Nora Ask

Nora Ask

Nora Ask är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Nora Ask har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Nora Ask har haft 4 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 6 Läs vad Nora Ask

• sålde sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Ödsmål
    2022-04-22 Verifierad kund
    Bemött med respekt och STOR LYHÖRDHET för mina önskemål!

Förväntning - en mäklare som jobbar på och engagerar sig i mitt ärende, som känns ärlig och tydlig, är tillgänglig. Detta har Nora uppfyllt med råge.

Nora har skött uppdraget professionellt och samtidigt nästan känts som en kamrat.
    Det skadar aldrig med glimten i ögat ;).
  • köpte sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Ödsmål
    2022-04-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och ett proffsigt jobb vilket gjorde att vi kände oss trygga med vår första husaffär.

Snabbt, smidigt och trevligt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Uppegård
    2022-04-19 Verifierad kund
    Förstklassig service! Alltifrån bemötande och första intryck till det mer seriösa och informativa vid slutskedet av affären. Proffsigt och snyggt utfört. Rekommenderas starkt :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Uppegård
    2022-04-18 Verifierad kund
    Nora var en trevlig, flexibel och lättillgänglig mäklare när vi sålde vår bostad.
  • köpte sin bostad med hjälp av Nora Ask en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    • Stora Höga
    2022-03-11 Verifierad kund
    Enkelt och smidigt mäklare, kommer definitivt ha kontakt med Nora Ask framöver, rekommenderas varmt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

/Mia
    • Svenshögen
    2022-01-19 Verifierad kund
    Jag och min sambo fick ett jättetrevligt bemötande av Nora. Vi skulle absolut anlita henne igen och vi skulle absolut rekommendera henne till andra. Mina förväntningar på mäklaren från början var höga, men Nora gav det där extra - hon var väldigt professionell och saklig. Oavsett när på dygnet man ringde och ställde dumma frågor så fick man ett trevligt bemötande.

+++++ och en guldstjärna.