Philip Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-06 - 2020-05

Läs vad 50 Läs vad Philip Andersson

• Gunnar J köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-12-26

Mörbylånga
    Mycket kommunikativ, snabb på att svara på frågor.
    Engagerad och driven. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Gunnar J
    Tack Gunnar för ditt omdöme. Jag försöker alltid svara och arbeta i realtid så gott det går. Hoppas du skall trivas på Öland!
  • Karin O sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-12-26

Färjestaden
    Bra att han vart efter tipsade om vilka ”drag” man skulle göra. Har koll på hela gången rejält och bra. Var lite för ”säljig” på första mötet men det var mycket mindre sen. Läs mer
    2019-12-30 Philip A svarar Karin O
    Tack för ditt omdöme rörande mitt arbete Karin och ert förtroende att hjälpa till med förmedlingen. Nu hoppas vi att de nya ägarna också skall trivas i sin nya bostad så småning om.
  • Hannes Joakim A sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-11-04

Färjestaden
    Rak och kompetent, kan bli bättre på kaffet Läs mer
    2019-11-21 Philip A svarar Hannes Joakim A
    Tack för ditt fina omdöme rörande mitt arbete Hannes! Jag tar till mig synpunkterna rörande kaffet till nästa gång vi ses.
  • Bengt J köpte en tomt med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-11-01

Öland Södra
    Han har gett felaktiga uppgifter, verkat lagom intresserad.
    Istället har vi haft kontakt med Ängelholms kontoret som har hjälpt oss med allt. Vi ger dom 5 stjärnor för bemötande och kunnande/hjälp.
    Mvh Bengt Johansson Läs mer
    2019-11-21 Philip A svarar Bengt J
    Hej Bengt! Beklagar att uppgifterna inte var riktiga initialt men som jag ser det fick vi bra ordning på det till slut & att vi kunde genomföra affären på distans. Jag skall framföra ert goda omdöme till kontoret i Ängelholm!
  • Karin G sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-10-30

2:a
    Algutsrum
    Både sålt bostadsrätt och köpt en bostadsrättsvilla
    Blev bemött på ett bra och professionellt sätt av mäklaren
    Förväntningarna var att mäklaren skulle lyckas sälja min bostad och att vi skulle kunna köpa vår nya bostad smidigt att göra båda affärerna med samma mäklare!

En bra upplevelse kändes som han hade ett genuint intresse av båda affärerna! Även om det tog lång tid innan han hittade en köpare till min gamla bostad! Läs mer
    2019-10-30 Philip A svarar Karin G
    Tack Karin för dubbelt förtroende att hjälpa er med båda affärerna! /Philip
  • Bo Jonny F sålde sitt hus med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-10-18

Har sålt vår bostad.
    Blev bemött med stor respekt och engagemang.
    Stora förväntningar på en proffsig marknadsföring av vår fastighet ,vilket uppfylldes till 100 procent?
    Mycket nöjda med hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-10-18 Philip A svarar Bo Jonny F
    Stort tack för era värmande ord rörande mitt arbete med försäljning! Det har varit jättetrevligt att få samarbeta med er.
  • Timo T köpte sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-10-09

2:a
    Mörbylånga
    Skön snubbe med fötterna på jorden!
    Svarar och återkopplar per telefon, mejl & sms.

Köpte fritidshus 2019. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Timo T
    Tack för ditt omdöme, lycka till med ert nya fritidshus och välkomna till Öland!
  • Pär M köpte en tomt med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-10-04

Mörbylånga
    Hej! Vi har köpt en tomt i Mörbylånga på Toppsockergatan 4. Philip har skött sitt åtagande mycket bra! Trevlig och hjälpsam kille. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Pär M
    Tack för ditt omdöme Pär, lycka till med ert nya bygge!
  • Peter C köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-10-04

Färjestaden
    Hanteringen av köpet av vår bostadsrätt i Färjestaden gick smidigt och problemfritt med hjälp av Philip Andersson. Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Peter C
    Tack Peter för ditt omdöme rörande mitt arbete och det glädjer mig att ni är nöjda.
  • Anna H sålde sin stuga med hjälp av Philip Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

2019-10-03

4:a
    Haga Park
    Han har sålt ett fritidshus.
    Vi kontrakterade Philip i november och försäljningen utannonserades i april med avslut i maj. Jag upplevde Philip som passiv och opersonlig då vi började förbereda inför försäljningen i mars. Upplevde inte att han riktigt lyssnade till våra behov Läs mer
    2019-10-16 Philip A svarar Anna H
    Hej,
    Tack för din Reco.
    Att mina kunder ska känna väl omhändertagna samt göra sitt livs bästa affär, när de köper eller säljer en fastighet via mig är det jag alltid sätter främst i mitt arbete. Så också i den här affären. Jag förstår av din Reco att jag inte levt upp till era förväntningar även om affären kom i mål under tiden vi prognostiserat. Jag tar till mig din feedback och kommer jobba vidare med det i framtida affärer. Vänligen Philip Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Öland Färjestaden

Philip Andersson