Joel Andersson

Joel Andersson

Joel Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Joel Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Joel Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.7. Joel Andersson har haft 39 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 58 Läs vad Joel Andersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    2022-09-28 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött, och hjälpte till att få svar på alla frågor jag hade
    2022-09-18 Verifierad kund
    Absolutly professional and devoted to what he does and we decided to go for it also because we felt we could trust him and relay on what he said.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Stora Mellösa
    2022-09-16 Verifierad kund
    Tack Joel,för trevligt o kunnigt bemötande,vi är så nöjda du åtagit försäljningen av vårt kära Biskopskulla. Ditt positiva sätt,har bidragit till att, det var positivt att lämna vårt ställe,vill på det varmaste rekomendera dig,till alla som tänker sälja,,,Mvh Rose Marie och Håkan Larsson.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Very professional, well organized and supportive.
    Easy to access. Very good experience!
    • Lillkyrka
    2022-09-06 Verifierad kund
    Joel har varit mycket bra och förklarat tydligt och klart vad som sker under försäljningen Om jag har haft några frågor har jag fått klara besked. Detta är viktigt för mig eftersom jag hör dåligt och missar en del om man inte är tydlig. Han kan varmt rekommenderas
    • Rynningeåsen
    2022-07-16 Verifierad kund
    Från köparens sida så tycker jag att Joel varit professionell och påläst om objektet.
    Som köpare förväntar man sig kunna få svar på de frågor som ofta dyker upp under visning eller efteråt.
    Joel har varit lätt att komma i kontakt med, hjälpsam och varit mycket tydlig i kommunikation.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joel Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • Rynningeåsen
    2022-07-08 Verifierad kund
    Förtroendegivande och trygg mäklare!
    • Sörby - Eklunda
    2022-06-12 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande var utgångspunkten. Men sedan något svår att få tag på ibland, svarade inte på mail eller sms alltid som jag skickat efter jag ringt. Det kändes som att man fick vara "på".
    Jag hade förväntningen att bli guidad och hjälpt, men känner mig på många sätt snarare lurad av en försäljare på många vis. Inte full transparens, kring vad som var möjligt att fixa och inte och jag fick inte all viktig information framlagd(vilket jag förstår nu i efterhand). Eftersom det var första bostadsköpet hade jag uppskattat det.
    Men nu har jag fått lära mig den hårda vägen helt enkelt. Jag hade velat bli informerad rakt och ärligt, jag hade nog köpt lägenheten ändå men då hade jag vetat vad jag stod framför och det hade varit en bättre upplevelse. En bättre dialog kring förväntningar och önskemål hade också varit önskvärt. Kommer inte anlita detta bolag/honom när det är dags för försäljning i framtiden i alla fall. Känner liten tillit såhär i efterhand.
    Kanske man inte kan kräva det av en mäklare, detta är bara min upplevelse. Men andra visningar jag varit på och kontakter jag haft med andra mäklare har jag definitivt uppskattat mer personligen!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Detta var mitt första bostads köp och Joel har varit väldigt bemötande och hjälpsam och svarat på alla ens frågor och funderingar på ett bra sätt. Rekommenderas starkt
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket trevlig människa och hjälpsam.