Simon Lilja

Simon Lilja

Simon Lilja är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Simon Lilja har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Simon Lilja har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.9. Simon Lilja har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

79 omdömen om Simon Lilja

Sedan starten hos Reco 2021
Hannes H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Simon hjälpte mig och min sambo med vårt första bostadsköp och gav ett väldigt bra intryck från start till slut. Simon var lugn, trevlig, hjälpsam och alltid lätt att nå vid både stora och små frågor. Vi rekommenderar starkt!

Emma N
Mölndal

Simon har varit väldigt trevlig. Han har varit tillmötesgående och lättillgänglig på telefon. Vi har fått bra information och Simon har svarat väl på de frågor vi har haft.

Christoffer W
Mölndal

Trevlig, professional och engagerad.

Marie-Louise E
Centralt

God och kunnig hantering. Snabb service när det behövdes..

Johannes K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Simon har varit väldigt engagerad under hela säljprocessen. Noggrann, lyhörd och informativ. Säljprocessen har varit otroligt smidig och vi är väldigt nöjda med det arbete som Simon utfört.

Gun A
Centralt

Hej . Jag är väldigt nöjd med Simon Lilja på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal Bra bemötande och kunnig. Med vänlig hälsning Gun

Mattias A
Mölndal

Trevlig och hjälpsam under hela processen vilket gjorde köpet smidigt!

Sandra Therese S
Mölndal

Jag kan inte se att vi hade kunnat hitta en bättre mäklare än Simon. Hans bemötande är professionellt, personligt och har fått oss att känna oss trygga och informerade i hela säljprocessen. Vi är så tacksamma för hans hjälp!

Sally B
Centralt

Vi blev väldigt bra bemöta, Simon var väldigt hjälpsam och trevlig under hela processen.

Oliver S
Mölndal

Trevligt bemötande och snabb respons på frågor och en smidig köpprocess.