Hanna Zackariasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Hanna Zackariasson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Hanna Zackariasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Zackariasson har haft 16 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

100 omdömen om Hanna Zackariasson

Sedan starten hos Reco 2022
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2023-02-01 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande, mycket kunskap och personlig kontakt. Kände mig väldigt trygg med Hanna som mäklare vid första bostadsköpet.

Stort tack!
    • Ruddalen
    2023-01-29 Verifierad kund
    Snabb, tydlig, hjälpsam och tillgänglig.
    • Flatås
    2023-01-16 Verifierad kund
    Väldigt inkännande, trevlig och genuin. Ger stor trygghetskänsla.
    Tack Elin, tror du kommer trivas i och förvalta lägenheten perfekt! Hanna Zackariasson
  • Ingmar N
    2023-01-13 Verifierad kund
    Hanna är en fantastisk mäklare på alla plan och jag är så nöjd med hur hon skötte försäljningen av min pappas lägenhet.
    Mvh Anna N Sahlin
    Tack Anna. Tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    mvh Hanna
    Hanna Zackariasson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Askim
    2023-01-13 Verifierad kund
    Bra bemötande. Bra planering. Bra genomförande.
    Tack Ola för förtroendet att förmedla er lägenhet. Hanna Zackariasson
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Källängen
    2022-12-19 Verifierad kund
    Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Hur mäklaren förmedlade information under processen, kändes jättebra. Vi fick all information och uppdateringar vi behövde utan att känna press. Hanna gjorde sitt jobb väldig bra och är en trevlig person.
    Tack för en fin recension. Hoppas ni kommer att trivas.
    /Hanna
    • Järnbrott
    2022-11-28 Verifierad kund
    Jag fick snabba och korrekta svar på varje fråga jag ställde.
    Han turnerade i varje hörn av huset och log.
    Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Tror du kommer trivas bra i din nya lägenhet :) Hanna Zackariasson
    2022-11-24 Verifierad kund
    Hanna var mycket hjälpsam i att hitta mitt första bostadsköp.
    Kul att få hjälpa dig hitta ditt nya hem =) Hanna Zackariasson
    2022-11-24 Verifierad kund
    Vi hade ett gäng mäklare hemma inför vår försäljning. Hanna var den enda som stod ut, hon berättade om sig själv, sin erfarenhet och vi delade samma bild av hur försäljningen skulle gå till.

Vi nådde inte riktigt hela vägen dit vi ville gällande slutpris och förväntningar men sålt i dystra tider och Hanna förstod våra behov från start till slut.

Jag kan varmt rekommendera Hanna till er som skall sälja i närtid, ni får en mäklare med högt engagemang, saklig och håller er garanterat uppdaterade över processen.
    Tack för att ni tog er tid att skriva en så utförlig recension! Jag får också passa på att tacka för förtroendet och för att ni förberett lägenheten så exemplariskt inför varje visning! Hanna Zackariasson
    2022-10-23 Verifierad kund
    Jättefint bemött.
    Hanna levde upp till alla våra förväntningar. Var flexibel, lugn och tillgänglig i kommunikation.
    Tack så mycket för era ord. Jag hoppas och tror ni kommer trivas i ert nya boende. Hanna Zackariasson