Christian Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2018-07-01
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 79 Läs vad Christian Gustavsson

• Melvin S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-18

Jönköping - Öster
    Lugn och trevligt kunnig och hjälpsam Läs mer
  • Oscar B sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-13

Kålgården
    Christian har funkat kanonbra! Läs mer
  • Kleopas G köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-08

Jönköping
    Hjälpsam, noggrann och punktlig ! Läs mer
  • Jan T sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-01

Vättersnäs
    Sålt bostadsrätt jkpg vättersnäs,möttes av lugn o saklighet av Christian och alla förväntningar vi hade uppfylldes,verkligen en mäklare att rekomendera tack Christian. Läs mer
  • Mariann D sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-29

Mariebo
    Har utfört uppdraget enligt mina önskemål och med trevligt bemötande! Läs mer
  • Stefan A köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-28

4:a
    Jönköping
    Köpt lägenhet.
    Trevligt bemötande. Lung och tydlig. Läs mer
  • Kaj L köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-27

Trevligt bemötande
    Hjälpsam Läs mer
  • Lisa J köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-19

Kålgården
    Jag köpte en enrumslägenhet. Det var enkelt att komma i kontakt med Christian samtidigt som man fick ett väldigt trevligt och bra bemötande. Vid ett stort inköp förväntas ett proffsigt och strukturerat bemötande vilket han gav och levde upp till alla ens förväntningar. Resultatet av det blev en toppen upplevelse från start till slut! Läs mer
  • Kajsa B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-13

Gräshagen
    Köpt min första bostadsrätt. Det hela kändes enkelt och tryggt, vilket var det som efterfrågades från min sida. Läs mer
  • Magnus O köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-03

Gamla Kålgården
    Vi har köpt en lägenhet. Bemötandet från Christian var korrekt, kunnigt och förtroendegivande. Christian återkopplade snabbt, höll kontinuerlig kontakt under budgivningen och höll avtalade punkter, t.ex när återkoppling skulle ske osv.

Sammanfattning: en mäklare som passar mig! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg