Solomon Tumizghi

Solomon Tumizghi

Solomon Tumizghi är mäklare på MOHV Haninge

Solomon Tumizghi har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Solomon Tumizghi har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.8. Solomon Tumizghi har haft 9 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

13 omdömen om Solomon Tumizghi

Emil R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge

Solomon var engagerad och kom med nya strategier och tips på hur vi kunde få vår lägenhet såld under en svår tid på marknaden.

Kim E
Brandbergen

Jättefint bemötande från början till slut, proffsigt. Solomon är lyhörd för önskemål, alltid lätt att få tag på och ser till så att försäljningen går smidigt. Jag är supernöjd!

Elwira D
Centrala Handen

Jag är otroligt nöjd! Solomon är superproffsig på alla sätt och vis och jag kan verkligen rekommendera honom. Smidigaste försäljningen någonsin!

Svar från Solomon Tumizghi

Jag tackar så hemskt mycket för dina fina ord Elwira! Med beslutsamhet så löser det sig alltid :). Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Piotr D
Centrala Handen

Fantastiskt proffsigt bemötande, informativ, saklig och framför allt väldigt trevlig och förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda både jag och min fru att vi kom i kontakt med Solomon.

Svar från Solomon Tumizghi

Det var min ära att få sälja er lägenhet :). Vilka fin recension Piotr, stort tack, det värmer en mäklares hjärta! Vi ses och hörs snart igen. Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Ludvig G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Centrala Handen

Väldigt proffsig och effektiv under köpet.

Svar från Solomon Tumizghi

Stort tack för dina fina ord Ludvig! Ni kommer trivas superbra i bostaden! Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Björn B
Köpte sin stuga med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Hemfosa

Bra bemötande vid ankomst Bra på att förklara med dom frågorna man hade

Tackar Björn för att du skriver! Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Berit Inga-Mari V
Sålde sitt hus med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Vi är mycket nöjda med försäljningen. Mäklaren skötte det snyggt trots en del utmaningar under budgivningen. Priset ligger inom ramen för den värdering han gjorde.

Svar från Solomon Tumizghi

Vad fint du skriver Berit, Stort stort tack! Ni kommer trivas fint i er nya lägenhet :). Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Richard T
Köpte sin stuga med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Hemfosa

Bra bemött, saklig och proffesionell. Bra kommunikation, allt fungerar smidigt.

Tack så mycket för dina fina ord :). All lycka till er! Mvh Solomon på MOHV

Semir N
Hagsätra

Vi är så extremt nöjda! Jag anlitade Solomon första första gången när han jobbade på ett annat bolag, och där sålde han min bostad som den dyraste i föreningen någonsin, supernöjda! Nu 3 år senare behövde jag sälja min bostad igen och kontaktade Solomon såklart. Denna gång vart försäljningen den dyraste sedan 2020!!, heeelt galen bedrift i dessa tider! Vi hade endast En spekulant med tanke på dystra tider, men han lyckades ÄNDÅ förhandla upp spekulanten med 100.000kr, helt otroligt faktiskt! Solomon är otroligt...

Svar från Solomon Tumizghi

Vilka Ord Semir, STORT tack :). Tack för Förtroendet än en gång, så ses och hörs vi när det dags igen :). Kram. Mvh Solomon på MOHV

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Hagsätra

Väldigt tillgänglig och en stor trygghet i guidande och hjälp inför köpet av min första bostadsrätt.

Svar från Solomon Tumizghi

Tack för att du tog dig tid att skriva Anna, du kommer trivas bra i den lägenheten och området :). Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV