Christian Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 43 Läs vad Christian Gustavsson

• Bella W sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-14

Jönköping
    Vi har sålt en villa med stort renoveringsbehov. Efter att ha kontaktat 3 olika mäklarfirmor valde vi Christian och det är vi väldigt nöjda med. Han har motsvarat våra förväntningar och varit lyhörd för våra krav. Villan såldes innan den lades ut och det var till stor lättnad för oss då vi inte bor i Jönköping. Christian skötte budgivningen och kontakten med oss utomordentligt och köpet genomfördes snabbt och i positiv anda.
    Kort sagt: Vi är mycket nöjda med vårt val av Christian Gustavsson. Läs mer
  • Martin S köpte sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-14

Jönköping
    Trevlig och var väldigt smidig att ha med att göra.
    Snabb respons på frågor och återkopplingar vilket jag uppskattar väldigt mycket! Läs mer
  • Suzan S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-10

Munksjöstaden
    Christian är en fantastisk mäklare som är lyhörd och lyckas bemöta både köpare och säljares intresse på bästa sätt! Vi har hittills köpt två toppen lägenheter och sålt en lägenhet genom Christian, han är en bra support att ha genom så stora beslut. Rekommenderar varmt Christian Gustavsson! Läs mer
  • Joakim S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-10

Munksjöstaden
    Jag och min sambo har köpt en ny bostadsrätt och vi kommer även sälja en bostadsrätt där även Christian ska förmedla den affären. Christian har varit tydlig, transparent och alltid villig för ett samtal vilket för oss har medfört en trygghet. Läs mer
  • John Y sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-22

Kålgården
    Hög kvalite och proffesionellt bemötande med en jordnära känsla för kunden.

Vi har både köpt och sålt lägenheten av Christian och känner oss säkra och det va en självklart val för oss. Läs mer
  • Julia S
    Julia S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-18

Atollen
    Christian gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min bostadsrätt i centrala Jönköping.
    För mig var han från början det självklara valet som mäklare och genom hela processen överträffade han sig själv.

Christians arbete präglas av en hög kvalité i allt från annons, visning samt dialog med såväl mig som säljare som med potentiella spekulanter, som i förlängningen blev köpare.

Slutpriset överträffade alla mina förväntningar och jag är övertygad om att det var just Christians arbete som tog oss dit.

Jag kan varmt rekommendera Christian, att få arbeta med honom är en förmån! Läs mer
  • Kerstin H sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-15

Vätterslund
    Har sålt en bostadsrättlägenhet.
    Blev mycket väl bemött av mäklaren Christian Gustafsson som var korrekt, saklig, pålitlig och gjorde det lilla extra. Han höll oss hela tiden underrättad.
    Vi hade högt ställda förväntningar. Det var därför vi valde Svensk Fastighetsförmedling. Våra förväntningar uppfylldes med råge.
    Vi upplever att det är en seriös mäklare med ett seriöst pris och seriöst löfte och som håller vad man lovat. Som är personlig och tar ansvar för hela processen. Helt enkelt toppen! Läs mer
  • Gunvor R sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-03

Jönköping
    Professionellt bemötande, trevlig och ansträngde sig för att tillgodose mina önskningar. Upplevde att han var ytterst seriös och angelägen om att allt skulle gå rätt och riktigt till väga. Läs mer
  • Peter N köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-29

Jönköping
    Trevlig och bra mäklare.Engagerad och kunnig. Läs mer
  • Victor G köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-28

Jönköping
    Köpte en lägenhet Christian förvaltade, fick ett mycket trevligt bemötande och affären av lägenheten gick snabbt och smidigt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg