Per Illner

Per Illner

Per Illner är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Per Illner har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 433 omdömen med ett betyg på 4.8. Per Illner har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

433 omdömen om Per Illner

Fredrik S
Sålde en tomt med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Snövelstorp

Har använt Per vid flera tillfällen och han levererar alltid bra resultat. Och håller alltid vad han lovar.

Stort tack ännu en gång 🙌🙏 Tack för recon 🙌

Andreas H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Söder

Per Illner är trevlig och smidig

Svar från Per Illner

Tack för att jag fått hjälpa er att sälja lägenheten och tack för att du svarade på recon, betyder mycket.

Emil L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Söder

Toppenmäklare! En mäklare jag garanterat kommer anlita vid en framtida försäljning av min lägenhet.

Svar från Per Illner

Kul att ni är nöjda och grattis till din första lägenhet. Kommer bli grymt 🙌. Stort grattis och tack 🙏

Magnus T
Köpte sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Strandhugget

Köpte med Per som mäklare. Genuin, snabb och flexibel sammanfattar min upplevelse av Per. De frågor han inte hade svar på tog han reda på och återkopplade direkt. Vi blev väldigt väl bemötta och Per var även väldigt lätt att få kontakt med. När det blir dags för mig att sälja kommer jag kontakta Per

Tack Magnus 🙏. Kul att ni är nöjda. Kommer bli toppen för er 🙌

Emelie D
Söder

Vi har varit i kontakt med Per både i egenskap av köpare och säljare. Han är påläst, trevlig och svarar snabbt. Vi kände oss trygga med hans råd och erfarenhet vid försäljning av vår bostad.

Svar från Per Illner

Tack Emelie för att jag fått hjälpa er 🙏🙌. Kul med hus för er nu. Tack för recon 🙏

Emma T
Strandhugget

Trevlig, bra service, snabb och flexibel. Allt var toppen!

Svar från Per Illner

Stort grattis till er nya fastighet 🥂🙌 och tack för recon.

Tuomo M
Köpte en tomt med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Snövelstorp

Första mötet känns bra, Per kändes som en bra människa som vi uppskattar både jag och min fru. Dom flesta mäklare som man träffat på har en så falskt skal på sig och är lätt att genomskåda. Man vinner i längden på att vara sig själv och hoppas vi läste av rätt, vi brukar göra det.

Svar från Per Illner

Tack för recon och stort grattis till tomten, kommer bli toppen för er.

Viktoria H
Sålde sitt hus med hjälp av Per Illner en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Högby

Bra, fick affären gjord. Trevlig, kunnig och bra driv för att komma framåt. Hade förväntat mig att mäklaren skulle göra större del i att skriva texten till webbannonsen. I övrigt högsta betyg på allt.

Svar från Per Illner

Tack viktoria att jag fått hjälpa er att sälja er fina fastighet. Tack för recon och vad bra texten blev när vi tillsammans jobbade fram den efter mitt utkast =)

Henrik Å
Högby

Trevlig, kändes seriös och ansträngde sig för att få till en bra deal

Svar från Per Illner

Stort tack för att jag fått hjälpa er och tack för recon.

Daniel A
Högby

professionell, tydlig och väldigt trevligt bemötande!

Svar från Per Illner

Tack för recon o stort grattis till huset 🥂