
  • 2020-06-17

Eva S skrev om Suzannes Rehab & Massage
    Vara tjänst: Massag. Lotorpsmetoden.
    Bemött: Suzanne är mycket skicklig.
    Förväntningar: Mjukare muskler. Djupare andning. Konstant underhåll. Ja.
    Sammanfattning: Är 70+ och kommer tillbaka så fort jag kan och vågar pga omständigheterna. Läs mer
    2020-06-17 Suzannes Rehab & Massage svarar Eva S
    Tack Eva för din uppskattning !
    Har du sett mitt senaste nyhetsbrev där jag erbjuder råd och träningsguidning via messenger?
    Välkommen åter när du kan!
  • 2020-06-15

Irene Ö skrev om Suzannes Rehab & Massage
    Har bokat klassisk massage hos Suzanne i flera år och bra bemötande under alla . Läs mer
    2020-06-16 Suzannes Rehab & Massage svarar Irene Ö
    Tack Irene!
    Alltid roligt med nöjda kunder. Som jag minns det var min massage uppskattad även på din arbetsplats under den period jag hade nöjet att ge dig och dina kollegor friskvårdsmassage?

John Ericssonsgatan 9, 112 22 Stockholm