Christian Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 31 Läs vad Christian Gustavsson

• Jakob S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-15

Jönköping
    Fantastiskt bra service och engagemang.
    Vi kommer säkerligen använda samma mäklare i framtiden vid försäljning av bostaden. Läs mer
  • Kristin H köpte sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-13

Habo
    Vi har köpt ett hus. Jag tycker att Christian var väldigt bra! Saklig och inte för påflugen. Mkt nöjda! Läs mer
  • Tova W köpte sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-12

Jönköping
    Vi köpte ett hus och sålde en lägenhet med samma mäklare. Han gav en personlig service på en helt ny nivå. Vi har letat hus i över ett år och Christian har helt klart varit en av de absolut bästa mäklare (om inte den bästa) vi mött. När vi skulle sälja vår lägenhet kände vi att Christian verkligen gjorde skillnad för slutpriset. Han la ner väldigt mycket tid och gjorde sitt yttersta för att ge den bästa servicen. Han höll ständigt kontakt med oss och höll oss uppdaterade under hela processen. Han har ett härligt sätt att göra samtliga parter väldigt nöjda med köpet/säljet vilket är fantastiskt! Vi kan verkligen rekommendera Christian till alla som ska sälja lägenhet eller hus. Läs mer
  • Minna S köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-09

Jönköping
    Vi har köpt en charmig äldre lgh. Vi blev bemötta väldigt proffsigt, han var lugn och välkomnade alla på visningen. Tydlig och enkel att prata med. Helhetsintryck - väldigt bra! Läs mer
  • Jeremy W skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-30

Christian var otroligt trevlig och korrekt. Märktes att han tog sin roll som mäklare mycket seriöst och professionellt men ändå avslappnat. Han var inte för mycket säljare. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fick vid köpet av sommarstuga Läs mer
  • Eva N
    Eva N sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-23

Jönköping
    Vi fick snabbt stort förtroende för Christian. Han var tydlig med sina åsikter utan att köra över oss. Vi fick nytta av hans kompetens samtidigt som han var lyhörd för våra synpunkter. Läs mer
  • Fredrika M sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-29

Jönköping
    När vi bestämde oss för att sälja vår villa funderade vi på vilken mäklare som skulle få hjälpa oss.
    Vi hade varit på en lägenhetsvisning och blev väldigt bra bemötta av just Christian som hade hand om den visningen.

Vi kontaktade därför Christian och även andra mäklare men efter vårt första möte med Christian kände vi direkt ett stort förtroende för honom. Hans kompetens som mäklare, kunskap om vårt område och att vi upplevde honom som lugn, öppen och ärlig vad det som avgjorde vårt val.

När vi väl drog igång försäljningen lyssnade Christian in hela tiden vad vi hade för tankar och vi kände oss delaktiga och trygga genom hela processen.
    Vi är helnöjda med Christian. Vi känner att vår magkänsla vid vårt första möte var helt rätt och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Sedat K köpte sitt hus med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-25

Jönköping
    Professionell, kunnig, tydlig, trevlig, hög servicenivå! Läs mer
  • Helen R skrev om Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-20

Vi har sålt en bostadsrätt och har haft stor hjälp av Christian Gustavsson. Han är nogrann, pålitlig och väldigt mån om att både säljare och köpare ska känna sig nöjda. Han är också kunnig i hur marknaden ser ut. Läs mer
  • Inger A köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-20

Jönköping
    Utmärkt bemötande av Christian Gustavsson på Svensk fast i Jönköping. Han är mycket kompetent, välbalanserad (lagom) Köper lägenhet 55+ av honom
    Rekommenderar mäklaren Christian och även hans fru Sandra som också varit inblandad i mina ev köp tidigare i år. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg