Christian Gustavsson

Christian Gustavsson

Christian Gustavsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Christian Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Christian Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.9. Christian Gustavsson har haft 143 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Christian började dock som mäklare redan 2007 med undantag för perioden 2017-2018.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 150 Läs vad Christian Gustavsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Gräshagen
    2021-07-05
    Mycket bra och professionellt bemötande, god återkoppling! Helnöjd med Christians insats!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Jönköping - Väster
    2021-07-02
    Trevlig och tillmötesgående mäklare. Väldigt bra på sitt jobb och det kändes tryggt att ha honom som förmedlare mellan mig och säljaren.
    2021-07-02
    Christian Gustavsson, hjälpte mig att hitta min drömbostad!
    Vill man ha en mäklare som är noggrann, metodisk, och detaljerad ska man anlita Christian. Han ser helhetsbilden på ett annat sätt och tänker flera steg fram i sin approach.

Det bästa med Christian är att han är rak och ärlig, som kund värdesätter man detta väldigt högt hos en mäklare. Han var väldigt pedagogisk med oss och förklarade samtliga risker och fördelar med köp utav nyproduktion. Det tveksamheter vi hade, redde vi tillsammans ut och han tog sig tiden att förklara farhågor vi hade.

Jag rekommenderar Christian starkt!
    • Bäckalyckan
    2021-07-02
    Christian är en fantastisk mäklare som är väldigt ödmjuk och jordnära men samtidigt superproffsig och grym på det han gör. Tack vare all tid han lägger ner både på säljare och köpare så blir alla parter nöjda och han levde väl upp till våra förväntningar och mer därtill. Vi kan starkt rekommendera Christian alla dar i veckan och anlitar gärna honom igen om vi står inför en framtida försäljning!
    2021-07-01
    Bra, känns uppriktigt och ärligt
    2021-06-29
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt. Jag har fått den hjälp jag behöver hela tiden och fått bra svar på mina frågor. Mäklaren har gjort det lättare för mig att ta ett beslut och förstå innebörden av köp processen.
    • Torpa
    2021-06-23
    Bra bemötande. Ger ett gott intryck, ger förtroende. Känns lugn och ärlig mot både köpare och säljare.
    • Torpa
    Mkt väl bemött

Få svar på de frågor vi hade på ett enkelt sätt och det fick vi.

Vi är helt nöjd och det tror jag säljaren är oxå, alltså ett bra professionellt bemötande
    • Strandängen
    2021-06-21
    Han är förtroendeingivande, ambitiös o påläst. Svarar snabbt o alltid lika trevlig.
    Vi köpte lägenhet genom honom. Han sålde vårt hus. Vi köpte ny lägenhet genom honom.Nu har han även sålt första lägenheten åt oss.😂
    Jag är supernöjd o kan verkligen rekommendera Christian.
    • Strandängen
    2021-06-21
    Proffsig tydlighet och ett stark driv att skapa en snabb process.