Simon Lilja

Simon Lilja

Simon Lilja är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Simon Lilja har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Simon Lilja har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Simon Lilja har haft 4 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-02

Läs vad 6 Läs vad Simon Lilja

• Simon S
    • 57.0 m²
    2021-03-03
    Vi har sålt vår bostad, en lägenhet (57kvm) på häradsgatan 27, men hjälp utav Simon. Vi är väldigt nöjda med bemötandet som vi fick och upplevde under hela processen att han var mycket engagerad, höll oss uppdaterade och hjälpte till med frågetecken som uppkom.
    Det är första gången vi säljer en bostad och med det så fanns det såklart mycket som vi undrade över. Men inget som Simon inte kunde svara på. Vi är mycket nöjda med hans insats och engagemang i vår försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 65.0 m²
    2021-02-28
    Jag har sålt en lägenhet och Simon är en professionell mäklare som har god kontakt med dig och håller dig i lugn och ro.

Mina förväntningar nåddes helt ifrån Simon.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Lilja en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
    • 65.0 m²
    2021-02-25
    Jag har köpt en bostadsrätt och har blivit mycket väl bemött av Simon och hans kollegor. Mina förväntningar var att mäklaren guidar mig/oss igenom köpet vilket Simon har gjort på ett jättebra sätt.
    • 57.0 m²
    2021-02-25
    Lätt att få kontakt med och föra diskussioner, framstod som objektiv och väldigt tillgänglig. Bra jobbat 👍🏼
    • 52.0 m²
    2021-02-24
    Sålt lägenhet
    Väldigt hjälpsamma
    Svarar alltid
    Hjälper till med allt han kan eller hänvisar till rätt person
    Trevlig
    Glad
    Positivt
    Toppen kille rekommenderas starkt!
    • 3:a
    • 76.0 m²
    2021-02-23
    Rak kommunikation.
    Tydlig, höll oss som kunder informerade under hela förloppet.
    Gav bra råd.