Solomon Tumizghi är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Solomon Tumizghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 26 omdömen sedan 2020-03-24. Solomon Tumizghi har haft 17 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 26 Läs vad Solomon Tumizghi

• Sålde en bostadsrättslägenhet. Initialt ett kolosalt tryggt och bra bemötande. Svarade otroligt snabbt på sms och mail. Då affären närmade sig dvs visning mm sviktade det dock en del. Beskrivningen av lägenheten i mäklartexten var katastrofalt dålig ( kanske inte något mäklare generellt är bra på coh man kanske ska skriva den texten själv?) och nu kom inte svaren lika bra och tydligt då jag hade frågor vilket var klart under förväntan då han inledde så otroligt bra. Emellertid skärptes det upp och det totala bemötande och slutaffären var bra och tydligt.
    Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2020-10-07
    • 97.0 m²
    • Brandbergen
    2020-10-07
  • Vi har sålt vårt kedjehus och vi tycker att mäklaren har gjort ett bra jobb.
    Roland E sålde sitt hus med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2020-10-06
    • 135.0 m²
    • Vendelsö
    2020-10-06
    Hej Roland. Stort tack för dina fina ord! Det var mitt nöje att få hjälpa er med bostadsförsäljningen :). Ta hand om er,. Mvh Solomon Tumizghi

Visa svar
  • Köp Bostadsrätt. Trevlig bemötande. Hjälpsam trevlig och ärlig. Vi svar på våra frågor som vi hade.
    Ibrahim K köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2020-10-05
    • 97.0 m²
    • Brandbergen
    2020-10-05
  • Tack 2👍👍👍👍👍🏠🇲🇳🇲🇳🇲🇳👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🏠👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
    Munkhuu G köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2020-09-25
    • 91.0 m²
    • Åbylund
    2020-09-25
  • Träffade 3 olika mäklare för att jämföra bl. Arbetssätt och Plan för min bostad. Solomon hade en tydlig och vinnande plan som gjorde att min lägenhet slog föreningsrekord! Han svarar alltid i telefon och är otroligt engagerad i arbetet. Ska jag någon gång sälja igen så blir det definitivt med Solomon! Rekommenderar varmt
    2020-09-22
    Hej Pernilla, Stort tack för dina varma ord! Alltid trevligt med nöjda kunder! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus. Mvh Solomon

Visa svar
  • Extremt mycket förvirring misstag å missförstånd, fortfarande är vissa saker inte lösta nu månader efteråt tex att sista avgiften inte blev betald trotts att jag betalat den vid tillträde så fick jag räkning från föreningen så fick betala dubbelt, pga att dom inte betalt. pengar som jag måste driva in nu å mycke annat. Blev en väldigt jobbig affär å mitt första bostadsköp blev ingen kul upplevelse. Kommer absolut inte göra en affär via svensk fastighetsföemedling igen å delar såklart med mig av mina erfarenheter till folk i min närhet å i min bransch
    Jonny S köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • 2:a
    • 55.5 m²
    • Tungelsta
    2020-09-22
    Hej Jonny, Detta var inte alls kul att läsa :( . Bra att vi iallafall hitta tid till att prata ut och att du nu bättre förstår var ansvaret ligger kring ex betalning av medlemsavgift till föreningen osv. Hoppas du trots allt är nöjd med bostaden och haft en trevlig sommar! Mvh Solomon

Visa svar
  • Vi har köpt ett bostadsrättsradhus i Haninge. Vi är mycket nöjda med mäklaren och köpet, allt har gått snabbt och smidigt. Mycket trevlig mäklare som svarar på frågor och bemöter sina kunder på ett proffsigt och trevligt sätt!
    Sara K köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2020-09-21
    2020-09-21
  • Stort tack för att du hjälpte oss sälja! Allt gick väldigt smidigt:) stort plus!!
    Ylva A sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2020-09-19
  • Jag sålde mitt hus med hjälp av Svensk fastighetsförmedling. En trevlig och proffsig kontakt med Solomon från början till slut. Bra och snabb kommunikation. Som säljare visste man hela tiden var i processen försäljningen befann sig och vad nästa steg skulle bli. Alltid snabb återkoppling från mäklaren.
    Caroline H sålde sitt hus med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • 156.0 m²
    • Tungelsta
    2020-09-19
    Stort tack för dina fina ord Caroline 🙏🏾! Hoppas ni kommer trivas bra i det nya nu när ni lämnar storstan. Ta hand om er! Mvh Solomon

Visa svar
  • vi köpte ett radhus och blev bra bemötta av mäklaren. Då detta var vårat första husköp så hade vi nästan inga förväntningar. Mäklaren var trevlig, sakkunnig och professionell.
    Teemu K köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2020-09-19
    Hej Teemu, Tackar för dina fina ord! Alltid trevligt med härliga köpare! Tror ni kommer trivas superbra i Radhuset! Mvh Solomon

Senaste försäljningarna

Ringvägen