Per-Olof Bengtsson

Per-Olof Bengtsson

Per-Olof Bengtsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Per-Olof Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Per-Olof Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.8. Per-Olof Bengtsson har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

56 omdömen om Per-Olof Bengtsson

Sedan starten hos Reco 2018
Elizabeth L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Han kändes proffsig. Var mycket närvarande och lyhörd mot både säljare och köpare. Mycket trevlig

Johanna V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Professionell mäklare som verkligen har er köpare/säljare i fokus. Vi har haft Per-Olof som mäklaren vid både köp och försäljning och vi är riktigt nöjda.

Mats K

Trevlig och förtroendegivande!

Marianne S
Billdal

Per-Olof Bengtsson är effektiv och professionell. Han var påläst och kunnig om bostadsrättsföreningen och lägenheten jag var intresserad av och köpte. Han visade stort engagemang. Jag känner stort förtroende och kan varmt rekommendera honom.

Catarina K
Kullavik

Lätt att få kontakt med, alltid trevlig.Lyhörd och korrekt hanterat hela vägen.

Maud K
Kullavik

Bra återkoppling under processen. Bra tillgänglighet och han är tydlig.

Emma W
Köpte sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Billdal

Jag och min sambo var väldigt nöjda med Per-Olof vid köp av ny bostad. Han tog sig tid att förklara processen och vad som var viktigt att tänka på då detta var vårt första husköp. Vi kände oss trygga med Peo hela vägen från visning till påskrivning av kontrakt!

Daniel P
Billdal

Peo var en kanon mäklare! Han visade förståelse för både köparen och säljarens behov och tankar. Samt ställde upp och guidade en i alla frågor som dyker upp i ett husköp. Rekommenderar Peo stark för alla som antingen ska sälja eller köpa en bostad inom hans område!

Victoria W
Sålde sitt hus med hjälp av Per-Olof Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Vi har fått fantastisk hjälp av PEO både innan försäljning när vi letat andra boenden samt under försäljning. Vi är väldigt nöjda och skulle verkligen rekommendera honom vidare.

Jörgen A
Särö

Tydlig, kunnig o förtroendeingivande.