Torbjörn Andersson

Torbjörn Andersson

Torbjörn Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1997-02. Torbjörn Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Torbjörn Andersson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Torbjörn Andersson

Carola T
Sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Grattis om du får Torbjörn som mäklare! Rätt person på rätt plats. En professionell, kompetent och erfaren mäklare, med ett trevligt sätt. Har ett respektfullt förhållningssätt under hela processen (dvs ett bra jobb oavsett marknad). Det märks att det finns en arbetsglädje för hela processen, ända fram till mål. Tack!

Linda L
Hanviken

Torbjörn har varit toppen! Han är väldigt kompetent, hjälpsam och trevlig. Han levde absolut upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera honom till andra.

Hossam A
Köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Great experience, as this is was our first house to buy in Sweden, Torbjörn was very welcoming and patient enough to explain everything to us in details and answering all our questions.

Owe Bengt-Erik I
Tyresö

Erfaren och professionell i allt han gör. Jag är jätte nöjd.

Lisa J
Trinntorp

Fantastiskt bemötande 😊 Allt har funkat toppen. Trevlig mäklare, fått bra hjälp med att svara på våra frågor.

Simon M
Trinntorp

Bra bemötande på visning. Gav trevligt intryck.

Hampus K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö Centrum

Torbjörn är trevlig och skojsamn. Men sen när vi väl gick igenom papperna var han tydlig och seriös på ett väldigt bra sett, han förklarade noggrant vad saker och ting betydde om man inte visste det och stannade upp om någon hade någon fråga. Jag har bra erfarenheter av Torbjörn

Kristin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö Centrum

Är supernöjd med valet av Torbjörn som mäklare. Proffesionell, och trevligt bemötande och allt gick smidigt med försäljningen.

William Tom B
Tyresö Centrum

Erfaren, proffsig är Torbjörn. Han fick till en snabb försäljning trots en dyster fastighetsmarknad. Och vi fick vår begärt pris. Kontraktskrivning blev snabbt till en trevlig stund. Vi tänker använda Torbjörn och Svensk Fastighetsförmedling som mäklare nästa gång också, en självklarhet för bästa resultat.

Rolf K
Tyresö

Torbjörn ingav förtroende från första mötet, och vi är mycket nöjda. Mvh Rolf och Margareta Kvick