Jolin D'Mello

Jolin D'Mello

Jolin D'Mello är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Örebro

Jolin D'Mello har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Jolin D'Mello har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Jolin D'Mello har haft 5 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 70% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-03

Läs vad 4 Läs vad Jolin D'Mello

• köpte sitt hus med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • 82.0 m²
    • Hagaby
    2021-04-06
    Köpt bostad, en villa. Vi blev väl bemötta och jag fick känslan av att Jolin genuint brydde sig om säljarna (och oss som köpare). Det kändes ärligt och tryggt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • 82.0 m²
    • Hagaby
    2021-04-05
    När vi valde mäklare för att sälja vår fastighet så kändes det helt rätt att välja Jolin, trots att hon inte har så lång erfarenhet som mäklare. Min tanke var att eventuell brist på rutin skulle uppvägas av ett driv och hunger att få sälja vår villa i centrala Örebro till ett bra resutat. Jolin överträffade alla mina förväntningar, både i resultat, driv, proffsighet och kunnande.
    Tillsammans med en jätteduktig fotograf gav hon det lilla extra genom hela processen. Vill därför stekt rekommendera Jolin D'Mello på Svensk Fastighetsförmedling.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Sörbyängen
    2021-03-26
    För att kunna sälja vår bostad ville jag köpa en annan specifik bostad och det konstycket lyckades Joline med på ett väldigt bra sätt. Joline la ner många timmar på att hitta en bra lösning och lyckades. Vi är väldigt nöjda både pengamässigt och på ett personligt plan.
  • Ann-Charlotte S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jolin D'Mello en del av Svensk Fastighetsförmedling Örebro
    • 4:a
    • 101.0 m²
    • Centralt Öster
    2021-02-09
    Jag sålde min bostadsrätt och hade Jolin som min mäklare. Jolin har en förmåga att vara både ödmjuk och lyssnande samtidigt som hon har ett driv i sig. Hon är professionell i alla lägen och har en öppenhet och ärlighet både mot säljare och köpare. Jag upplever Jolin att gå en mil extra för sin kund och som även gör sitt yttersta för att båda parter ska vara nöjda. Jag kan bara gratulera Svensk Fastigheter som har henne som anställd mäklare och varmt rekommendera henne till andra som behöver en mäklare för köp eller sälj.