Philip Mutto

Philip Mutto

Philip Mutto är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Philip Mutto har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Philip Mutto har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Philip Mutto har haft 16 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-01

11 omdömen om Philip Mutto

Sedan starten hos Reco 2023
Andreas F
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Philip är en trevlig, tillgänglig och förtroendeingivande.

Sangar I
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Jordbro

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️mycket bra

Azen O
Jordbro

Han var lugnt och snäll, vi kände trygg med honom och vi litade på hans order. Han är toppen

Niklas G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Handen

Oerhört bra jobb. Svensk fast kan skatta sig lyckliga så länge philip jobbar där. Total dominans.

Svar från Philip Mutto

Haha tack kingen! 👑 Ni får se till att bjuda på risotto i erat nya hem! 😉😂 Igen stort tack för förtroendet!

Niklas L
Österhaninge

Trevlig, lätt kommunikativ och hårt kämpande, rekommenderas varmt

Svar från Philip Mutto

Tack Niklas för det fina omdömet och förtroendet! Jag ser framemot att jobba med er igen i framtiden! 😊

Marie S
Österhaninge

Korrekt lugn och välbemötande. Alltid kontaktbar, ej framfusig och hanterade situationen på ett gott sätt. Kunnig om huset, annars hade jag förmodligen backat.

Svar från Philip Mutto

Vad fina ord! Tack Marie! Jag tror att du kommer trivas jättebra i ditt nya hem 😊 se till att njuta av din fantastiska utsikt! 😍

Laila K
Vendelsö

Han är lyhörd, duktig på sitt jobb och förstår både säljarens och konsumenteras önskemål för att den bästa försäljningen ska ske.

Svar från Philip Mutto

Tack för det fina omdömet och för förtroendet! Jag önskar dig all lycka till med dina nya utmaningar! 😊

Matilda N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Trevligt bemötande och behjälpligt stöd i mitt köpande av bostad.

All lycka till i nya bostaden Matilda! Jag hoppas du stormtrivs! 😊

Pelle A
Vendelsö

Lyhörd och hjälpsam. Philip var lätt att kontakta när det gällde något och försäljningen gick fort och enligt våra önskemål. Trevlig och professionell mäklare

Svar från Philip Mutto

Tack för det fina omdömet Pelle, och tack för förtroendet! 😊👍🏽 Nu ska vi försöka hitta drömbostaden till dig och din fina familj!

Anton E
Ribby

Philip är en glad och genuin mäklare med fötterna på jorden som gör ett väldigt personligt jobb!

Tack för det fina omdömet Anton! 😊