Lisa Stafsing är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Lisa Stafsing har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Stafsing har haft 39 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 145 Läs vad Lisa Stafsing

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    • Hovås
    2022-08-25 Verifierad kund
    Vi kände oss väldigt trygga med Lisas kännedom om området och upplevde henne som mycket engagerad vid försäljningen av lägenheten.
    Tusen tack Julia för er återkoppling, så glad jag blir! Det har varit roligt att jobba ihop med er från dag 1, fast det gick snabbare på slutet än vi räknat med. Vi håller kontakt så ses vi när det blir dags för tillträde.
    Ta hand om er!
    Soliga hälsningar Lisa
    Lisa Stafsing
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    • Hovås
    2022-08-24 Verifierad kund
    Lisa var trevlig, kunnig i att hjälpa oss att få svar på våra frågor, samt lätt att ha att göra med med snabba svar
    Tack snälla, det betyder mkt för mig att få höra att ni känner er nöjda!
    Nu önskar jag er lycka till med er egen försäljning så hörs vi när det närmar sig tillträde.
    Må gott!
    Vänliga hälsningar Lisa
    2022-08-16 Verifierad kund
    Lisa är en mycket välkommande person och vi har varit mycket nöjda med hennes arbete.
    Hon har ett trevligt och framåt sätt och har varit väldigt profsig
    i sitt framförande och försäljande av lägenheten.
    Bara positivt så här långt.
    Tack snälla ni för detta! Så roligt att höra och så skönt att vi kunde hitta en bra lösning mellan er som köpare och säljaren.
    Nu hoppas vi att resten går snabbt så att ni snart kan tillträda er nya fina lägenhet!
    Må gott!
    //Lisa
    2022-08-16 Verifierad kund
    Vi har haft med Lisa att göra i tidigare försäljningar men då som köpare, men denna gången var vi säljare. Vi får alltid ett mycket trevligt bemötande & hon lever upp till ens förväntningar. Därav ville vi själva använda oss utav Lisa när vi skulle sälja våran bostadsrätt i Kullavik. Vi känner en stor trygghet, bred kunskap & brett kundunderlag som Lisa besitter.
    Vi är super nöjda med Lisa & kan starkt rekommendera henne till andra kunder!
    Tusen tack för er fina återkoppling, det betyder så mycket för mig!
    Det känns verkligen roligt att kunna hjälpa er igen.
    Nu vet ni vad ni skall göra framöver ;-) Lycka till med flytt och det nya så ses vi!
    Lisa Stafsing
  • sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-08-12 Verifierad kund
    lisa felhanterade min försäljning fullständigt, vilket har resulterat i en stämning.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Lisa är så proffsig!
    Hon värnar lika mycket om säljare och köpare!
    Hon är tydlig i sin yrkesroll och samtidigt familjär.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda!
    Tack söta! Det är så roligt att få hjälpa er och er fina återkoppling betyder så mycket för mig.
    Ta hand om er och njut av sommaren så hörs vi och ses framöver!
    Soliga hälsningar Lisa
    • Kungsbacka
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hon ingav ett stort förtroende.

Hon var över förväntan vad gäller att direkt få en fin kontakt och lätt att prata med.

Det blev väldigt positivt! Och hon ger ett mycket seriöst intryck.
    Vid försäljning av våra nuvarande tyckte vi bägge att vi gärna kommer tillbaka till Lisa
    Tusen tack söta du, vad glad jag blir av er fina återkoppling!
    Vi hörs och ses framöver.
    Lisa Stafsing
  • sålde sin bostad med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
    2022-05-31 Verifierad kund
    Toppen jättebra jobbat vi är mycket nöjda
    Stort tack Fredrik :-)
    Vi hörs/ses!
    Mvh Lisa
    • Billdal
    2022-05-24 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande

Uppfyllde våra förväntningar till 100

Sammanfattningsvis korrekt och snabb
    Tack snälla för fin återkoppling, det värmer! Roligt att vi äntligen hittade en så härlig bostad som passar er!

2022-05-24 Verifierad kund
    Mycket proffsigt, väl genomfört arbete
    Tack Fredrik, härligt att få göra affärer med er igen!