Solomon Tumizghi
Registrerad mäklare sedan 2019-12-18
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 11 Läs vad Solomon Tumizghi

• Amanda S sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-07-05

Handen
    Jag sålde min lägenheten i handen.
    Trots pandemin av covid-19 så lyckades Solomon sälja min etta efter en tuff vår med många visningar. Man hade nästa gett upp hoppet på att få mitt hem sålt. Men Solomon var positiv & trodde på att snart kommer en köpare, vilket är en av hans starka sidor.
    Dock hade han höga förhoppningar på att den skulle bli såld för mycket mer än vad den gick för. Men jag är nöjd med att jag fick min lägenheten såld trots under de omständigheterna vi har just nu i världen & jag hoppas att köparen kommer trivas lika bra i lägenheten som jag har gjort. Läs mer
    2020-07-05 Solomon T svarar Amanda S
    Hej Amanda, tack för dina fina ord!
    Kul att höra att du är nöjd med din bostadsförsäljning! Önskar er all lycka med nästa bostad. Ta hand om er!
    Mvh Solomon
  • Semir N köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-24

Handen
    Jag är supernöjd med mitt bostadsköp
    och mäklaren skötte allting på ett otroligt smidigt och tryggt sätt. Jag fick ett jättetrevligt, professionellt och glatt bemötande. Solomon är påläst, genuint intresserad hjälpsam mäklare. En mäklare som jag verkligen kan rekommendera! Läs mer
    2020-07-02 Solomon T svarar Semir N
    Hej Semir. Stort Tack för att du skriver så fint, alltid trevligt med nöjda kunder :).
    Hoppas renoveringen av bostaden blir som du tänkt dig! Ha det fint. Mvh Solomon
  • JOHAN H skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-19

Sålde en bostad med Solomon och är fantastiskt nöjd. Från start till slut. Trots pandemin som råder så överträffa han mina förväntningar!! Rekommenderas alla dagar i veckan! Läs mer
    2020-06-19 Solomon T svarar JOHAN H
    Hej Johan, stort tack för dina fina ord, det värmer 😊.
    Alltid kul att hjälpa mina kunder och framförallt överträffa era förväntningar! Hoppas ni kommer trivas bra i Montenegro. Mvh Solomon
  • Ulises S
    Ulises S sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-12

Handen
    Sålt lägenhet. Mäklare Solomon är väldig proffesionell i det hsn gör. Noga med detaljer och information. Alltid tillgänglig och snabba svar. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-06-12 Solomon T svarar Ulises S
    Stort tack för dina fina ord Ulises. Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad!
    Mvh Solomon
    Solomon T gillar detta
  • Beshoy M köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-05-05

Handen
    Solomon är jätte hjälpsam person . Han svarar på telefonen när som helst. Och hjälper hela tiden med informationer . Jag köpte en lägenhet i Utgårdsvägen 11 och han var ansvarig. Han gjorde det smidig och enkelt !! Tack så mycket Solomon.
    Mvh Beshoy Mikhail Läs mer
    2020-05-05 Solomon T svarar Beshoy M
    Tack så mycket Beshoy för dina fina ord!!
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas i lägenheten och området. Vi hörs snart igen :).
  • Lina T sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-30

2:a
    Tungelsta
    Genuint trevlig, mycket professionell och kunnig mäklare.

Det kändes tryggt och stabilt även i en väldigt orolig situation. Läs mer
    2020-05-04 Solomon T svarar Lina T
    Stort tack Lina för dina fina ord! Vi fick ihop affären trots rådande situation, plus att du var lätt att ha att göra med vilket uppskattas :). Önskar er lycka till med det nya.
  • Joachim W sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-14

Handen
    Bra bemötande, snabb och effektiv Läs mer
    2020-04-14 Solomon T svarar Joachim W
    Tack för dina fina ord Joachim, det värmer!
  • Susanne A sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-04

Jätteduktig och engagerad mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2020-04-04 Solomon T svarar Susanne A
    Stort tack för dina fina ord Susanne och tack för förtroendet med att sälja din bostad :). Lycka till med tomten!
    Mvh, Solomon
  • Joanna Sofia Amalia R
    Joanna Sofia Amalia R skrev om Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-25

Professionell och vänlig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
    2020-03-25 Solomon T svarar Joanna Sofia Amalia R
    Hej Joanna,
    Stort tack för detta, värmer!!
    All lycka med ert nya hus :).
    Mvh Solomon Tumizghi
  • Leif-åke F sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-25

Handen
    Jag har sålt en etta med hjälp av en femetta vid namn Solomon. Han har gjort ett kanonjobb som jag är mycket nöjd med. Fritte Läs mer
    2020-03-25 Solomon T svarar Leif-åke F
    Stort tack för dina ord, glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb! Ta hand om er :).
    Mvh Solomon.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge