Torsten Karlsson

Torsten Karlsson

Torsten Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Torsten Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-04. Torsten Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 176 omdömen med ett betyg på 4.7. Torsten Karlsson har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

176 omdömen om Torsten Karlsson

Joakim A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Haga

Trevlig, kunnig, engagerad, flexibel superbra helt enkelt! Jag kan verkligen rekommendera Torsten!

Svar från Torsten Karlsson

Tack för de värmande orden, Jocke!

Melker G
Sålde sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Hallberga

Seriös och pålitlig. Informativ.

Svar från Torsten Karlsson

Tack för omdömet, Melker. Vi ses snart igen.

Emelie U
Köpte sitt hus med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Hallberga

Trevlig och lyhörd mäklare. Lätt att få tag på och som gör det lilla extra.

Svar från Torsten Karlsson

Tack för omdömet Emelie. Nu ska fortsättningen bli lika bra!

Tilde W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torsten Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Söder

Vi blev bemötta av Torsten på ett bra och professionellt sätt. Han fanns till hands när man hade funderingar. Det märktes att han va kunnig och viste vad han pratade om vilket hjälpte oss mycket. Vi hade förväntningar av att bli bemötta professionell sätt och han höll upp till våra förväntningar. Våran upplevelse är väldigt bra och under hela processen har vi fått mycket hjälp!

Svar från Torsten Karlsson

Tack för de värmande orden, Tilde. Ni kommer säkert trivas bra i er nya bostad och när det blir dags för något större är ni välkomna åter.

Gabriel L
Söder

Torsten var till stor hjälp för oss som köpte en bostad för första gången. Han var tydlig och ofta tillgänglig när vi behövde ringa för att stämma av något. Han var professionell från start till slut samt gav oss råd och hjälp kring praktiska saker. Med det sagt levde han upp till dem förväntningar vi hade på hur en mäklare ska vara och vi var väldigt nöjda med Torsten!

Svar från Torsten Karlsson

Tack för det fina omdömet, Gabbe. Hoppas ni kommer att trivas bra.

Marcus P
Kimstad

Mycket kunnig, noggrann och korrekt, vilket underlättar mycket både för oss som köpare och för de som sålde! Vi kände oss trygga med att utföra vårt köp via honom. Utöver det är Torsten dessutom trevlig, hjälpsam och har humor som gör stämningen lättsam. Vi fick även lov att kontakta honom för frågor vid vår egen försäljning (som vi redan hade påbörjat vid mötet med honom, så hade redan anlitat annan mäklare). Så väl värd 5 av 5 möjliga!

Svar från Torsten Karlsson

Tack för det fina omdömet Marcus! Skönt att allting löste sig på bästa sätt. Det är klart att jag stöttar er i er försäljning även då ni redan hade påbörjat den med en annan mäklare, jag vill ju att hela er bostadsbytarprocess ska bli en positiv upplevelse. Välkommen åter nästa gång i stället! ;-)

Jessica S
Söderköping

Engagerad, kunnig, seriös, hjälpsam, lämnar inget åt slumpen. Känns som vi drog vinstlotten i val av mäklare.

Svar från Torsten Karlsson

Tack för de fina orden, Jessica. 🙏 Då är det bara full fart framåt med era fastigheter… 🏎️

Fredrik M
Kimstad

Torsten är trevlig, och framåt. Tydlig och lämnar inget åt slumpen utan alla kort finns på bordet från första stund. Förväntningen var att få vårt hus sålt till en vettig peng och det överträffade Torsten även denna gång. Mycket bra jobbat! Upplevelsen var att det skulle vara svårt att sälja i dessa tider, men svensk fastighetsförmedlings modell för att sälja hus även i svårare tider visar sig vara ett riktigt bra verktyg. Alla förväntningar överträffades faktiskt. Både vad gäller tid och pengar.

Svar från Torsten Karlsson

Tack för de värmande orden. Du vet att jag alltid gör mitt yttersta. Välkommen åter när det blir dags igen. /Torsten

Emelie M
Kimstad

Vi har anlitat Torsten flera gånger. Och vi kommer att fortsätta anlita Toresten. Vi känner ett stort förtroende för Torsten

Svar från Torsten Karlsson

Tack för de fina orden. Det är alltid lika trevligt att hjälpa er. Välkommen åter nästa gång! /Torsten

Daniel P
Söder

Torsten är professionell rakt igenom. Han besitter stor kunskap och får än att känna sig trygg genom hela processen. Han är flexibel, noggrann, gör det lilla extra i alla moment samt mycket bra återkoppling kring vad som sker. Han är trevlig och tydlig, och lyckades göra ett mycket gott jobb i en tuff bostadsmarknad. Jag är supernöjd med Torsten och rekommenderar honom till alla.

Svar från Torsten Karlsson

Tack för det fina omdömet, Daniel. Denna försäljning är ett bra exempel på hur oförutsägbar dagens marknad är. Tack för en bra dialog och att du var lyhörd för mina råd och planer. Tillsammans lyckades vi över förväntan. Lycka till med ert villaliv! /Torsten