Simon Lilja

Simon Lilja

Simon Lilja är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Simon Lilja har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Simon Lilja har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Simon Lilja har haft 13 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-09

Läs vad 12 Läs vad Simon Lilja

• köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Bosgården
    2021-06-30
    Tydlig och trevlig. Allt sköttes på ett bra och professionellt sätt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • Gastorp
    2021-06-17
    Superfint mottagning lyssnar av vad man verkligen har för önskemål hjälper till med alla frågor och återkoppla snabbt.
    Varma rekomendationer till Simon Lilja
    • Broslätt
    2021-06-17
    Trevligt och duktig! Jag hade förhoppningar om snabb affär och Simon löste de galant! Tillgänglig och engagerad rekommenderas starkt!
    • Jungfruplatsen
    2021-05-08
    Simon har som mäklare hjälpt mig att sälja min lägenhet. Simon är ödmjuk och har ett sätt som skapar tillförlitlighet. Jag skulle gärna rekommendera honom.
    Simon sålde lägenheten till andra paret som tittade på den. Så med tanke på de få timmarna han behövde lägga ner, samt skriva ett kontrakt utifrån en närmast komplett mall, så var det lättförtjänta 45.000! Men han gjirde det han skulle och han gjorde det bra, och det var ju det som det gick ut på.

Gott,
    Peter
    • Lunden
    2021-05-03
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande, lyhördhet samt professionalitet. Jag är väldigt nöjd!

Kan rekommendera Simon STARKT!
    10/10.
    • Lunden
    2021-05-03
    Sålt bostadsrätt till ett pris över förväntan. Efter att ha jämfört 3 olika mäklarfirmor och mäklare så var Simon den mäklare som lyssnade på mina önskemål på pris och gick in stenhårt för att vi skulle uppfylla mina förväntningar, och det gjorde han överlägset.

Vi la ut lägenheten på hemsidan på torsdag och fredag kväll så var bostaden såld till ett pris över förväntan. Simon är bra på att återkoppla, gör allt för att göra mig som kund nöjd. Kul att träffa en så positiv och glad människa som uppenbarligen älskar sitt jobb!

10/10 till Simon & Svensk Fastighetsförmedling!
  • Simon S
    2021-03-03
    Vi har sålt vår bostad, en lägenhet (57kvm) på häradsgatan 27, men hjälp utav Simon. Vi är väldigt nöjda med bemötandet som vi fick och upplevde under hela processen att han var mycket engagerad, höll oss uppdaterade och hjälpte till med frågetecken som uppkom.
    Det är första gången vi säljer en bostad och med det så fanns det såklart mycket som vi undrade över. Men inget som Simon inte kunde svara på. Vi är mycket nöjda med hans insats och engagemang i vår försäljning.
    2021-02-28
    Jag har sålt en lägenhet och Simon är en professionell mäklare som har god kontakt med dig och håller dig i lugn och ro.

Mina förväntningar nåddes helt ifrån Simon.
    2021-02-25
    Jag har köpt en bostadsrätt och har blivit mycket väl bemött av Simon och hans kollegor. Mina förväntningar var att mäklaren guidar mig/oss igenom köpet vilket Simon har gjort på ett jättebra sätt.
    2021-02-25
    Lätt att få kontakt med och föra diskussioner, framstod som objektiv och väldigt tillgänglig. Bra jobbat 👍🏼