Solomon Tumizghi är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Solomon Tumizghi har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Solomon Tumizghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.8. Solomon Tumizghi har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 112 Läs vad Solomon Tumizghi

• köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    • Brandbergen
    2022-07-18 Verifierad kund
    Allt vi behövde han hjälpte oss och förklarade allt vi behövde.
    Topp.
  • sålde en tomt med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-05-16 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och tillgänglig. Överträffade våra förväntningar med råge!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    2022-05-12 Verifierad kund
    Solomon är super trevlig och gör sitt jobb jättebra! Allt flöt på väldigt bra! Inte för mycket onödigt snack.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, tydlig, höll överenskommelser, kort o gott, BRA!
    • Jordbro
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bästa mäklaren jag har stött på! Trevlig, tillgänglig och hjälpsam. Otroligt tydlig och ödmjuk! Jag är mer än nöjd!

Tack Solomon!
    Hejsan Njol,
    Vilka ord, tack! Det gick super smidigt och tack för enkel kommunikation :). Vi hörs snart igen.
    Mvh Solomon
    2022-05-10 Verifierad kund
    Blev väl bemött, och mina förväntningar blev med råge uppfyllda.
    Jag kommer att nytta honom igen i höst när vi säljer en lägenhet igen.
    Horst Titel
    Hej Horst,
    Det var en ära att få hjälpa er! Tack för att du tar dig tid och skriver så fint om mitt arbete :). Vi hörs snart igen. Mvh Solomon.
  • Ulises S
    2022-04-24 Verifierad kund
    Har kunden i centrum Pålitlig och strålar säkerhet Vilket gör en bekväm 🤙🤙
    Tack för att du skriver så fint :). Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Mvh Solomon Solomon Tumizghi
    2022-04-23 Verifierad kund
    Allt var bra. Tydligt, informativt, lätt att kommunicera med. Tät o effektiv kontakt.
    Hej Niclas,
    Tackar för dina fina ord :). Vi rodde det i hamn tillslut. Ha det fint. Mvh Solomon.
    • Söderby
    2022-04-06 Verifierad kund
    har svarat en gång förut men efter upprepande mail så får jag svara en gång till! Jag kan bara upprepa vad jag svarat förut och det är att Solomon på alla sätt och vis uppfyllt våra förväntningar
    inom alla områden, väldigt trevlig och tillmötesgående och alltid snabba svar på våra funderingar. Kan varmt rekommendera honom!
    Mvh. Gunilla
    Hej igen,
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fint igen :),
    Det uppskattas väldigt mycket. Mvh Solomon
    2022-03-29 Verifierad kund
    Bra bemötande o bra genomgång inför försäljningen. Återkoppling varit bra. Fungerat bra.
    Hej Ulrika,
    Vad kul att du uppskattade mitt arbete, stort tack!
    Mvh Solomon.