Läs vad 10 Läs vad Joel Andersson

• 2021-01-21
    Utmärkt!!!
    Väl bemöt med tydlighet och professionalism.
    Gheorghe L
    • 105.0 m²
    • Centralt Norr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2021-01-19
    Sålt lgh.
    - Trevligt bemötande
    - hjälpsam
    - solid
    Mikael N
    • 105.0 m²
    • Centralt Norr
    sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
  • 2020-12-18
    Hej!

Joel Andersson har genomfört min fastighetsaffär på ett proffsigt och kundorienterat sätt.
    All bästa rekommendationer till Joel, han är rätt man på rätt plats och har överträffat mina förväntningar på ett positivt sätt.
    Roland H
    • 64.0 m²
    • Ås
    köpte sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Tack för de fina orden Roland! Hoppas du kommer trivas med att vara tillbaks i Ås och i det nya huset. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-12-18
    Vi sålde ett mycket älskat hus, därför kändes det viktigt att välja rätt mäklare. Joel är trevlig, mycket professionell och återkopplar snabbt. Vi är så nöjda med hans tjänster och kan varmt rekommendera honom.
    Christina A
    • 192.0 m²
    • Nora
    sålde sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    Hej Christina! Vad kul att du och Håkan känner att ni gjorde rätt val när jag fick förtroendet att hjälpa er med eran husförsäljning. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-12-02
    Vi sålde en tvåa och Joel jobbade lugnt och metodiskt, var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor. Vi kände oss trygga med honom i dessa tider och vi kan starkt rekommendera Joel när det är dags för er tur att sälja bostaden!
    Niklas P
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Centralt Väster
    Tack för att ni tog er tid och svarade på utskicket samt för de fina orden kring mitt arbete :) Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-30
    Joel har sålt sommarstuga åt mig.
    Han är trevlig, seriös. Han har jobbat grundig, proffsig och gjort ett väldigt bra jobb. Är väldigt nöjd och han ska sälja mitt hus oxå. Rekommenderar honom!
    Maria I
    • 64.0 m²
    • Ås
    Tack så mycket för de fina orden samt det fortsatta förtroendet med din villaförsäljning :) Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-26
    Det bästa valet jag kunnat gjort. Trevlig och proffsig. Han var alltid närvarande och såg till att målet var mött med bravur. Jag rekommenderar verkligen denna mäklare!
    Lars C
    • 3.5:a
    • 89.0 m²
    • Ladugårdsängen
    Hej Lars tusen tack för att du tog dig tid att bedöma mitt arbete. Jag uppskattar verkligen dina fina ord. Ha det fint så ses vi vid frånträdet! :) Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-11-10
    Väldigt professionell i första mötet och gav en trygg känsla.
    Amanda G
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Örebro
    Vad kul att höra att ni är nöjda och kände att det var en trygg affär. Hoppas ni kommer trivas i Stockholm nu. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-10-07
    Trevligt och proffesionellt bemötande, utan att forcera och ” sälja” för mycket.
    Vänlig och respektfull
    Marianne B
    • 79.0 m²
    • Solhaga
    Tack Marianne för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling

• 2020-09-10
    Sålt bostad i Örebro
    Snabb kontakt, snabb försäljning till bra pris
    Trevlig och tillmötesgående
    Susanna L
    • 1:a
    • 37.5 m²
    • Centralt Väster
    Hej Susanna! Tack för att du tog dig tid och svarade på utskicket. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären och dess tillvägagångssätt. Med vänlig hälsning, Joel Andersson, Svensk Fastighetsförmedling