Läs vad 98 Läs vad Christian Gustavsson

• 2021-01-14
    Jag har köpt en lägenhet på strandängen.
    Jag tycker att Christian levde upp till mina förväntningar, han gick igenom projektet väl och var smidig och hjälpsam.
    Christopher L
    • 78.0 m²
    • Jönköping
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2021-01-08
    Vi har precis köpt våran första bostadsrätt som är en nyproduktion. Det är speciellt med första köpet och med nyproduktion. Christian var så trevlig och hade ett glatt och fint bemötande- han var väldigt hjälpsam och gick igenom allt med oss. Kunde inte önskat oss ett bättre första köp, rekommenderar Christian starkt!
    Jennifer L
  • 2020-12-19
    Visning av bostadsrätt Ängshusen vilket ledde till köp för min del.
    Jag ser fram emot att flytta dit under våren.
    Jag blev proffsigt bemött.
    Åsa F
    • 80.0 m²
  • 2020-12-14
    Köpt lägenhet.
    Mycket bra bemött.
    Frågade om jag ville ha kaffe eller vatten... säger mycket om service och omtanke... förväntningar var besvarade ...
    Generellt mycket bra upplevelse
    Guilherme C
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Kärnekulla
  • 2020-11-29
    Köpt ett kedjehus på pengabergsvägen brf trolleberget i Taberg. Christian förklarade allt mycket bra för mig som aldrig köpt något innan. Mycket bra !
    Simon L
  • 2020-11-29
    Christian gick genom allt material med oss inför köp av Obos bostadsrätt i Taberg. Saklig, trevlig på alla sätt. Mycket bra!!

Han var inlyssnande och ärlig, det är mycket uppskattat i dessa sammanhang!

Tack
    Kristina L
  • 2020-11-27
    Grym! Köpte nyproduktion och fick direkt känslan av förtroende till Christian. Super nöjd :-)
    Tobias R
    Tobias R
    • 86.0 m²
    • Kärnekulla
  • 2020-11-23
    Jag blev vänligt bemött i en avslappnad och lugn miljö. Hade många frågor som jag fick svar på. Jag hade också med en släkting för att inte missa något viktigt. Han hade också en del frågor. Några frågor ville Christian kolla upp som jag har fått svar på. Positivt var att han kunde reservera lägenheten som jag var intresserad av, efter att ha pratat med någon på telefon. Vårt möte fick ta den tid som behövdes och jag kände ingen stress. Jag fick två dagar på mig att tänka igenom allt innan jag bestämde mig för att köpa lägenheten på Kärnekulla. Jag är mycket nöjd!
    Karin L
    • 86.0 m²
    • Habo
  • 2020-10-17
    Han var lugn o trygg i sitt bemötande.
    Han var positiv, glad o väldigt serviceinriktad.
    Lasse H
    • 87.0 m²
  • 2020-10-12
    Jag har med hjälp av Christian sålt min bostadsrätt.
    Jag har fått ett utmärkt bemötande och kunnig hjälp med försäljningen.
    Krister S
    • 67.9 m²
    • Ekhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte