Christian Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 65 Läs vad Christian Gustavsson

• Gunno M köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping - Väster
    Köp av bostadsrätt. Väldigt bra service med snabb hjälp i alla kontakter via tel o sms. Läs mer
  • Alexandra T sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Rosenlund
    Jag har haft nöjet att möta Christian både i rollen som köpare och säljare. I båda fallen har han gett ett lugnt och förtroendeingivande intryck. Jag har kunnat känna mig trygg i att allting kommer gå bra. Detta var särskilt viktigt när jag lyckades tajma min försäljning med utbrottet av Corona. Allting sköttes lugnt och metodiskt och han har haft stor förståelse för min situation och ansträngt sig för att hitta den bästa lösningen för alla parter.

Jag skulle varmt rekommendera Christian till alla som vill köpa eller sälja. Läs mer
  • Weino L sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gamla Råslätt
    Min mammas bostads rätts lägenhet.
    Med förhoppning om högsta pris.
    Hoppas det blev så Läs mer
  • Ronny N köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Rosenlund
    Proffsig vid mitt köp av lgh i Jkpg Läs mer
  • Andreas K köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-01

Jönköping
    Kunnig, saklig och engagerar sig Läs mer
  • Ulf G köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-31

Jönköping
    Vi har köpt ett kanon läge på Ängshusen
    Mycket saklig och noggrann
    Mäklaren levde verkligen upp till vårt önskemål
    Mycket proffsigt bemötande Läs mer
  • Mimmie U sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-21

Habo
    Seriös, engagerad o tillitsfull som inger förtroende Läs mer
  • Agneta M köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-15

Jönköping
    Kontakt pga värdering av villa inför försäljning. Christian mycket seriös och informativ. Lyhörd och mycket sympatisk Läs mer
  • Adam D köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-13

Jönköping
    Trevligt bemötande och serviceinriktad Läs mer
  • Anne A köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-06

Kålgården
    Saklig, lugn, glad, lyssnande och tillmötesgående. Köp av bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg