Solomon Tumizghi

Solomon Tumizghi

Solomon Tumizghi är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Solomon Tumizghi har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Solomon Tumizghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Solomon Tumizghi har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 57 Läs vad Solomon Tumizghi

• köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Handen
    2021-07-30
    han var jätte trevligt och hjälpte mig mig språket alltså han förklarade alltingen på lätt svenska.
    Jag fick visning innan jag skrivit kontrakt samt han svarade alla mina frågor
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Tungelsta
    2021-07-21
    Mycket trevlig, professionell och alltid tillgänglig.
    Hej Torbjörn, Vad snällt skrivet, det värmer, tack!! Stort tack för ert förtroende med huset, ert nästa steg kommer bli hur bra som helst. Ta hand om er. Mvh Solomon Tumizghi på Svensk Fastighetsförmedling. Solomon Tumizghi
  • Erika S
    • Tungelsta
    2021-07-21
    Solomon är en tevlig, ärlig och professionell mäklare. Han är alltid tillgänglig och gör att hela processen känns lättare. Rekommenderar honom starkt!
    Hej Erika, Vad glad jag blir av dina ord, stort tack!! Det var en ära att får hjälpa er att göra en trygg och bra bostadsaffär :). All lycka med tomten ni köpt så hörs vi snart igen. Mvh Solomon Tumizghi på Svensk Fastighetsförmedling. Solomon Tumizghi
    2021-06-18
    En bra och klockren mäklare. Tog hand om försäljningen på ett utmärkt sätt.
    Hej, Stort tack för dina fina ord! Tack själv för smidig dialog och kommunikation hela processen. Önskar dig all lycka framöver :). Mvh Solomon Solomon Tumizghi
  • sålde sitt hus med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Haninge
    2021-06-01
    Har bara gott att säga om det arbete Solomon lagt
    ner på att sälja min bostad och önskar honom all
    lycka i framtiden ! Mvh hälsning Karin.
    Hej Karin, Stort tack detta, det värmer :)! Det var en ära att få hjälpa dig med ditt hus. Du kommer att trivas bra i din nya lägenhet. Vi hörs snart igen! Mvh Solomon Solomon Tumizghi
  • 2021-05-17
    Sålde med hjälp av Solomon. Fantastisk mäklare - Lugn, proffsig, tålmodig.
    Och fantastisk på kommunikation!

Varma rekommendationer.
    Hej Richard, Stort tack för dina varma och fina ord! Det var mitt nöje att få hjälpa dig med ditt hus :). Är övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya bostad! Varma hälsningar, Solomon. Solomon Tumizghi
  • köpte sin stuga med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Muskö
    2021-04-30
    Köpt fritidshus, affären gick smidigt och mäklaren agerade professionellt
    Hej Ola, Tack för din fina rekommendation! Ni har verkligen gjort ett fint köp. Ta hand om er så hörs vi kanske längre fram :). Mvh Solomon Solomon Tumizghi
    2021-04-09
    Köpt en 2a 45 kvm i Vega. Solomon var väldigt bra, enkel, snabba svar, och väldigt tillmötesgående oberoende av vad vi ville ha hjälp med. Har inget att klaga på alls!
    Tja Sebastian, Tack själva för enkel dialog och super smidig affär! Jättekul att höra hur nöjda ni är :). Vi hörs framöver. Mvh Solomon Solomon Tumizghi
    2021-04-09
    Enkel köpprocess från början till slut tack vare Solomon. Snabb hjälp vid frågor.
    Hej Rebecka, Jättekul att hjälpa er trots att det fick bli på distans :). Tack så mycket för detta, uppskattas!! Ta hand om er så hörs vi säkert snart igen :). Mvh Solomon Solomon Tumizghi
    • Handen
    2021-04-07
    Väldigt pålitlig mäklare med fokus på att göra både säljare och köpare nöjda. Vi hittade vårt drömhus och Solomon hjälpte oss att få va de lyckliga ägarna. Tack för det! 5/5!
    Hej Louise, Stort tack själva för att ni vart så härliga att ha med att göra :).Ni kommer stormtrivas i huset och området! Ta hand om er så ses vi snart igen. Mvh Solomon Solomon Tumizghi